Contract

Voordat u via Basic Interim aan het werk gaat maken we een afspraak bij ons op kantoor om alle benodigde contracten en aanverwante documenten in orde te maken. De volgende zaken zullen we met u doornemen:

  • De uitzendbevestiging;
  • Het uitzendcontract;
  • De loonbelastingverklaring;
  • De arbochecklist en/of huisreglement van de opdrachtgever.

Aanleveren van de gewerkte uren

Aangezien er wekelijks wordt verloond, dient u per gewerkte week de gewerkte uren bij ons aan te leveren. De aanlevering van deze uren gebeurd via ons urendeclaratieformulier. Deze kunt u hier downloaden.

Op het urendeclaratieformulier vult u de gewerkte uren per dag in, de ploegentoeslag en het totaal aantal uren. Deze wordt zowel door u én de opdrachtgever ondertekend. U of de opdrachtgever mailt vervolgens het formulier naar Basic Interim. Na ontvangst en controle verwerken wij deze uren in ons systeem. Zorg er voor dat u de urendeclaratie uiterlijk iedere dinsdag voor 15:00 uur hebt aangeleverd. Zo weet u zeker dat de betreffende urendeclaratie nog in diezelfde week wordt verwerkt en u op tijd uw salaris zult ontvangen.

Wekelijkse verloning

Basic Interim verloont wekelijks. Dit betekent dat per week uw salaris naar het door u aangegeven IBAN wordt overgemaakt. Het salaris wordt iedere donderdag van onze rekening afgeschreven.

U ontvangt van ons een salarisstrook per e-mail op het adres dat u bij ons hebt doorgegeven.

Op deze salarisstrook staan een aantal gegevens zoals het aantal gewerkte uren, onregelmatigheidstoeslagen, reiskostenvergoeding, het brutoloon en nettoloon. Aan de onderkant van uw salarisstrook treft u alle opgebouwde reserveringen aan zoals vakantiedagen, vakantiegeld en kort verzuim/bijzonder verlof.

Ziekmelding

Ziek zijn is vervelend, maar het kan helaas gebeuren.

Laat allereerst het bedrijf waar u werkt zo snel mogelijk weten dat u niet kan komen werken vanwege ziekte, zij rekenen namelijk op uw inzet. Bij het tekenen van het contract ontvangt u van ons het telefoonnummer van de contactpersoon van de desbetreffende afdeling waar u gaat werken.

Neem vervolgens contact op met Basic Interim op 043-3655060. We zijn maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur bereikbaar. Wij nemen de ziekmelding met u door en melden u ziek in ons systeem.

Houdt ons én de opdrachtgever op de hoogte van uw ziekteverloop zodat we weten wanneer u de werkzaamheden weer kunt hervatten en wij u weer beter kunnen melden.

Vakantiedagen

Als flexkracht reserveert u per gewerkt uur naar rato een bedrag voor uw vakantiedagen. De hoogte van het opgebouwde bedrag kunt u terugvinden in de onderste kolom op de salarisstrook. Als u vakantiedagen wilt opnemen, laat dit ons per e-mail weten zodat wij kunnen zorgen voor een correcte verwerking en uitbetaling. U dient het vastleggen van de vakantiedagen uiteraard af te stemmen met uw leidinggevende bij het bedrijf waar u werkt. Basic Interim draagt slechts zorg voor de uitbetaling van de vakantiedagen.