Werk vinden begint bij BASIC INTERIM!
Werk vinden begint bij BASIC INTERIM!
Actuele vacatures:
Luchthavenbeveiliger
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Beveiliging
- 24
- In wisseldiensten
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een luchthavenbeveiliger. Het betreft een parttimefunctie in een werkrooster met wisseldiensten.
Dit ga je doen:
- Een uitdagende baan en opleiding met goede persoonlijke begeleiding.
- Klaargestoomd worden als ware pro in Aviation Security.
- Samenwerken met ervaren collega’s die allemaal dezelfde passie delen.
- Controleren, fouilleren, visiteren, bewaken, toezichthouden en continu scherp zijn.
Dit vind je leuk:
- Verantwoordelijkheid nemen, ambities vervullen, continu alert zijn.
- Observeren, signaleren en aanpakken.
- Flexibel werken in wisseldiensten, maar wel met prettige werkroosters.
- Werken met loyale en leuke collega’s.
- Persoonlijke aandacht, bij ons ben je geen nummer.
- Werken bij een middelgroot bedrijf met een fijne bedrijfscultuur.
Zo zou jij jezelf omschrijven:
- Je hebt een diploma Beveiliger Niveau 2.
- Je bent representatief, communicatief vaardig en verantwoordelijk.
- Het signaleren van zaken en het goed rapporteren zie je als een uitdaging.
- Je hebt een actieve werkhouding, bent een harde werker en houdt van aanpakken.
- Werken met computers is je absoluut niet vreemd.
- Je beheerst de Nederlandse taal goed (het liefst ook Engels).
- Prioriteiten stellen is je op het lijf geschreven.
- In bezit van een rijbewijs (is een pre).
Dit krijg je van ons:
- Een startsalaris van €16,73 bruto per uur.
- Onregelmatigheidstoeslag bovenop je salaris.
- Reiskostenvergoeding en eindejaarsuitkering.
- Een boeiende en afwisselende functie met elke dag nieuwe uitdagingen.
- Een dynamische werkomgeving bij een groeiend bedrijf.
- Enthousiaste en professionele collega’s.
- De mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en trainingen (BAST training).
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek administratief teamleider
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- HBO
- Uitzendbaan vast
- Administratief
- 40
- 08:30 - 17:00 uur
Als logistiek administratief teamleider ben jij de verbindende schakel tussen jouw team, klanten en de luchtvrachtoperaties. Je bouwt aan een sterk team, coacht medewerkers naar een hoger niveau en zorgt ervoor dat klanten de beste service ervaren.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het aansturen van jouw airfreight team van 8 teamleden op de vestiging Maastricht-Airport.
Dit team zorgt ervoor dat klanten volledig worden ontzorgd bij hun import- en exportzendingen. Jij speelt een cruciale rol in het ontwikkelen en aansturen van je team, zodat zij alle ins en outs van de luchtvrachtbranche beheersen en klanten een uitstekende service bieden. Jouw focus ligt op het verder uitbouwen van het team en het continu verbeteren van klanttevredenheid.
Om dit te bereiken:
- Zorg je voor duidelijke werkprocedures, een efficiënte werkverdeling en heldere targets en KPI’s.
- Stimuleer je de persoonlijke ontwikkeling van je teamleden en help je hen groeien in hun rol.
- Houd je grip op het totale proces, zowel operationeel als financieel, en zorg je ervoor dat alle taken nauwkeurig worden uitgevoerd.
- Draag je de verantwoordelijkheid voor alle HR-gerelateerde zaken binnen jouw team.
Bij alles wat je doet, staat één doel centraal: het leveren van de best mogelijke service aan alle klanten.
Dit doe je natuurlijk niet alleen. Je werkt nauw samen met je team én krijgt ondersteuning van een station manager, een customer relations coördinator en een customer program specialist. Samen zorgen jullie voor een efficiënte operatie en een uitstekende klantbeleving.
Wat behoort tot jouw taken:
- Je stimuleert een positieve teamcultuur waarin medewerkers zich veilig voelen om te groeien en verantwoordelijkheid te nemen.
- Je weet hoe je een team op afstand kunt aansturen en betrokken houdt, ook in een hybride werkomgeving.
- Je zorgt ervoor dat je samen met je team proactief klantrelaties onderhoudt en verwachtingen overtreft.
- Je vertaalt de doelstellingen uit het operationele jaarplan naar heldere KPI’s zodat iedereen weet wat er van hen wordt verwacht.
- Je bewaakt de correcte financiële afwikkeling van de orders en je hebt een controlerende rol hierin.
- Je zorgt voor de dagelijkse werkverdeling binnen je team.
Je inspireert en motiveert je team op een coachende manier, waardoor zij met plezier en toewijding hun werk uitvoeren – altijd met de klant in gedachten. Als echte teamspeler houd je het overzicht en zorg je voor structuur in de dynamische wereld van de luchtvracht.
Verder heb je:
- HBO werk- en denkniveau.
- Ruime leidinggevende ervaring. Jij bent een people manager en in staat om medewerkers te motiveren en te laten groeien.
- Ervaring in de luchtvracht of expeditie is een pré.
- Een duidelijke visie en het vermogen om team- en functieoverstijgend te kijken.
- Kernwoorden die jou omschrijven: proactief, positieve instelling, resultaatgericht, klantgericht, procesmatig, oplossingsgericht, analytisch, verantwoordelijkheidsgevoel, stressbestendig en besluitvaardig.
- Goede Excel-vaardigheden en een goede beheersing van de andere Office-programma’s.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Een echte teamspeler die gemotiveerd is om te werken binnen een dynamische omgeving.
Dit bieden wij:
- Een fulltime functie met een goed salaris tussen €3.500,- en €4.500,- afhankelijk van kennis en ervaring.
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden met een flexibel keuzepakket, waarin je bijvoorbeeld kunt kiezen voor extra vakantiedagen of een maandelijkse aanvulling op jouw salaris.
- Een duurzaam inzetbaarheidsbudget dat je vrij kunt besteden aan jouw persoonlijke ontwikkeling.
- Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.
Onderdeel van de werving- en selectieprocedure is een assessment en een pre-employment screening.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Sales representative
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- HBO
- Uitzendbaan vast
- Logistiek
- 40
- 08:30 - 17:00 uur
Voor onze opdrachtgever in Maastricht, dat actief is in heel Europa en Azië, zijn we op zoek naar een sales professional om de zakelijke groei te stimuleren en de marktpositie binnen Europa uit te breiden.
Met geweldige mensen, een informele cultuur en veel plezier, zijn ze erin geslaagd om een fantastisch team te creëren dat de logistieke behoeften van hun klanten volledig vervult.
Verantwoordelijkheden:
- Groei stimuleren: ontwikkelen en uitvoeren van salesstrategieën om groeidoelstellingen te behalen en te overtreffen.
- Relaties opbouwen: versterken en uitbreiden van relaties met bestaande klanten, met als doel hun tevredenheid en loyaliteit te waarborgen.
- Samenwerken: nauw samenwerken met ons operationele team om een naadloze service te leveren.
- Vooruitdenken: de markttrends en activiteiten van concurrenten volgen om voorop te blijven.
- Presenteren en voorstellen: voorbereiden van overtuigende voorstellen, offertes en presentaties voor potentiële klanten.
- Netwerken: onze opdrachtgever vertegenwoordigen op netwerk evenementen en beurzen om verbinding te maken met potentiële klanten.
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare salesfunctie binnen de logistieke sector met ervaring in de lucht- en zeevracht.
- Je brengt een eigen netwerk en een bewezen staat van dienst mee in het behalen van salesdoelen.
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engels taal. Aanvullende talen zijn een pre.
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, onderhandelingsvaardigheden en presentatievaardigheden.
- Je bent een aanpakker, gemotiveerd, resultaatgericht en in staat om zelfstandig te werken.
- Bereidheid om te reizen naar klanten, netwerk evenementen en beurzen.
- Je hebt een goed gevoel voor humor.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Customer Relations Specialist
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 40
- 08:30 - 17:00 uur
Voor een internationale logistieke opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een Customer Relations Specialist.
Als Customer Relations Specialist ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Jij ontzorgt hen van A tot Z met betrekking tot luchtvrachtzendingen. Je pakt nieuwe zendingen op, zorgt voor de juiste documentatie en stemt alles af met klanten, luchtvaartmaatschappijen en vervoerders.
Jouw werkzaamheden omvatten onder andere:
- Klanten informeren over zendingen, levertijden en tarieven.
- Zorgen voor een correcte facturatie en administratie.
- Actief schakelen tussen klanten, collega’s en externe partners om problemen snel en effectief op te lossen.
- Dagelijks contact onderhouden over onderwerpen zoals tarieven, status van zendingen, claims en schades.
- Proactief zoeken naar procesverbeteringen om het werk efficiënter te maken.
- Sterke communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
- Klantgerichtheid en het vermogen om prioriteiten te stellen.
- Een nauwkeurige en gestructureerde werkstijl, waarbij je snel systemen eigen maakt.
- Een proactieve houding om werkprocessen te verbeteren.
- Ervaring in de luchtvracht is een vereiste.
Wat bieden wij jou?
- Een fulltime functie in dagdienst.
- Een salaris tussen €2434,- en €3300,- (afhankelijk van kennis en ervaring).
- Reiskostenvergoeding.
- Toegang tot een inclusieve werkomgeving met voorzieningen zoals een kolfruimte en gebedsruimte.
- Volop kansen om jezelf te ontwikkelen en door te groeien binnen een toonaangevende, internationale organisatie.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Grondsteward(ess)
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Overig
- 12-24
- Tussen 03:15 uur en 23:30 uur
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een grondsteward(ess).
Het betreft in eerste instantie een tijdelijke functie voor de periode vanaf eind maart t/m 31 oktober 2025. Je werkt tussen de 12 en 24 uur per week.
Als grondsteward(ess) werk je op verschillende plekken met verschillende werkzaamheden. Jij en je collega’s uit het team zorgen ervoor dat alles soepel verloopt voordat het vliegtuig vertrekt. De ene keer check jij passagiers in welke een citytrip naar Girona hebben geboekt, de andere keer controleer je de reisdocumenten en checkt de bagage in van passagiers welke op zomervakantie gaan naar de Turkse Riviera. Verder scan je boardingpassen en wens je de passagiers een prettige vlucht. Ook werk je op het platform en begeleid je passagiers tijdens het in-en uitstappen. Als grondsteward(ess) moet je dan ook stevig in je schoenen staan. Verder sta jij passagiers bij alle vragen professioneel te woord in verschillende talen. Al met al een afwisselende en dynamische baan.
Werkzaamheden:
- Je bent het visitekaartje van de luchthaven en je verwelkomt en begeleid passagiers.
- Het inchecken van passagiers via het check-in systeem en het labelen van bagage.
- Passagiers informeren over aankomst- en vertrektijden, annuleringen, vertragingen, bagage e.d. en behulpzaam zijn bij het oplossen van praktische problemen.
- Scannen van instapkaarten bij de gate en begeleiden van passagiers tijdens het in- en uitstappen naar/van het vliegtuig.
- Het beantwoorden van telefoontjes en vragen per e-mail.
- Het controleren van de juiste PWD (reizigers met beperkte mobiliteit) gegevens en het begeleiden van deze PWD-passagiers.
- Het opmaken van een bagagerapport (PIR) als een passagier een koffer mist of bij beschadiging van een koffer.
- Je beschikt over minimaal een afgeronde mbo-opleiding niveau 3 of 4. Bij voorkeur de opleiding Luchtvaartdienstverlening of een andere toeristische opleiding.
- Je bent een enthousiast en energiek persoon en je hebt altijd al in een servicegericht beroep willen werken.
- Je bent minimaal 18 jaar oud.
- Je bent beschikbaar vanaf eind maart t/m 31 oktober 2025.
- Je bent bereid om wisselende diensten tussen de 3 en 8 uur te draaien en bent flexibel als het gaat om werktijden en werkzaamheden. Daarnaast ben je bereid tijdens vakantieperiodes en op feestdagen te werken.
- Je bent beschikbaar voor de trainingsdagen op 12, 13, 14, 17 en 18 maart 2025. Dit is van 09:00 – 17:00 uur.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en goed Engels. Kennis van een andere vreemde taal is een pré.
- Je hebt een representatief voorkomen en vind het leuk om een uniform te dragen.
- Je beschikt over goede klantgerichte- en sociale vaardigheden en kunt goed omgaan met stressvolle situaties.
- Je kunt een VGB krijgen (geen strafblad + je woont minimaal 8 jaar op een Nederlands adres).
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- In dagdienst
Voor een relatie in de regio Maastricht zijn we per direct op zoek naar een logistiek medewerker M/V. Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst met werktijden tussen 08:00 - 16:30 uur.
Werkzaamheden:
- Het laden en lossen van inkomende en uitgaande goederen.
- Het inruimen van het magazijn en de administratieve afhandeling hiervan.
- Het verplaatsen van onderdelen met behulp van een hef- of reachtruck.
- Het picken en verzendklaar maken van orders.
Voor deze functie zijn we op zoek naar gemotiveerde kandidaten met ervaring als hef- en reachtruckchauffeur. Tevens ben je in het bezit van een geldig hef- en reachtruck certificaat.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief logistiek medewerker dagdienst
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 40
- 08:00-17:00 uur
Voor een Internationale opdrachtgever in Maastricht zijn wij op zoek naar administratief medewerkers voor de zeevracht, wegtransport en luchtvracht.
Werkzaamheden:
- Zendingen voor luchtvracht, zeevracht en wegtransport voorbereiden en regelen conform de gemaakte afspraken.
- Facturering van de zendingen.
- Onderhouden van contacten met de leveranciers.
- Onderhouden van contacten met interne en externe klanten.
- Opstellen van de dagelijkse operationele rapporten.
Het betreft een fulltime functie van maandag tot en met vrijdag.
- Je beschikt over MBO werk-en denk niveau.
- Je hebt ervaring in de transport/ expeditie sector (luchtvracht / zeevracht en/of wegtransport).
- Je hebt bij voorkeur ervaring met douanezaken en documentatie, dit is een pré.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en je bent een teamplayer.
- Je bent stressbestendig en je kunt snel schakelen om problemen op te lossen.
- Je hebt voldoende kennis van MS Office.
- Je hebt geen probleem met overwerk.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker luchthaven
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 36
- 3-ploegendienst
Ben je op zoek naar een dynamische werkplek?
Basic Interim is voor een opdrachtgever op Maastricht Airport per direct op zoek naar kandidaten voor de vrachtloods. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de inkomende goederen die met het vliegtuig of vrachtwagen zijn binnengekomen.
Wat hebben wij je te bieden?
- Een fulltimebaan in 3-ploegendienst (36 uur).
- Het werken in een dynamische omgeving.
- Aanvullende trainingen.
- Bij goed functioneren een contract bij onze opdrachtgever.
Wat verwachten wij?
Als logistiek medewerker ben je verantwoordelijk voor de logistieke werkzaamheden in de vrachtloods. Er komen diverse goederen per vrachtvliegtuig of vrachtwagen binnen die ook allemaal een verschillende aanpak vereisen. Deze goederen worden in de vrachtloods verwerkt. Hoewel er ook met de heftruck wordt gewerkt moet je ook in staat zijn om fysiek zwaardere werkzaamheden te verrichten.
- Je hebt aantoonbare logistieke ervaring.
- Je hebt heftruckervaring (pré).
- Je bent bereid te werken in 3-ploegendienst.
- Je bent flexibel en stressbestendig.
- Je beheerst de Nederlandse taal.
- Je bent bereid om trainingen te volgen.
- Je bent minimaal 18 jaar oud.
- Je bent in bezit van een rijbewijs B en eigen vervoer.
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
Solliciteren
Denk je de perfecte kandidaat te zijn? Solliciteer direct op deze functie en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief logistiek medewerker
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 36
- Conform rooster
Voor een logistieke dienstverlener op Maastricht Airport zijn wij op zoek naar een administratief logistiek medewerker. Als administratief logistiek medewerker maak je deel uit van de afdeling Cargo Office, die verantwoordelijk is voor de in- en externe coördinatie van procedures en informatievoorziening m.b.t. de goederenstroom.
Het betreft een structurele functie van 36 uur per week. In deze functie werk je 80% op kantoor en 20% ben je aanwezig in de loods of op het platform voor controles of voor het afgeven van benodigde documentatie.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Je verzamelt, bewerkt en verstrekt gegevens van import- en exportdocumenten en douanedocumenten met betrekking tot de vracht en voert deze in het systeem in.
- Je voorziet de ontvangers van benodigde informatie (airwaybill, douanedocumenten, CMR, enz.).
- Je verzorgt de vracht- en douaneadministratie (ULD-administratie, opstellen van sorteerlijsten en controle van de vracht).
- Je controleert op gevaarlijke stoffen en vergelijkt de transportgegevens van de exportgoederen met douanedocumenten.
- Je meldt afwijkingen aan interne afdelingen en externe betrokkenen.
- Je bewaakt de securityrichtlijnen en EU-normen van verzendingen.
- Je hebt minimaal een Mbo-opleiding niveau 4 afgerond.
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal.
- Je bent bekend met het voeren van een logistieke administratie (WMS-systeem).
- Je hebt kennis van en ervaring met douane- en luchtvrachtdocumentatie.
- Je bent bereid om ochtend-, middag- en nachtdiensten te werken, doordeweeks en in het weekend (volcontinue basis).
- Je bent bereid om cursussen te volgen in het kader van gevaarlijke stoffen, douaneformaliteiten en security.
- Je kunt zeer goed zelfstandig en nauwkeurig werken.
- Je hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.
- Je beschikt over een rijbewijs B.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Operator
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- VMBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- In overleg
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een operator.
Het betreft een structurele fulltime functie.
Als operator voer je, onder leiding van de teamleider, werkzaamheden uit aan de opwerkingsinstallatie waar je zorgdraagt voor de juiste instellingen en bediening om uiteindelijk grondstoffen te produceren die voldoen aan de kwaliteitseisen. Tot de dagelijkse werkzaamheden behoort ook het klein onderhoud aan de installatie. Van de operator wordt ook verwacht dat hij/zij dit productieproces zo goed mogelijk begeleidt. Orde, netheid en veiligheid (machines, werkplek etc.) behoren tot de verantwoordelijkheden van de operator. De operator signaleert tijdig storingen bij de leidinggevende.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Bedient veilig en verantwoord de installatie en stelt zo nodig apparatuur en besturingselementen bij van het productieproces.
- Voert kwaliteitscontroles uit op proces en/of product.
- Pleegt (licht) onderhoud aan productiemachines.
- Optimaliseert procesverloop en/of product.
- Houdt overzicht van het productieproces.
- Houdt de productielocatie en de installatie schoon.
- Heeft oog voor een veilige werkomgeving voor zichzelf en zijn collega’s.
- Meldt near misses, incidenten, schades en afwijkingen direct aan de leidinggevende.
- Je hebt een hands-on mentaliteit.
- Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse of Engelse taal, zowel in woord en geschrift.
- Je bent kwaliteitsgericht, resultaatgericht en oplossingsgericht.
- Je vind het niet erg om vaak in de open buitenlucht te werken.
- Je bent bereid om in onregelmatige diensten te werken, wanneer nodig.
- Je beschikt over een VCA certificaat.
- Heftruckcertificaat is een pre.
- BHV certificaat is een pre.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief logistiek medewerker (M/V)
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 40
- 3-ploegendienst
Voor een internationale opdrachtgever in Maastricht zijn wij op zoek naar een administratief logistiek medewerker (M/V). Het betreft een structurele fulltime functie in 3-ploegendienst.
Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Het aanmelden van transportzendingen voor luchtvracht, zeevracht en wegtransport.
- Het voorbereiden van douanedocumentatie.
- Het verwerken van data in het systeem.
- De administratieve afhandeling van transportzendingen.
- Het onderhouden van contacten met leveranciers en klanten.
- Het ontvangen van vrachtwagenchauffeurs.
- Je hebt een MBO werk- en denkniveau.
- Je hebt bij voorkeur ervaring in de logistieke sector.
- Je kunt secuur en geconcentreerd werken.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent een teamplayer.
- Je bent stressbestending en kan prioriteiten stellen.
- Je hebt goede kennis van MS Office.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Medewerker laboratorium
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- In dagdienst
Voor een opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een medewerker laboratorium. Het betreft een fulltime functie met werktijden tussen 06:00 - 18:30 uur.
Werkzaamheden:
Als medewerker laboratorium ben je samen met een collega verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren van monstername, opwerkingen van monsters en het uitvoeren van metingen, zowel nat-chemisch als fysisch, met behulp van gangbare analysemethoden. Daarnaast voer je sorteer- en zeefproeven uit ten behoeve van metaalanalyses en ontwikkel je hiervoor een analysemethode. Er wordt van je verwacht dat je afwijkingen signaleert in de analyseresultaten of storingen in de apparatuur en deze oplost, in samenspraak met de eindverantwoordelijke(n). Je verricht het benodigd rekenwerk om tot gewenste waarden te komen. Je legt de resultaten en bevindingen vast in een analyserapport ter beoordeling van de eindverantwoordelijke(n) en je beoordeelt of in geval van afwijkende analyseresultaten, herhaling van de bepaling noodzakelijk is. Daarnaast voer je overige opdrachten en werkzaamheden uit, passend bij het functieniveau zoals het schoon- en onderhouden van apparatuur en werkplek en overleg je met de mensen van operations.
- Je hebt bij voorkeur de opleiding MLO afgerond en relevante werkervaring opgedaan, het liefst in een industriële omgeving.
- Je hebt ervaring met het maken van analyses op productieprocessen.
- Je bent kostenbewust en bekend met het onderhouden van apparatuur.
- Je bent analytisch, kritisch t.o.v. het eigen werk, resultaatgericht, flexibel en besluitvaardig.
- Je bent zelfstandig, stressbestendig, hardwerkend, initiatiefrijk, vakbekwaam en kwaliteitsgericht.
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Je hebt een goede beheersing van MS Word en Excel.
- Eigen vervoer is een pre.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief medewerker
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 36
- 06:00 - 22:30 uur
Voor een opdrachtgever in de regio van Maastricht zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste en nauwkeurige Administratief Medewerker om het team te komen versterken. Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor diverse logistiek-administratieve werkzaamheden. Je begint met lichte administratieve taken en naarmate je ervaring en kennis groeit, zullen je verantwoordelijkheden toenemen.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie
- Bijhouden en archiveren van documenten
- Ondersteunen bij het plannen en coördineren van logistieke processen
- Opstellen en beheren van logistieke rapportages en overzichten
- Bijdragen aan de optimalisatie van administratieve procedures
- Communiceren met interne en externe partijen om een soepele doorstroming van goederen en documenten te waarborgen
Wat kun je verwachten?
- Een uitdagende functie in een dynamische en internationale werkomgeving
- Doorgroeimogelijkheden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Een collegiaal en ondersteunend team
- Minimaal een MBO-diploma in een relevante richting (administratie, logistiek, etc.)
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- Goede kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Nauwkeurigheid en oog voor detail
- Stressbestendigheid
- Affiniteit met de luchtvaartsector is een pre
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- VMBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 8-40
- 06:00 - 22:30 uur
Ben jij op zoek naar een dynamische baan in de logistieke sector? Wil je deel uitmaken van een groeiend logistiek bedrijf in Maastricht? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Functieomschrijving:
Als Logistiek Medewerker bij ons bedrijf ben je verantwoordelijk voor diverse werkzaamheden, waaronder:
- Stapelen van dozen
- Scannen en verwerken van inkomende en uitgaande goederen
- Uitpakken van vracht
- Besturen van een heftruck
Het werk kan fysiek zwaar zijn, dus een goede fysieke conditie is een pre.
Wat bieden wij:
- Zowel parttime als fulltime mogelijkheden
- Werk in twee ploegen
- Een dynamische en gezellige werkomgeving
Functie-eisen:
- Ervaring in een logistieke functie is een pre
- Fysiek in staat om zwaar werk te verrichten
- Betrouwbaar en nauwkeurig in het uitvoeren van werkzaamheden
- Goede beheersing van de Nederlandse taal of Engelse taal
- Heftruckcertificaat is een pre
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Supply chain specialist
Geleen
- Geleen
- HBO
- Vast
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Voor een opdrachtgever in Roermond zijn we per direct op zoek naar een supply chain specialist. Dit betreft een structurele functie in dagdienst met werklocatie in Geleen. Onze opdrachtgever heeft 6 productielocaties over de hele wereld.
De supply chain afdeling is verantwoordelijk voor integraal ketenbeheer, om een betere functionaliteit van de productielocatie in de keten te creëren door processen en samenwerking met leveranciers en klanten te verbeteren.
De focus in deze functie ligt op het interpreteren en analyseren van data m.b.t. (bestaande) supply chain processen om verbetervoorstellen te maken op het gebied van kostenbesparing, veiligheid en wetgeving.
Je bent o.a. verantwoordelijk voor:
- Analyseren van data.
- Optimaliseren van processen.
- Doen van onderzoek.
- Douane.
- Veiligheid ADR.
- Je beschikt over een HBO werk – en denkniveau.
- Je hebt bij voorkeur een opleiding richt supply chain management.
- Ervaring in supply chain processen binnen de chemische bulkindustrie is een pre.
- Kennis van douanewetgeving en ADR is een pre.
- Je hebt goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal.
- Je beschikt over uitstekende vaardigheden in Excel.
- Je beschikt over uitstekende analytische vaardigheden.
CNC Kanter
Regio Maastricht
- Regio Maastricht
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in de regio Maastricht zijn we per direct op zoek naar een CNC kanter.
Het betreft een fulltime functie in dagdienst.
In deze functie ben je bezig met het buigen en vormen van metalen platen met behulp van machines.
Je bent verantwoordelijk voor o.a.:
- Lezen van technische tekeningen.
- Bepalen van de bewerkingsvolgorde/navolgen van offline geprogrammeerde kantprogramma’s.
- Instellen van werkstukken.
- Instellen van kantmachine en gereedschappen en deze productie gereed maken.
- Het bewerken en testen van de halffabricaten en productieonderdelen.
- Plaatsen/vervangen van bewerkingshulpstukken.
- Controleren van maatvoering.
- De werkplek schoonhouden.
- Onderhoud van de machines en hulpstukken.
- Je beschikt over LBO werk- en denkniveau.
- Je hebt een technische opleiding afgerond en/of beschikt over technische kennis.
- Je bent in staat om het overzicht te bewaren en kunt meerdere ballen tegelijk in de lucht houden.
- Je hebt geen 8 tot 5 mentaliteit.
- Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel.
Assemblagemedewerker M/V
Regio Maastricht
- Basic Interim
- Regio Maastricht
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- 2 ploegendienst
Voor een relatie in de regio Maastricht zijn we per direct op zoek naar een assemblagemedewerker. Het betreft een fulltime functie voor langere tijd in diensten. Afhankelijk van de drukte zijn de werktijden van 05:50 - 14:20 uur en 09:00 - 17:30 uur (laagseizoen) of van 05:50 - 14:20 uur en 14:40 - 23:10 uur (hoogseizoen).
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het inpakken van diverse producten. Het betreft licht productiewerk.
Voor deze functie zijn we op zoek naar gemotiveerde kandidaten die bij voorkeur in het bezit zijn van eigen vervoer.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Grondsteward(ess) teamleader
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Overig
- In overleg
- Tussen 03:15 uur en 23:30 uur
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een grondsteward(ess) teamleader.
Het betreft in eerste instantie een tijdelijke functie voor de periode vanaf eind maart t/m 31 oktober 2024.
Als grondsteward(ess) teamleader werk je op verschillende plekken met verschillende werkzaamheden. Jij hebt op jouw dienst een aansturende rol en begeleid en ondersteunt de collega's uit jouw team. Buiten de reguliere werkzaamheden als grondsteward(ess) beman jij ook de servicebalie en ben je verantwoordelijk voor het tijdig vertrekken van de vliegtuigen.
Werkzaamheden:
- Coördineren van het verloop van de passagiersafhandeling.
- Aansturen van het passageteam (oproepkrachten en stagiaires).
- Mede realiseren van een goede informatie-uitwisseling binnen de afdelingen Passage, Operations en Ramp.
- Het verrichten van administratieve taken (innen en registreren van overbagagegelden en beantwoorden van e-mails).
- Vastleggen passagiersgegevens in het local departure controlesystem.
- Opmaken van bagagerapporten (PIR) indien een passagier een koffer mist of een DPR bij beschadiging van een koffer.
- Voorbereiden en afsluiten van vluchten.
- Uitvoeren van operationele werkzaamheden (inchecken, controleren en labelen van bagage, informeren van passagiers bij vertraging en scannen van instapkaarten bij de gate).
- In- en uitstappen van uitgaande en binnenkomende vluchten en de coördinatie op het platform.
- Ticketing, rolstoelbegeleiding en alle andere voorkomende werkzaamheden om ervoor te zorgen dat het vliegtuig op tijd vertrekt.
- Je bent minimaal 5 dagen per week inzetbaar vanaf eind maart t/m 31 oktober 2024.
- Je bent flexibel om te werken in vroege en late diensten en in de weekenden (werktijden tussen 03:15 uur en 23:30 uur).
- Je beschikt over minimaal een afgeronde Mbo - 4 opleiding. Bij voorkeur de opleiding luchtvaartdienstverlening of een andere toeristische opleiding.
- Je hebt al enige ervaring opgedaan in de functie van grondsteward(ess) of andere vergelijkbare functie.
- Je beschikt over leidinggevende capaciteiten.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift (Duitse en Franse taal is een pre).
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, je bent stressbestendig en klantgericht.
- Je beschikt over een geldig rijbewijs B en bij voorkeur eigen vervoer.
Een Veiligheidsonderzoek Burgerluchtvaart maakt deel uit van de benoemingsprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Chauffeur bakwagen
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 20 - 24
- 08:30 - 17:00 uur
Voor onze opdrachtgever op Maastricht Airport zijn we per direct op zoek naar een chauffeur bakwagen.
Het betreft een parttime functie voor 20-24 uur per week. Werkdagen zijn bij voorkeur op dinsdag, donderdag en vrijdag van 08:30 – 17:00 uur.
Werkzaamheden:
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het tijdig afleveren van (medische) hoogwaardige goederen met behulp van een bakwagen. De klanten bevinden zich o.a. in de regio Limburg, Brabant en België.
Je komt bij klanten aan het loket en draagt zorgt voor de correcte bijbehorende administratieve afhandeling.
- Je bent in bezit van Rijbewijs B.
- Je hebt bij voorkeur ervaring als chauffeur.
- Je bent representatief en service gericht.
- Je kunt een VOG overleggen.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Machine operator
Kerkrade
- Basic Interim
- Kerkrade
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 36
- 3- ploegendienst
Voor onze opdrachtgever in Kerkrade zijn we per direct op zoek naar een operator.
Het betreft een functie in 3- ploegendienst.
In deze functie draag je met het team zorg voor kwalitatieve en kwantitatieve output van de productieafdeling.
Hoofdtaken:
- Het bedienen van de rewind of fanfold machine.
- Voorbereidende werkzaamheden voor productieproces.
- Verantwoordelijk voor de 1e controle en naleving van de kwaliteitseisen.
- Het afval “waste” tot een minimum beperken.
- Zorg dragen voor orde, netheid en veiligheid op de werkplek.
- Tijdig en adequaat melden van storingen en problemen.
- Je hebt een LBO Niveau verkregen door opleiding/werk.
- Je bent kwaliteitsbewust.
- Je bent stressbestendig.
- Je bent bereid om in ploegendienst te werken.
- Je beschikt bij voorkeur over eigen vervoer.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Platformmedewerker luchthaven
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- Uitzendbaan vast
- Logistiek
- 38
- 06:00 - 23:30 uur
Basic Interim is voor een opdrachtgever op Maastricht Airport per direct op zoek naar kandidaten voor de functie van platformmedewerker. Je bent verantwoordelijk voor het laden en lossen van vliegtuigen met behulp van afhandelingsequipement.
Werkzaamheden:
- Het transporteren van vracht van de loods naar het platform en vice versa.
- Het in- en uitladen van bagage bij vertrekkende en aankomende passagiersvliegtuigen.
- Het transporteren van bagage van het vliegtuig naar de bagageruimte en vice versa.
- Het sorteren en lossen van bagage van vertrekkende en aankomende passagiers op de bagageband of op de karren.
- Assisteren bij het in- en uitstappen van minder valide passagiers.
- In voorkomende gevallen ondersteuning bieden aan de subafdeling Warehouse.
- Je begrijpt en spreekt goed Nederlands of Engels.
- Je kunt goed samenwerken.
- Jouw fysieke gesteldheid is optimaal aangezien de werkzaamheden fysieke kracht eisen.
- Je bent in staat om in ploegenverband te werken (tussen 06:00 en 23:30 uur).
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
- Je hebt eigen vervoer om naar het werk te komen.
- Je wilt trainingen volgen die te maken hebben met vliegtuigen afhandelen (theorie en praktijk).
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Shiftleader warehouse
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzendbaan vast
- Logistiek
- 38
- Volgens vastgesteld rooster
Voor onze opdrachtgever op Maastricht Airport zijn we per direct op zoek naar een shiftleader warehouse.
Het betreft een structurele functie voor gemiddeld 38 uur per week met een vastgesteld rooster, doordeweeks en in het weekend.
Veel voorkomende werkzaamheden zijn:
- Coördineren van de operationele afhandelingsactiviteiten in het warehouse, volgens de door de supervisor vastgestelde planning en prioriteitstelling.
- Ondersteuning bieden aan het team en meewerken bij drukte in de cargo loodsen.
- Veilig en tijdig afhandelen en behandelen van vracht met inachtneming van AEO/ISAGO gerelateerde regels, security richtlijnen en de instructies van luchtvaartmaatschappijen.
- Bewaken van de voortgang en kwaliteit van de uitvoering van de werkzaamheden en indien nodig bijsturen.
- Toezien op de naleving van procedures en voorschriften.
- Afstemmen van de voortgang van de werkzaamheden met de supervisor en het cargo office, afwijkingen signaleren en passende maatregelen nemen.
- Oplossen van knelpunten en organisatorische en bezetting technische problemen.
- Bij afwezigheid vervangen van de supervisor m.b.t. urgente zaken.
- Zorg dragen voor het (laten) inwerken/opleiden van nieuwe medewerkers en het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.
- Je beschikt over een afgeronde MBO-4 opleiding, bij voorkeur in de richting logistiek.
- Je beschikt over leidinggevende capaciteiten en minimaal 2 jaar werkervaring.
- Je hebt geen probleem met fysieke werkzaamheden.
- Je bent bereid om ochtend-, middag- en nachtdiensten te werken, doordeweeks en in het weekend (volgens een vastgesteld rooster).
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als geschrift.
- Je bent bereid om in- en externe functiegerichte opleidingen te volgen.
- Je bent in bezit van een rijbewijs B en eigen vervoer.
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief logistiek medewerker export
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 40
- 14:00 - 22:00 uur
Voor een relatie in Maastricht zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en nauwkeurige administratief logistiek medewerker export om het team te versterken. Jij bent verantwoordelijk voor het coördineren en uitvoeren van export gerelateerde taken om ervoor te zorgen dat alle internationale verzendingen efficiënt en volgens de geldende regelgeving worden afgehandeld.
Verantwoordelijkheden:
- Coördineren van exportdocumentatie en ervoor zorgen dat alle benodigde douane- en verzenddocumenten correct zijn ingevuld.
- Communiceren met internationale klanten en partners om de verzenddetails te verifiëren en eventuele problemen op te lossen.
- Volgen van de voortgang van internationale zendingen en proactief reageren op eventuele vertragingen of problemen.
- Samenwerken met interne afdelingen, zoals logistiek, om ervoor te zorgen dat alle exportactiviteiten soepel verlopen.
- Zorgen voor naleving van alle relevante exportregelgeving en -procedures.
- Minimaal MBO werk- en denkniveau.
- Ervaring in een vergelijkbare functie is een pre.
- Kennis van internationale verzendprocessen en douaneregels.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
- Nauwkeurig werken en oog voor detail zijn essentieel.
- In staat om zelfstandig te werken en onder druk te presteren.
- Je beheerst naast de Nederlandse taal ook de Engelse taal.
Wat bieden wij:
- Een uitdagende en afwisselende functie binnen een internationaal georiënteerde organisatie.
- Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
- Een dynamische werkomgeving met een gemotiveerd en enthousiast team.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Sales representative
Regio Born
- Basic Interim
- Regio Born
- MBO
- Vast
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Voor een opdrachtgever in de regio Born zijn we per direct op zoek naar een sales representative voor de afdeling Air & Ocean. Je gaat onderdeel uitmaken van een nieuw team binnen een net opgestarte afdeling.
Het betreft een structurele fulltime functie.
In deze functie ben je medeverantwoordelijk voor de commerciële ontwikkeling van de Air & Ocean vestiging in Born. Naast het genereren van "new business" ben je ook verantwoordelijk voor relatiebeheer van bestaande klanten.
Werkzaamheden:
- Je bent een centraal onderdeel van de onderneming en richt je op het werven van nieuwe klanten.
- Je bouwt relaties op met klanten, begrijpt hun supply chain en gebruikt het wereldwijde netwerk, technologie en middelen om een oplossing te vinden die aan hun behoeften voldoet.
- Je hebt een goed begrip van de kosten van supply chain oplossingen, introduceert concurrerende oplossingen en begrijpt marges.
- Je helpt bij het ontwerpen en uitvoeren van verkoopinitiatieven binnen de branche om de marktaandeel en de naam te vergroten.
- Kennis van lucht- en zeevervoer is een voordeel, maar niet noodzakelijk.
- Je bent gemotiveerd en energiek.
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en bent commercieel ingesteld.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Warehouse operator
Kerkrade
- Basic Interim
- Kerkrade
- LBO
- Uitzendbaan tijdelijk
- Logistiek
- 37.5
- 08:00 - 16:30 uur
Voor onze opdrachtgever in Kerkrade zijn we per direct op zoek naar een warehouse operator. Het betreft in eerste instantie een tijdelijk functie ter ziektevervanging voor de duur van 3 tot 6 maanden.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de juiste fysieke materiaalstromen en voor de correcte administratieve voorraadcontrole. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het laden, lossen en de opslag van materialen.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Ontvangst, visuele/administratieve controle en opslag van alle materialen.
- Administratieve afhandeling van inkomende en uitgaande materialen, inclusief afkeuringen en afval. Hierbij wordt gebruik gemaakt van het ERP-systeem.
- Het picken en distribueren van productieopdrachten, evenals service- en verkooporders.
- Veilig gebruik maken van intern transport zoals de heftruck, reachtruck en elektrische pallettruck.
- Laden en lossen van vrachtwagens, inclusief documentafhandeling.
- Berekenen van de benodigde ruimte in vergelijking met de beschikbare ruimte in de vrachtwagen.
- Problemen met verzending en ontvangst waarnemen en rapporteren.
- Creëren en onderhouden van een veilige en schone werkomgeving.
- Je hebt ervaring met het werken op een reachtruck.
- Je bent in het bezit van een geldig hef-en reachtruckcertificaat.
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
- Je bent proactief, resultaat- en servicegericht.
- Je werkt nauwkeurig.
- Je bent flexibel.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Allround operator
Sittard
- Basic Interim
- Sittard
- MBO
- Vast
- Industrie / Productie
- 40
- 2- ploegendienst
Voor onze opdrachtgever in Sittard zijn we per direct op zoek naar allround operators met ervaring in een productieomgeving, bij voorkeur in de chemische sector.
Het betreft een fulltime functie in 2-ploegendienst.
Als allround operator bij onze opdrachtgever krijg je een uitdagende rol binnen een dynamisch en innovatief bedrijf.
Werkzaamheden zijn o.a.:
- Het ontvangen en wegen van grondstoffen, nauwkeurig volgens planning.
- Het bereiden van pigmenten volgens voorgeschreven recepten, met strikte opvolging van procedures en instructies.
- Uitvoeren van grondige controles tijdens en na het bereidingsproces om te voldoen aan specificaties.
- Het behandelen van ingrediënten in overeenstemming met hoge kwaliteitsnormen en afspraken.
- Het bedienen en instellen van diverse machines.
- Procesbewaking en bijsturen waar nodig.
- Het verrichten van kwaliteitscontroles.
- Het oplossen van eventuele storingen.
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een productieomgeving (bij voorkeur in de chemie).
- Je hebt een zelfstandige werkhouding met een hoge mate van nauwkeurigheid.
- Je bent bereid om in 2-ploegendienst te werken.
- Je hebt een proactieve werkhouding.
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
- Je hebt een hands-on mentaliteit.
- Je bent bij voorkeur in het bezit van een hef- en reachtruckcertificaat.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Intercedent(e) kantoor Maastricht Airport
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Vast bepaalde tijd
- Commercieel
- 28-40
- 08:30 -17:00 uur
Basic Interim is sinds haar oprichting in 2003 met succes actief op de Limburgse arbeidsmarkt. Momenteel zijn wij voor onze vestiging te Maastricht Airport op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde collega's die ons team komen versterken in de rol van intercedent(e). Voor deze functie hebben we mogelijkheden voor zowel een parttime als fulltime dienstverband variërend van 28 tot 40 uur.
Wat jij gaat doen:
- Werven, selecteren en aanbieden van kandidaten.
- Het werven van nieuwe opdrachten bij bestaande en nieuwe opdrachtgevers.
- Voortgangsgesprekken houden met flexkrachten en opdrachtgevers.
- Het voeren van intake- en startgesprekken.
- Administratieve werkzaamheden zoals contractafhandeling en urenverwerking.
Wat wij jou bieden:
- Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een betrouwbare en ambitieuze uitzendorganisatie met een ervaren en enthousiast team.
- Een bruto maandsalaris bij een fulltime dienstverband tussen € 2400,- en € 2800,- (afhankelijk van je ervaring).
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een pensioenregeling, eindejaarsbonus, reiskostenvergoeding en 25 vakantiedagen.
- Voor de functie noodzakelijke aanvullende trainingen.
- Een prettige no-nonsense werkomgeving met duidelijke targets.
- Aantoonbare werkervaring binnen de commerciële arbeidsbemiddeling.
- Minimaal een afgeronde MBO opleiding niveau 4.
- Resultaatgericht en commercieel gedreven.
- Goede communicatieve vaardigheden.
- Een teamplayer met een flinke dosis humor.
- In het bezit van rijbewijs B.
- HR Basic Interim Group
- rec@basicinterim.nl
- 0433655060
Operator
Kerkrade
- Basic Interim
- Kerkrade
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 36
- 3 ploegendienst
Voor onze opdrachtgever in Kerkrade zijn we per direct op zoek naar operators.
Het betreft een tijdelijke functie voor 3 maanden in 3 ploegendienst.
In deze functie draag je samen met het team zorg voor de kwalitatieve en kwantitatieve output van de productie.
Werkzaamheden:
- Het bedienen van de rewind of fanfoldmachine.
- Voorbereidende werkzaamheden voor het productieproces.
- Zorg dragen voor orde, netheid en veiligheid op de werkplek.
- Tijdig en adequaat melden van storingen en problemen.
- Je beschikt over een LBO niveau verkregen door opleiding en/of werk.
- Je bent bereid om in 3 ploegendienst te werken.
- Je bent kwaliteitsbewust.
- Je bent stressbestendig.
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker
Regio Maastricht
- Basic Interim
- Regio Maastricht
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 05:50 - 14:20 uur en 09:00 - 17:30 uur
Voor onze opdrachtgever in de regio Maastricht zijn we per direct op zoek naar een logistiek medewerker. Het betreft een structurele fulltime functie met werktijden van 05:50 - 14:20 uur en 09:00 - 17:30 uur (laagseizoen) of van 05:50 - 14:20 uur en 14:40 - 23:10 uur (hoogseizoen).
Werkzaamheden:
- Het laden en lossen van inkomende en uitgaande goederen.
- Het opslaan van goederen in het magazijn, met behulp van een hef- of reachtruck.
- Het aanvullen van goederen bij de productieafdeling.
Voor deze functie zijn we op zoek naar gemotiveerde kandidaten met ervaring als hef- en reachtruckchauffeur. Tevens ben je in het bezit van een geldig hef- en reachtruck certificaat.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Productiemedewerker (M/V)
Kerkrade
- Basic Interim
- Kerkrade
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- 3-ploegendienst
Voor een relatie in Kerkrade zijn we per direct op zoek naar productiemedewerkers M/V.
Het bedrijf produceert grondstoffen en halffabricaten voor de bakkerij-, ijs- en chocolade-industrie. Het betreft een structurele fulltime functie in 3-ploegendienst. Als productiemedewerker zet je de grondstoffen nauwkeurig klaar volgens recept, vul je de productiemachines, start en volg je het productieproces, vul je de verpakkingen met het eindproduct en zorg je voor het schoonmaken van de afdeling en machines na de productie.
Je wordt intensief begeleid op de werkvloer zodat je op verschillende afdelingen ingezet kunt worden.
• Je kunt accuraat en zelfstandig werken.
• Ervaring in de productie is een pre.
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
• Je bent gemotiveerd en geïnteresseerd in het bedrijf en de producten.
• Je bent bij voorkeur in het bezit van eigen vervoer.- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- VMBO / MAVO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In rooster 07:00 - 15:30 / 10:30 - 19:00 ma t/m vr en zondag 14:00 - 22:30 uur
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we met spoed op zoek naar een logistiek medewerker. Het betreft een structurele fulltime functie in verschoven diensten. Je komt te werken in een ambitieus bedrijf waar je deel uit gaat maken van een enthousiast en gemotiveerd team.
Je bent verantwoordelijk voor:
- Verwerken van binnengekomen en uitgaande zendingen in de loods.
- Laden en lossen van vrachtwagens d.m.v. een heftruck.
- Wegen van vrachtplaten.
- Afbreken en opbouwen van vrachtplaten.
- Pallets op locatie zetten (d.m.v. barcode scanning).
- Controleren van in en uitgaande goederen.
- Zorgen voor correcte administratieve afhandeling.
- Pick-pack activiteiten.
- Opruimen en netjes houden van de loods.
- Toezien op naleving van de wettelijke arbo- en veiligheidsregels.
- Je hebt VMBO / MBO werk- en denkniveau.
- Je hebt heftruckervaring, een heftruckcertificaat is een pré.
- Je hebt een hands-on mentaliteit.
- Je hebt geen problemen met het werken op zondag.
- Je bent een teamplayer.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060