Wij helpen u graag

Wanneer u op zoek bent naar een vaste of tijdelijke baan dan bent u bij Basic Interim aan het juiste adres. Basic Interim is ruim 13 jaar op de Limburgse arbeidsmarkt actief en heeft door haar gevarieerde en groeiende netwerk van opdrachtgevers uitdagende banen voor u in de aanbieding.

Werken voor Basic Interim betekent dat u zich kunt verzekeren van een gedegen en uitgebreide service. Service die door de ogen van de Basic Interim medewerkers als vanzelfsprekend wordt gezien. Belangrijker is dat u van ons mag verwachten dat wij onze zaken goed hebben geregeld. Als lid van de Algemene Bond Uitzendondernemingen voldoen wij aan strenge eisen op het gebied van veiligheid, gedragsregels, arbeidsvoorwaarden en afdracht van de sociale premies.

Betrouwbaarheid staat bij ons hoog in het vaandel. We stellen dan ook eisen aan de kandidaten die wij bemiddelen. Daarom maken wij duidelijke afspraken en vinden wij het belangrijk dat deze worden nagekomen.

Inschrijven

Wanneer u zich wilt inschrijven bij Basic Interim neem dan eerst van te voren telefonisch contact met ons op. Tijdens dit telefoongesprek kunnen wij een beeld vormen van uw wensen en de mogelijkheden die wij hebben. Indien wij van mening zijn dat er voldoende mogelijkheden zijn dat u via Basic Interim aan het werk zult gaan maken wij een afspraak om u in te schrijven. Hiermee voorkomen we dat u niet voor niets komt en wij voldoende tijd hebben gereserveerd voor een intakegesprek.

Tips voor het intakegesprek:

  • Neem een geldig identiteitsbewijs mee;
  • Neem een uitgebreid en actueel CV mee of mail dit voor het intakegesprek naar ons door;
  • Neem relevante diploma’s en/of certificaten mee;
  • Denk na over eventuele referenties die geraadpleegd kunnen worden door Basic Interim;
  • Denk goed na over wat u wilt en verwacht en communiceer duidelijk wanneer er facetten in een functie zitten die een belemmering kunnen vormen voor uw functioneren.