Actuele vacatures:
Losser
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 06:00 - 15:00 uur
Voor een relatie in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een losser. Het is een fulltime functie voor langere tijd. Je werkt van maandag t/m vrijdag van 06:00 – 15:00 uur.
Als losser ben je bezig met het handmatig lossen van producten uit zeecontainers. De producten worden volgens een vast patroon gestapeld. De werkzaamheden worden afgewisseld met het samenstellen van pakketten, labelen en stickeren van goederen.
Bij goed functioneren kan er een contract bij onze opdrachtgever volgen!
We zoeken gemotiveerde kandidaten die gewend zijn om fysiek zwaar werk te doen.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker warehouse
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- Verschoven dienst
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een allround warehouse operator. Het betreft een structurele fulltime functie in verschoven diensten.
U bent verantwoordelijk voor:
- Verwerken van binnengekomen en uitgaande zendingen in de loods.
- Laden en lossen van vrachtwagens d.m.v. een heftruck.
- Wegen van vliegtuigplaten.
- Afbreken en opbouwen van vliegtuigplaten.
- Pallets op locatie zetten (d.m.v. barcode scanning).
- Controleren van in en uitgaande goederen.
- Zorgen voor correcte administratieve afhandeling.
- Pick-pack activiteiten.
- Opruimen en netjes houden van de loods.
- Toezien op naleving van de wettelijke arbo- en veiligheidsregels.
- U heeft VMBO / MBO werk- en denkniveau.
- U heeft heftruckervaring, een heftruckcertificaat is een pre.
- U heeft een hands-on mentaliteit.
- U heeft geen problemen met het werken op zondag.
- U bent een teamplayer.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Orderpicker
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een ervaren orderpicker.
In deze functie verzamel je de binnengekomen orders m.b.v. een elektrische pallettruck (EPT) en een handscanner. Samen zorg je ervoor dat de orders tijdig en juist verzonden worden naar de klanten.
Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst, met werktijden van maandag t/m woensdag van 07:00 - 16:00 uur, op donderdag van 09:00 - 18:00 uur en op vrijdag van 06:00 - 15:00 uur.
Bij goed functioneren kan er een contract bij onze opdrachtgever volgen.
- Je hebt bij voorkeur ervaring als orderpicker.
- Je hebt ervaring in het werken met een elektrische pallettruck (EPT) en handscanner.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Je hebt geen probleem met fysieke werkzaamheden.
- Je kunt nauwkeurig werken.
- Je hebt eigen vervoer.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Lader/losser luchtvracht
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- In overleg
- In overleg
Voor een relatie op Maastricht Airport is Basic Interim op zoek naar een lader/losser luchtvracht. De werktijden zijn flexibel en worden per week ingepland aan de hand van het actuele vluchtschema. Je kunt aan de slag als fulltimer of parttimer.
Samen met het team ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van luchtvracht. Tijdens je werkdag stapel je goederen af van luchtvrachtplaten en sorteer je deze uit voor een verdere verzending.
- Je bent een enthousiaste teamplayer die van aanpakken weet.
- Je hebt geen probleem met fysieke werkzaamheden.
- Je bent bereid om te werken in 3-ploegen diensten.
- Je hebt aantoonbare logistieke ervaring.
- Je bent flexibel en stressbestendig.
- Je bent minimaal 18 jaar.
- Je beheerst de Nederlandse taal.
- Je bent in bezit van eigen vervoer.
Je ontvangt de volgende uurlonen:
- € 11,45 voor maandag t/m vrijdag van 07:00 – 19:00 uur
- € 15,46 voor maandag t/m vrijdag van 19:00 – 07:00 uur en zaterdag en zondag van 07:00 – 19:00 uur
- € 20,61 voor zaterdag en zondag van 19:00 – 07:00 uur
Daarbij ontvang je ook een reiskostenvergoeding woon-werk.
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker (expeditie)
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 2-ploegendienst
Voor een relatie in Landgraaf is Basic Interim per direct op zoek naar een logistiek medewerker (expeditie). Het betreft een structurele fulltime baan in 2-ploegendienst, waarbij u eens per acht weken in het weekend werkt en eens per acht weken een nachtdienst werkt. In deze functie bent u samen met uw collega’s verantwoordelijk voor alle voorkomende werkzaamheden.
De werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Het beladen van vrachtwagens volgens planning.
- Het controleren van de laadlijsten.
- Het verplaatsen van de vrachtwagens op het eigen bedrijfsterrein.
- Het aanzetten van de koeling van de vrachtwagens.
Er wordt gewerkt in een 2 ploegenrooster van 07:00 tot 16:00 uur en van 15:00 - 23:30 uur (maandag tot en met donderdag).
Op vrijdag is de middagdienst van 12:00 - 21:00 uur.
U heeft ervaring in de fysieke distributie en u beschikt over een CE rijbewijs, code 95 is een pre. U beschikt over eigen vervoer en bent bij voorkeur woonachtig in de omgeving Parkstad. Verder bent u in het bezit van veiligheidsschoenen en bent u gewend om op tempo te werken.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief logistiek medewerker
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 40
- 2-ploegendienst
Basic Interim is zoek naar een administratief logistiek medewerker die aan de slag wil bij onze opdrachtgever in Maastricht. Het betreft een structurele fulltime functie in 2-ploegendienst, waarbij met enige regelmaat in het weekend gewerkt wordt. Bij goed functioneren kan er een contract bij de opdrachtgever volgen.
Als administratief logistiek medewerker bent u verantwoordelijk voor het administratief voorbereiden en regelen van binnenkomende luchtvracht en/of zeevracht zendingen en logistieke activiteiten voor klanten en partners.
Uw takenpakket bestaat onder andere uit:
- Inkomende zendingen administratief voorbereiden en regelen conform de afspraken met de klant.
- Benodigde informatie en documentatie verzorgen voor de ontvangers.
- Vracht en douane administratie verzorgen.
- Coördinatie met c.q. van de warehouse.
- Transportopdrachten regelen voor uitgaande zendingen.
- Security- en kwaliteitsrichtlijnen bewaken.
- U heeft MBO werk- en denkniveau.
- U heeft minimaal 2 jaar administratieve ervaring opgedaan binnen de transport/logistieke sector.
- U heeft ervaring met douane- en luchtvrachtdocumentatie.
- U kunt zelfstandig werken en u bent flexibel.
- U heeft goede communicatieve vaardigheden en u bent een teamplayer.
- U heeft klantgerichte instelling.
- U kunt snel schakelen om de problemen voor te zijn c.q. op te lossen.
- U heeft een goede beheersing van het MS Office pakket.
- U beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Grondsteward(ess) M/V
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 15-20
- Conform rooster tussen 03:30 - 23:30 uur
Voor Maastricht Aachen Airport zijn wij op zoek naar een grondsteward(ess) M/V. Het betreft een leuke en uitdagende functie voor de periode mei t/m oktober (einde zomerseizoen) voor 15 tot 20 uur per week. De mogelijkheid bestaat dat deze periode verlengd kan worden.
Je werkt volgens een rooster met diensten tussen 03:30 uur en 23:30 uur.
Je bent verantwoordelijk voor het:
- Vastleggen van passagiersgegevens in het local departure controlesystem.
- Controleren van reisdocumenten en het labelen van bagage.
- Stellen van vragen aan passagiers ter voorkoming van veiligheidsrisico’s.
- Infomeren van passagiers inzake aankomst- en vertrektijden, annuleringen, vertragingen, bagage e.d.
- Beantwoorden van vragen c.q. behulpzaam zijn bij oplossen van praktische problemen.
- Verstrekken van informatie over bagage e.d. en verwijzen van (transfer)passagiers.
- Scannen van instapkaarten bij de gate en het begeleiden van passagiers bij het in- en uitstappen.
- Opmaken van een bagagerapport (PIR) indien een passagier een koffer mist of bij beschadiging van een koffer.
Je verdient een salaris van € 12,- bruto per uur (excl. onregelmatigheidstoeslagen en reiskosten).
- Je hebt ervaring in de dienstverlenende sector.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden.
- Je hebt een flexibele en klantgerichte instelling.
- Je bent beschikbaar voor een betaalde training.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord (beheersing van Duitse en Franse taal is een pré).
- Je bent in het bezit van eigen vervoer.
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker inbound
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 06:00 - 15:00 uur
Voor een relatie in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een logistiek medewerker inbound. Het is een fulltime functie voor langere tijd. Je werkt van maandag t/m vrijdag van 06:00 – 15:00 uur.
In deze functie ben je bezig met het handmatig lossen van producten uit zeecontainers. De producten worden volgens een vast patroon gestapeld. De werkzaamheden worden afgewisseld met:
- Het samenstellen van pakketten.
- Het verplaatsen van pallets met behulp van een elektrische pallettruck.
- Het labelen en stickeren van goederen.
Bij goed functioneren kan er een contract bij onze opdrachtgever volgen!
We zoeken gemotiveerde kandidaten die doorzettingsvermogen hebben en betrouwbaar zijn. Daarbij ben je gewend om fysiek zwaar werk te doen.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Magazijnmedewerker
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 36
- 3-ploegendienst
Voor onze opdrachtgever op Maastricht Airport zijn wij op zoek naar een magazijnmedewerker. Je bent werkzaam in 3-ploegendienst. Het betreft een structurele fulltime functie in een dynamische en bijzondere omgeving. Bij goed functioneren kan je een contract krijgen bij onze opdrachtgever en zijn er doorgroeimogelijkheden.
Je bent onder andere verantwoordelijk voor de logistieke werkzaamheden in de vrachtloods of de afhandeling van vliegtuigen op het platform. Hierbij maak je gebruik van verschillende voertuigen waarvoor je wordt opgeleid. Er wordt met de heftruck gewerkt maar je moet ook in staat zijn om fysiek zwaardere werkzaamheden te verrichten.
- Je hebt LBO/MBO werk- en denkniveau.
- Je hebt logistieke ervaring, heftruckervaring is een pre.
- Je bent flexibel en stressbestendig.
- Je beheerst de Nederlandse taal.
- Je bent minimaal 18 jaar oud.
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B en eigen vervoer.
Je ontvangt de volgende uurlonen:
- € 11,45 voor maandag t/m vrijdag van 07:00 – 19:00 uur
- € 15,46 voor maandag t/m vrijdag van 19:00 – 07:00 uur en zaterdag en zondag van 07:00 – 19:00 uur
- € 20,61 voor zaterdag en zondag van 19:00 – 07:00 uur
Daarbij ontvang je ook een reiskostenvergoeding woon-werk.
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Reachtruckchauffeur
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 07:00 - 16:00 uur
Voor een relatie in Landgraaf is Basic Interim per direct op zoek naar een reachtruckchauffeur met orderpick ervaring. Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst.
Als reachtruckchauffeur ben je verantwoordelijk voor het in ontvangst nemen en controleren van inkomende goederen en het plaatsen van de goederen in het magazijn. Verder verzamel je orders en zorg je ervoor dat de producten netjes op een pallet worden gestapeld om deze vervolgens te verplaatsen met een orderpicktruck of een reachtruck.
Je hebt bij voorkeur ervaring als reachtruckchauffeur en als orderpicker. Verder heb je een goede beheersing van de Nederlandse taal en heb je geen problemen met overwerk. Daarnaast ben je enthousiast en wil je voor een langere periode aan de slag!
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Intercedent(e) kantoor Maastricht Airport
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- HBO
- Vast bepaalde tijd
- Zakelijke Dienstverlening
- 32-40
- 08:30 - 17:00 uur
Basic Interim is sinds haar oprichting in 2003 met succes actief op de Zuid-Limburgse arbeidsmarkt. Ter uitbreiding van ons huidige team op onze vestiging te Maastricht Airport zijn we op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde collega die ons team komt versterken in de rol van intercedent(e). Ondanks dat wij een voorkeur hebben voor een fulltime kandidaat, bestaat de mogelijkheid tot een parttime dienstverband met een minimum van 32 uur per week. In deze functie ga je je voornamelijk bezighouden met zowel het benaderen van nieuwe opdrachtgevers, als het werven en selecteren van de juiste kandidaten. Je vindt het een uitdaging om de gestelde doelen samen met je collega's te behalen en deinst er niet voor terug om je enthousiasme en creativiteit met dit hechte team te delen.
Wat bieden wij:
- Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een betrouwbare en ambitieuze uitzendorganisatie met een ervaren en enthousiast team.
- Een marktconform salaris.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Voor de functie noodzakelijke aanvullende trainingen.
- Een prettige werkomgeving waarin hard werken en ontspanning in balans zijn.
- Je hebt aantoonbare werkervaring binnen de commerciële arbeidsbemiddeling.
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO-opleiding.
- Je beschikt over een goed en bruikbaar netwerk en bent in staat dit op een juiste manier in te zetten en verder uit te bouwen.
- Je bent resultaat- en doelgericht en bent commercieel gedreven.
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
- Je hebt een nuchtere instelling en beschikt over een gezonde dosis humor.
- Je bent in het bezit van rijbewijs B.
Heb je interesse in de functie stuur dan je CV en motivatiebrief naar rec@basicinterim.nl. Indien je geen werkervaring in de commerciële arbeidsbemiddeling hebt of geen MBO-opleiding hebt afgerond, zul je geen reactie van ons ontvangen.
- Frank Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker
Kerkrade
- Basic Interim
- Kerkrade
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 11:00 - 20:00 uur
Voor een relatie in Kerkrade zijn we per direct op zoek naar een logistiek medewerker. Het is een fulltime functie voor langere tijd. Je werkt van maandag t/m vrijdag van 11:00 – 20:00 uur, daarbij kan er overwerk voorkomen tot ongeveer 21:00 uur.
Je bent in deze functie verantwoordelijk voor het scannen van producten, het stapelen van vracht op pallets en de administratieve afhandeling hiervan.
- Je hebt aantoonbare logistieke ervaring.
- Je kan zelfstandig en accuraat werken.
- Je bent flexibel en stressbestendig.
- Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Controleur inkomende goederen
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 06:00 - 15:00 uur
Voor een relatie in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een controleur inkomende goederen. Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst.
In de functie van controleur inkomende goederen bent u verantwoordelijk voor het waarborgen van de kwaliteit en juistheid van goederen bij binnenkomst en ziet u toe op de verwerking vanaf het lossen tot aan de opslag.
Werkzaamheden:
- Bij binnenkomst van de goederen per vrachtwagen of zeecontainer bent u diegene die de controles uitvoert en de geloste goederen vergelijkt met de bestelling en de daarbij horende gegevens zoals: inhoud, het volume, het gewicht, de barcode, de houdbaarheid, de etikettering en de algehele fysieke kwaliteit.
- U ziet erop toe dat de goederen op een juiste manier worden gelost, gestapeld en gesorteerd, waardoor de voorraad correct in de voorraad opgenomen kan worden.
- U instrueert de lossers aan de hand van de werkprocedure, zodat zij weten wat er met de betreffende vracht moet gebeuren.
- U helpt mee in het verbeteren van de afdeling, zodat het bedrijf kan blijven groeien.
- Een afgeronde MBO opleiding bij voorkeur op logistiek gebied (niveau 4), aangevuld met 3-5 jaar relevante werkervaring, eveneens in een logistieke werkomgeving. Verder bent u nauwkeurig en heeft u oog voor detail en bent u communicatief goed onderlegd.
- U bent flexibel in de werktijden. Aangezien het kan voorkomen dat er vertraging opgelopen wordt gedurende de dag is het soms noodzakelijk dat het werk alsnog af moet na de geplande eindtijd.
- U beschikt over eigen vervoer.
- U hebt de mentaliteit om te streven naar een optimaal functionerende afdeling.
- U bent communicatief vaardig en kan goed samenwerken.
- U bent op zoek naar een functie voor langere termijn en bereid om hierin te investeren.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker
Maastricht-Airport
- Basic Interim
- Maastricht-Airport
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 36
- 3-ploegendienst
Ben je op zoek naar een dynamische werkplek?
Basic Interim is voor een opdrachtgever op Maastricht Airport per direct op zoek naar kandidaten voor de vrachtloods. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de inkomende goederen die met het vliegtuig of vrachtwagen zijn binnengekomen.
Wat hebben wij je te bieden?
- Een fulltimebaan in 3-ploegendienst (36 uur).
- Het werken in een dynamische omgeving.
- Aanvullende trainingen.
- Bij goed functioneren een contract bij onze opdrachtgever.
Wat verwachten wij?
Als logistiek medewerker ben je verantwoordelijk voor de logistieke werkzaamheden in de vrachtloods. Er komen diverse goederen per vrachtvliegtuig of vrachtwagen binnen die ook allemaal een verschillende aanpak vereisen. Deze goederen worden in de vrachtloods verwerkt. Hoewel er ook met de heftruck wordt gewerkt moet je ook in staat zijn om fysiek zwaardere werkzaamheden te verrichten.
- Je hebt aantoonbare logistieke ervaring.
- Je hebt heftruckervaring (pré).
- Je bent bereid te werken in 3-ploegendienst.
- Je bent flexibel en stressbestendig.
- Je beheerst de Nederlandse taal.
- Je bent bereid om trainingen te volgen.
- Je bent minimaal 18 jaar oud.
- Je bent in bezit van een rijbewijs B en eigen vervoer.
Je ontvangt de volgende uurlonen:
- € 11,45 voor maandag t/m vrijdag van 07:00 – 19:00 uur
- € 15,46 voor maandag t/m vrijdag van 19:00 – 07:00 uur en zaterdag en zondag van 07:00 – 19:00 uur
- € 20,61 voor zaterdag en zondag van 19:00 – 07:00 uur
Daarbij ontvang je ook een reiskostenvergoeding woon-werk.
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
Solliciteren
Denk je de perfecte kandidaat te zijn? Solliciteer direct op deze functie en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker Rampteam
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 36
- Conform rooster in ploegendienst
Ben je op zoek naar een dynamische werkplek?
Basic Interim is voor een relatie op Maastricht Airport per direct op zoek naar kandidaten voor het Rampteam. Je bent verantwoordelijk voor het laden en lossen van vracht- en passagiersvliegtuigen. Daarbij maak je gebruik van verschillende voertuigen waarvoor je wordt opgeleid.
Wat hebben wij je te bieden?
- Een fulltimebaan in 2 ploegen (36 uur).
- Het werken in een bijzondere omgeving.
- Aanvullende trainingen.
- Interne doorgroeimogelijkheden.
- Bij goed functioneren een contract bij onze opdrachtgever.
- Een bruto uurloon van € 11,33, ploegentoeslagen en reiskosten woon-werk.
Wat verwachten wij?
Als rampmedewerker ben je vooral verantwoordelijk voor de afhandeling van vliegtuigen op het platform. Je hebt een actieve houding en een hoge mate van flexibiliteit. Hoewel er veel gebruik wordt gemaakt van voertuigen en apparatuur moet je ook in staat zijn fysieke werkzaamheden te verrichten.
Vereisten:
- Aantoonbare logistieke ervaring.
- Heftruck ervaring (certificaat niet vereist).
- LBO/MBO werk- en denkniveau.
- Flexibel en stressbestendig.
- Beheersing van de Nederlandse taal.
- Je bent minimaal 18 jaar.
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B en eigen vervoer.
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
Solliciteren
Denk je de perfecte kandidaat te zijn voor het werk op een luchthaven? Solliciteer direct op deze functie en wij zullen zo spoedig mogelijk met je contact opnemen.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Productiemedewerker inpak M/V
Regio Maastricht
- Basic Interim
- Regio Maastricht
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- 2 ploegendienst
Voor een relatie in de regio Maastricht zijn we per direct op zoek naar een productiemedewerker voor de inpakafdeling M/V. Het betreft een fulltime functie voor langere tijd in diensten. Afhankelijk van de drukte zijn de werktijden van 05:50 - 14:20 uur en 09:00 - 17:30 uur (laagseizoen) of van 05:50 - 14:20 uur en 14:40 - 23:10 uur (hoogseizoen).
In deze functie bent u verantwoordelijk voor het inpakken van diverse producten. Het betreft licht productiewerk.
Voor deze functie zijn we op zoek naar gemotiveerde kandidaten die bij voorkeur in het bezit zijn van eigen vervoer.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Orderpicker met reachtruckervaring
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 07:00 - 16:00 uur
Voor een relatie in Landgraaf is Basic Interim per direct op zoek naar een orderpicker met reachtruckervaring. Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst. Als orderpicker ben je verantwoordelijk voor het verzamelen van orders met behulp van handscanners. In deze functie zorg je ervoor dat de producten netjes op een pallet worden gestapeld om deze vervolgens te verplaatsen met een orderpicktruck of een reachtruck.
Je hebt bij voorkeur ervaring als orderpicker en met het rijden op een reachtruck. Verder heb je een goede beheersing van de Nederlandse taal en heb je geen problemen met overwerk. Daarnaast ben je enthousiast en wil je voor een langere periode aan de slag!
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- In dagdienst
Voor een relatie in de regio Maastricht is Basic Interim per direct op zoek naar een logistiek medewerker M/V. Het betreft een structurele fulltime functie met werktijden van 06:00 - 14:30 uur en 09:00 - 17:30 uur.
Werkzaamheden:
- Het laden en lossen van inkomende en uitgaande goederen.
- Het inruimen van het magazijn en de administratieve afhandeling hiervan.
- Het verplaatsen van onderdelen met behulp van een hef- of reachtruck.
- Het picken en verzendklaar maken van orders.
Voor deze functie zijn we op zoek naar gemotiveerde kandidaten met ervaring als hef- en reachtruckchauffeur. Tevens bent u in het bezit van een geldig hef- en reachtruck certificaat.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Heftruckchauffeur smalle gangen
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 07:00 - 16:00 uur
Voor een relatie in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een heftruckchauffeur smalle gangen.
Het betreft een structurele fulltime functie met werktijden van 07:00 - 16:00 uur.
In deze functie haalt u pallets uit de stellingen en verzamelt u deze op de truck. U werkt met een smalle gangen truck waarmee u zelf de hoogte in gaat. U zorgt ervoor dat alles goed is bijgevuld en de orderpickers hun werk kunnen doen.
Andere voorkomende werkzaamheden:
- Voorraad aanvullen.
- Controleren op aanwezigheid van juiste product.
- Werken met de handscanner.
- Helpen bij de andere afdelingen.- U dient over een geldig heftruck certificaat te beschikken.
- U dient over voldoende ervaring als heftruckchauffeur te beschikken.
- U dient geen probleem te hebben met overwerk.
- U dient geen hoogtevrees te hebben (de truck kan tot 10 meter de hoogte ingaan).
- U beschikt bij voorkeur over eigen vervoer.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Commercieel medewerker binnendienst M/V
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- HBO
- Vast
- Commercieel
- 40
- 08:30 - 17:00 uur
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst M/V.
Het betreft een structurele fulltime functie.
In deze functie rapporteert u aan de teamleider retail binnendienst en geeft u ondersteuning aan de buitendienst. U werkt nauw samen met uw collega's in de buitendienst, maar ook met diverse andere interne afdelingen.
U bent in deze functie een belangrijk aanspreekpunt voor de klanten en zorgt u voor goede oplossingen voor alle orders, vragen en/of klachten.
U bent verantwoordelijk voor o.a.:
- Opvolging en coördinatie van klantorders tot aan levering, in samenwerking met andere afdelingen (o.a. inkoop, buitendienst, magazijn, logistiek en marketing).
- Bevestigen van orders aan klanten.
- Opvolgen van betalingen (samen met debiteurenbeheer).
- Klantregistratie en -beheer in SAP.
- Offertes opstellen (in samenwerking met de accountmanager).
- Prijslijsten en -afspraken beheren in SAP.
- Aanvragen en klachten behandelen (telefonisch en per e-mail).
- Klantdocumenten (artikelspecificaties, -stambladen en andere QA formulieren) invullen en opvolgen.
- Buitendienst collega’s op administratief vlak ondersteunen (forecasts invullen/bijwerken, bezoekrapporten opvolgen, etc.).
- Sample orders in SAP verwerken en opvolgen.
- Invoeren en facturatie van klantorders.
- U hebt HBO werk- en denkniveau.
- U hebt ervaring in de commerciële binnendienst, klantenservice, of als customer service in een internationale/Europese omgeving.
- U bent commercieel ingesteld, servicegericht en pakt signalen van uw klanten proactief op.
- U bent stressbestendig, werkt zelfstandig en zorgvuldig.
- U neemt initiatief en zorgt ervoor dat alles intern op rolletjes loopt.
- U hebt goede mondelinge en schriftelijke contactuele eigenschappen en uitdrukkingsvaardigheden.
- U spreekt naast Nederlands, ook vloeiend Engels en Duits. Frans is een pre.
- U hebt kennis van en ervaring met MS Office, ervaring met ERP-systemen (bij voorkeur SAP) is een pre.
- U bent een echte teamplayer en u vindt het leuk om in een dynamische omgeving te werken.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief logistiek medewerker (M/V)
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 40
- 08:30 - 17:00 uur
Voor een internationale opdrachtgever in Maastricht zijn wij op zoek naar een administratief logistiek medewerker (M/V). Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst.
Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Het aanmelden van transportzendingen voor luchtvracht, zeevracht en wegtransport.
- Het voorbereiden van douanedocumentatie.
- Het verwerken van data in het systeem.
- De administratieve afhandeling van transportzendingen.
- Het onderhouden van contacten met leveranciers en interne en externe klanten.
- Je hebt een MBO werk- en denk niveau.
- Je hebt bij voorkeur ervaring in de logistieke/transport sector.
- Je kunt secuur en geconcentreerd werken.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent een teamplayer.
- Je bent stressbestending en kan prioriteiten stellen.
- Je volgt instructies goed op.
- Je hebt goede kennis van MS Office.
- Je hebt geen probleem met overwerk in de avonduren of in het weekend.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Operator B / ploegleider
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 33,6
- 5 ploegendienst
Voor een relatie in de regio Maastricht is Basic Interim per direct op zoek naar een operator B / ploegleider.
Het betreft een structurele functie voor langere tijd in een 5 ploegensysteem (2-2-2).
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de bediening van de totale afvullijnen c.q. productielijnen. Daarnaast ben je ook zelf een onderdeel van het team en spring je bij waar nodig. Je bent dus ook actief binnen het productieproces, waarbij je je ook bezighoudt met het onderhouden en optimaliseren van de machines, processen en bedrijfsinstallaties. Ook is het jouw taak om de productievoortgang te bewaken en hierover te rapporteren aan de floormanager. Een belangrijk element tijdens deze werkzaamheden is het naleven van de voorschriften op het gebied van veiligheid en hygiëne (ARBO, milieu, en HACCP). De ploeg waarin je werkt bestaat uit 2-4 medewerkers per shift.
- Afgeronde MBO niveau 3/4 opleiding.
- Kennis en ervaring in de food industrie is een pre.
- Kennis van HACCP/BRC regels is een pre.
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Bereid om in ploegen en in de weekenden te werken.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Inpakkers
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 07:00 -16:00 uur
Voor een opdrachtgever in Landgraaf is Basic Interim per direct op zoek naar inpakkers (M/V). Het betreft een fulltime functie in dagdienst.
Werkzaamheden:
- in en -ompakken van producten;
- sealen van producten;
- stickeren van producten;
- andere voorkomende werkzaamheden.
Voor deze functie zoeken we gemotiveerde kandidaten met ervaring als inpakker.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Operator food
Regio Parkstad
- Basic Interim
- Regio Parkstad
- MBO
- Vast bepaalde tijd
- Industrie / Productie
- 38
- 2 of 3 ploegendienst
Voor een relatie in de regio van Parkstad is Basic Interim op zoek naar operators in de voedingsmiddelenindustrie.
In deze fulltime functie in 2 of 3 ploegendienst ben je verantwoordelijk voor het bereiden van deegsoorten, het bedienen van machines en/of het inpakken van de producten. Je signaleert storingen, zorgt dat de producten voldoen aan de kwaliteitsnormen en verricht opruim- en schoonmaakwerkzaamheden.
- Je hebt een technische achtergrond d.m.v. ervaring en/of opleiding.
- Je hebt een relevante technische MBO (niveau 3) opleiding, bij voorkeur richting de food.
- Je hebt affiniteit met de food industrie.
- Je bent pro-actief, flexibel, gemotiveerd, en leergierig.
- Je bent kwaliteitsbewust en hebt een probleemoplossend vermogen.
- Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Je hebt geen probleem met het verrichten van fysieke werkzaamheden.
- Jason Schaepkens / Maartje Smedts-Gulikers / Annekatrien Steijn
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Medewerker laboratorium
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- 3-ploegendienst
Voor een opdrachtgever in Maastricht is Basic Interim per direct op zoek naar een medewerker laboratorium. Het betreft een fulltime functie waarbij er op uitzendbasis gestart wordt. Bij goed functioneren kan een contract bij onze opdrachtgever volgen.
Als medewerker laboratorium bent u samen met een collega verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren van monstername, opwerkingen van monsters en het uitvoeren van metingen, zowel nat-chemisch als fysisch, met behulp van gangbare analysemethoden. Daarnaast voert u sorteer- en zeefproeven uit ten behoeve van metaalanalyses en ontwikkelt u hiervoor een analysemethode. Er wordt van u verwacht dat u afwijkingen signaleert in de analyseresultaten of storingen in de apparatuur en deze oplost, in samenspraak met de eindverantwoordelijke(n). U verricht het benodigd rekenwerk om tot gewenste waarden te komen. U legt de resultaten en bevindingen vast in een analyserapport ter beoordeling van de eindverantwoordelijke(n) en u beoordeelt of in geval van afwijkende analyseresultaten, herhaling van de bepaling noodzakelijk is. Daarnaast voert u overige opdrachten en werkzaamheden uit, passend bij het functieniveau zoals het schoon- en onderhouden van apparatuur en werkplek en overleg je met de mensen van operations.
Aangezien de werktijden onregelmatig zijn is flexibiliteit erg belangrijk. U kunt zowel doordeweeks als in het weekend ingepland worden om te werken. Onze opdrachtgever biedt een uitdagende functie in een dynamische omgeving waarbij u de mogelijkheid krijgt om ervaring op te doen en uzelf verder te ontwikkelen.
U heeft bij voorkeur de opleiding MLO afgerond en relevante werkervaring opgedaan, het liefst in een industriële omgeving. Daarbij heeft u ervaring met het maken van analyses op productieprocessen en ben je kostenbewust en bekend met het onderhouden van apparatuur. U bent analytisch, kritisch t.o.v. het eigen werk, resultaatgericht, flexibel en besluitvaardig en tevens zelfstandig, stressbestendig, hardwerkend, initiatiefrijk, vakbekwaam en kwaliteitsgericht. Ook beschikt u over goede communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift en kunt u goed overweg met MS Word en Excel. Tevens bent u in het bezit van eigen vervoer.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060