Werk vinden begint bij BASIC INTERIM!
Werk vinden begint bij BASIC INTERIM!
Actuele vacatures:
Logistiek medewerker
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- In dagdienst
Voor een relatie in de regio Maastricht zijn we per direct op zoek naar een logistiek medewerker M/V. Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst met werktijden tussen 08:00 - 16:30 uur.
Werkzaamheden:
- Het laden en lossen van inkomende en uitgaande goederen.
- Het inruimen van het magazijn en de administratieve afhandeling hiervan.
- Het verplaatsen van onderdelen met behulp van een hef- of reachtruck.
- Het picken en verzendklaar maken van orders.
Voor deze functie zijn we op zoek naar gemotiveerde kandidaten met ervaring als hef- en reachtruckchauffeur. Tevens ben je in het bezit van een geldig hef- en reachtruck certificaat.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief logistiek medewerker dagdienst
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 40
- 08:00-17:00 uur
Voor een Internationale opdrachtgever in Maastricht zijn wij op zoek naar administratief medewerkers voor de zeevracht, wegtransport en luchtvracht.
Werkzaamheden:
- Zendingen voor luchtvracht, zeevracht en wegtransport voorbereiden en regelen conform de gemaakte afspraken.
- Facturering van de zendingen.
- Onderhouden van contacten met de leveranciers.
- Onderhouden van contacten met interne en externe klanten.
- Opstellen van de dagelijkse operationele rapporten.
Het betreft een fulltime functie van maandag tot en met vrijdag.
- Je beschikt over MBO werk-en denk niveau.
- Je hebt ervaring in de transport/ expeditie sector (luchtvracht / zeevracht en/of wegtransport).
- Je hebt bij voorkeur ervaring met douanezaken en documentatie, dit is een pré.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en je bent een teamplayer.
- Je bent stressbestendig en je kunt snel schakelen om problemen op te lossen.
- Je hebt voldoende kennis van MS Office.
- Je hebt geen probleem met overwerk.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker luchthaven
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 36
- 3-ploegendienst
Ben je op zoek naar een dynamische werkplek?
Basic Interim is voor een opdrachtgever op Maastricht Airport per direct op zoek naar kandidaten voor de vrachtloods. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de inkomende goederen die met het vliegtuig of vrachtwagen zijn binnengekomen.
Wat hebben wij je te bieden?
- Een fulltimebaan in 3-ploegendienst (36 uur).
- Het werken in een dynamische omgeving.
- Aanvullende trainingen.
- Bij goed functioneren een contract bij onze opdrachtgever.
Wat verwachten wij?
Als logistiek medewerker ben je verantwoordelijk voor de logistieke werkzaamheden in de vrachtloods. Er komen diverse goederen per vrachtvliegtuig of vrachtwagen binnen die ook allemaal een verschillende aanpak vereisen. Deze goederen worden in de vrachtloods verwerkt. Hoewel er ook met de heftruck wordt gewerkt moet je ook in staat zijn om fysiek zwaardere werkzaamheden te verrichten.
- Je hebt aantoonbare logistieke ervaring.
- Je hebt heftruckervaring (pré).
- Je bent bereid te werken in 3-ploegendienst.
- Je bent flexibel en stressbestendig.
- Je beheerst de Nederlandse taal.
- Je bent bereid om trainingen te volgen.
- Je bent minimaal 18 jaar oud.
- Je bent in bezit van een rijbewijs B en eigen vervoer.
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
Solliciteren
Denk je de perfecte kandidaat te zijn? Solliciteer direct op deze functie en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief logistiek medewerker
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 36
- Conform rooster
Voor een logistieke dienstverlener op Maastricht Airport zijn wij op zoek naar een administratief logistiek medewerker. Als administratief logistiek medewerker maak je deel uit van de afdeling Cargo Office, die verantwoordelijk is voor de in- en externe coördinatie van procedures en informatievoorziening m.b.t. de goederenstroom.
Het betreft een structurele functie van 36 uur per week. In deze functie werk je 80% op kantoor en 20% ben je aanwezig in de loods of op het platform voor controles of voor het afgeven van benodigde documentatie.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Je verzamelt, bewerkt en verstrekt gegevens van import- en exportdocumenten en douanedocumenten met betrekking tot de vracht en voert deze in het systeem in.
- Je voorziet de ontvangers van benodigde informatie (airwaybill, douanedocumenten, CMR, enz.).
- Je verzorgt de vracht- en douaneadministratie (ULD-administratie, opstellen van sorteerlijsten en controle van de vracht).
- Je controleert op gevaarlijke stoffen en vergelijkt de transportgegevens van de exportgoederen met douanedocumenten.
- Je meldt afwijkingen aan interne afdelingen en externe betrokkenen.
- Je bewaakt de securityrichtlijnen en EU-normen van verzendingen.
- Je hebt minimaal een Mbo-opleiding niveau 4 afgerond.
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal.
- Je bent bekend met het voeren van een logistieke administratie (WMS-systeem).
- Je hebt kennis van en ervaring met douane- en luchtvrachtdocumentatie.
- Je bent bereid om ochtend-, middag- en nachtdiensten te werken, doordeweeks en in het weekend (volcontinue basis).
- Je bent bereid om cursussen te volgen in het kader van gevaarlijke stoffen, douaneformaliteiten en security.
- Je kunt zeer goed zelfstandig en nauwkeurig werken.
- Je hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.
- Je beschikt over een rijbewijs B.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Operator
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- VMBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- In overleg
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een operator.
Het betreft een structurele fulltime functie.
Als operator voer je, onder leiding van de teamleider, werkzaamheden uit aan de opwerkingsinstallatie waar je zorgdraagt voor de juiste instellingen en bediening om uiteindelijk grondstoffen te produceren die voldoen aan de kwaliteitseisen. Tot de dagelijkse werkzaamheden behoort ook het klein onderhoud aan de installatie. Van de operator wordt ook verwacht dat hij/zij dit productieproces zo goed mogelijk begeleidt. Orde, netheid en veiligheid (machines, werkplek etc.) behoren tot de verantwoordelijkheden van de operator. De operator signaleert tijdig storingen bij de leidinggevende.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Bedient veilig en verantwoord de installatie en stelt zo nodig apparatuur en besturingselementen bij van het productieproces.
- Voert kwaliteitscontroles uit op proces en/of product.
- Pleegt (licht) onderhoud aan productiemachines.
- Optimaliseert procesverloop en/of product.
- Houdt overzicht van het productieproces.
- Houdt de productielocatie en de installatie schoon.
- Heeft oog voor een veilige werkomgeving voor zichzelf en zijn collega’s.
- Meldt near misses, incidenten, schades en afwijkingen direct aan de leidinggevende.
- Je hebt een hands-on mentaliteit.
- Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse of Engelse taal, zowel in woord en geschrift.
- Je bent kwaliteitsgericht, resultaatgericht en oplossingsgericht.
- Je vind het niet erg om vaak in de open buitenlucht te werken.
- Je bent bereid om in onregelmatige diensten te werken, wanneer nodig.
- Je beschikt over een VCA certificaat.
- Heftruckcertificaat is een pre.
- BHV certificaat is een pre.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief logistiek medewerker (M/V)
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 40
- 3-ploegendienst
Voor een internationale opdrachtgever in Maastricht zijn wij op zoek naar een administratief logistiek medewerker (M/V). Het betreft een structurele fulltime functie in 3-ploegendienst.
Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Het aanmelden van transportzendingen voor luchtvracht, zeevracht en wegtransport.
- Het voorbereiden van douanedocumentatie.
- Het verwerken van data in het systeem.
- De administratieve afhandeling van transportzendingen.
- Het onderhouden van contacten met leveranciers en klanten.
- Het ontvangen van vrachtwagenchauffeurs.
- Je hebt een MBO werk- en denkniveau.
- Je hebt bij voorkeur ervaring in de logistieke sector.
- Je kunt secuur en geconcentreerd werken.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent een teamplayer.
- Je bent stressbestending en kan prioriteiten stellen.
- Je hebt goede kennis van MS Office.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Medewerker laboratorium
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- In dagdienst
Voor een opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een medewerker laboratorium. Het betreft een fulltime functie met werktijden tussen 06:00 - 18:30 uur.
Werkzaamheden:
Als medewerker laboratorium ben je samen met een collega verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren van monstername, opwerkingen van monsters en het uitvoeren van metingen, zowel nat-chemisch als fysisch, met behulp van gangbare analysemethoden. Daarnaast voer je sorteer- en zeefproeven uit ten behoeve van metaalanalyses en ontwikkel je hiervoor een analysemethode. Er wordt van je verwacht dat je afwijkingen signaleert in de analyseresultaten of storingen in de apparatuur en deze oplost, in samenspraak met de eindverantwoordelijke(n). Je verricht het benodigd rekenwerk om tot gewenste waarden te komen. Je legt de resultaten en bevindingen vast in een analyserapport ter beoordeling van de eindverantwoordelijke(n) en je beoordeelt of in geval van afwijkende analyseresultaten, herhaling van de bepaling noodzakelijk is. Daarnaast voer je overige opdrachten en werkzaamheden uit, passend bij het functieniveau zoals het schoon- en onderhouden van apparatuur en werkplek en overleg je met de mensen van operations.
- Je hebt bij voorkeur de opleiding MLO afgerond en relevante werkervaring opgedaan, het liefst in een industriële omgeving.
- Je hebt ervaring met het maken van analyses op productieprocessen.
- Je bent kostenbewust en bekend met het onderhouden van apparatuur.
- Je bent analytisch, kritisch t.o.v. het eigen werk, resultaatgericht, flexibel en besluitvaardig.
- Je bent zelfstandig, stressbestendig, hardwerkend, initiatiefrijk, vakbekwaam en kwaliteitsgericht.
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Je hebt een goede beheersing van MS Word en Excel.
- Eigen vervoer is een pre.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief medewerker
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 36
- 06:00 - 22:30 uur
Voor een opdrachtgever in de regio van Maastricht zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste en nauwkeurige Administratief Medewerker om het team te komen versterken. Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor diverse logistiek-administratieve werkzaamheden. Je begint met lichte administratieve taken en naarmate je ervaring en kennis groeit, zullen je verantwoordelijkheden toenemen.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie
- Bijhouden en archiveren van documenten
- Ondersteunen bij het plannen en coördineren van logistieke processen
- Opstellen en beheren van logistieke rapportages en overzichten
- Bijdragen aan de optimalisatie van administratieve procedures
- Communiceren met interne en externe partijen om een soepele doorstroming van goederen en documenten te waarborgen
Wat kun je verwachten?
- Een uitdagende functie in een dynamische en internationale werkomgeving
- Doorgroeimogelijkheden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Een collegiaal en ondersteunend team
- Minimaal een MBO-diploma in een relevante richting (administratie, logistiek, etc.)
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- Goede kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Nauwkeurigheid en oog voor detail
- Stressbestendigheid
- Affiniteit met de luchtvaartsector is een pre
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- VMBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 8-40
- 06:00 - 22:30 uur
Ben jij op zoek naar een dynamische baan in de logistieke sector? Wil je deel uitmaken van een groeiend logistiek bedrijf in Maastricht? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Functieomschrijving:
Als Logistiek Medewerker bij ons bedrijf ben je verantwoordelijk voor diverse werkzaamheden, waaronder:
- Stapelen van dozen
- Scannen en verwerken van inkomende en uitgaande goederen
- Uitpakken van vracht
- Besturen van een heftruck
Het werk kan fysiek zwaar zijn, dus een goede fysieke conditie is een pre.
Wat bieden wij:
- Zowel parttime als fulltime mogelijkheden
- Werk in twee ploegen
- Een dynamische en gezellige werkomgeving
Functie-eisen:
- Ervaring in een logistieke functie is een pre
- Fysiek in staat om zwaar werk te verrichten
- Betrouwbaar en nauwkeurig in het uitvoeren van werkzaamheden
- Goede beheersing van de Nederlandse taal of Engelse taal
- Heftruckcertificaat is een pre
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Supply chain specialist
Geleen
- Geleen
- HBO
- Vast
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Voor een opdrachtgever in Roermond zijn we per direct op zoek naar een supply chain specialist. Dit betreft een structurele functie in dagdienst met werklocatie in Geleen. Onze opdrachtgever heeft 6 productielocaties over de hele wereld.
De supply chain afdeling is verantwoordelijk voor integraal ketenbeheer, om een betere functionaliteit van de productielocatie in de keten te creëren door processen en samenwerking met leveranciers en klanten te verbeteren.
De focus in deze functie ligt op het interpreteren en analyseren van data m.b.t. (bestaande) supply chain processen om verbetervoorstellen te maken op het gebied van kostenbesparing, veiligheid en wetgeving.
Je bent o.a. verantwoordelijk voor:
- Analyseren van data.
- Optimaliseren van processen.
- Doen van onderzoek.
- Douane.
- Veiligheid ADR.
- Je beschikt over een HBO werk – en denkniveau.
- Je hebt bij voorkeur een opleiding richt supply chain management.
- Ervaring in supply chain processen binnen de chemische bulkindustrie is een pre.
- Kennis van douanewetgeving en ADR is een pre.
- Je hebt goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal.
- Je beschikt over uitstekende vaardigheden in Excel.
- Je beschikt over uitstekende analytische vaardigheden.
Administratief medewerker
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 32
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een administratief medewerker. Dit betreft in eerste instantie een tijdelijke functie ter zwangerschapsvervanging. Bij goed functioneren kan er een contract bij onze opdrachtgever volgen.
In deze functie ondersteun je de back - office sales & receptie afdeling. Je zult 24 uur backoffice werkzaamheden uitvoeren en 7 uur receptiewerkzaamheden.
- Je beschikt minimaal over een MBO werk- en denkniveau.
- Je beheerst de Nederlandse, Duitse en Engelse taal.
- Je beheerst het gehele Office365 pakket.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Commercieel verkoper binnendienst
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- HBO
- Uitzendbaan vast
- Commercieel
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een commercieel verkoper binnendienst voor de Engels, Duitse en Aziatische markt.
Het betreft een structurele fulltime functie van 40 uur per week.
Werkzaamheden:
- Je bent verantwoordelijk voor de omzet van je klantenportfolio en het uitvoeren en behalen van targets.
- Je belt regelmatig klanten (orders, extra verkoop, aanbiedingen nieuwe producten promoten en verkopen).
- Je zorgt voor het opvolgen en coördineren van de orders tot aan de levering in samenwerking met de klanten en met de andere afdelingen (verkoopbuitendienst, magazijn, logistiek).
- Je maakt offertes.
- Je zorgt voor het opvolgen van de betalingen (samen met debiteurenbeheer).
- Je behandelt aanvragen en klachten zowel schriftelijk als telefonisch.
- Je spreekt en schrijft goed Duits en Engels. Daarnaast beheers je ook een Aziatische taal.
- Je beschikt over een Mbo+ / Hbo werk- en denkniveau.
- Je hebt aantoonbare ervaring in een commerciële/sales functie als customer service medewerker/verkoopmedewerker binnendienst.
- Je bent resultaat en targetgericht en stressbestendig.
- Je gaat een uitdaging niet uit de weg en ziet kansen liggen en grijpt deze aan.
- Je hebt ervaring met agendabeheer en MS Office. Ervaring met SAP is een pre.
- Je kunt klant- en resultaatgericht denken en handelen.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Controleur inkomende goederen
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzendbaan vast
- Logistiek
- 40
- 2-ploegendienst
Voor een relatie in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een controleur inkomende goederen. Het betreft een structurele fulltime functie in 2-ploegendienst.
In de functie van controleur inkomende goederen ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de kwaliteit en juistheid van goederen bij binnenkomst en zie je toe op de verwerking vanaf het lossen tot aan de opslag.
Werkzaamheden:
- Bij binnenkomst van de goederen per vrachtwagen of zeecontainer ben je diegene die de controles uitvoert en de geloste goederen vergelijkt met de bestelling en de daarbij horende gegevens zoals: inhoud, het volume, het gewicht, de barcode, de houdbaarheid, de etikettering en de algehele fysieke kwaliteit.
- Je ziet erop toe dat de goederen op een juiste manier worden gelost, gestapeld en gesorteerd, waardoor de voorraad correct in de voorraad opgenomen kan worden.
- Je instrueert de lossers aan de hand van de werkprocedure, zodat zij weten wat er met de betreffende vracht moet gebeuren.
- Je helpt mee in het verbeteren van de afdeling, zodat het bedrijf kan blijven groeien.
- Een afgeronde MBO opleiding bij voorkeur op logistiek gebied (niveau 4), aangevuld met 3-5 jaar relevante werkervaring, eveneens in een logistieke werkomgeving. Verder ben je nauwkeurig en heb je oog voor detail.
- Je bent flexibel in de werktijden. Aangezien het kan voorkomen dat er vertraging opgelopen wordt gedurende de dag is het soms noodzakelijk dat het werk alsnog af moet na de geplande eindtijd.
- Je beschikt over eigen vervoer.
- Je hebt de mentaliteit om te streven naar een optimaal functionerende afdeling.
- Je bent communicatief vaardig en kan goed samenwerken.
- Je bent op zoek naar een functie voor langere termijn en bereid om hierin te investeren.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
CNC Kanter
Regio Maastricht
- Regio Maastricht
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in de regio Maastricht zijn we per direct op zoek naar een CNC kanter.
Het betreft een fulltime functie in dagdienst.
In deze functie ben je bezig met het buigen en vormen van metalen platen met behulp van machines.
Je bent verantwoordelijk voor o.a.:
- Lezen van technische tekeningen.
- Bepalen van de bewerkingsvolgorde/navolgen van offline geprogrammeerde kantprogramma’s.
- Instellen van werkstukken.
- Instellen van kantmachine en gereedschappen en deze productie gereed maken.
- Het bewerken en testen van de halffabricaten en productieonderdelen.
- Plaatsen/vervangen van bewerkingshulpstukken.
- Controleren van maatvoering.
- De werkplek schoonhouden.
- Onderhoud van de machines en hulpstukken.
- Je beschikt over LBO werk- en denkniveau.
- Je hebt een technische opleiding afgerond en/of beschikt over technische kennis.
- Je bent in staat om het overzicht te bewaren en kunt meerdere ballen tegelijk in de lucht houden.
- Je hebt geen 8 tot 5 mentaliteit.
- Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel.
Logistiek medewerker (expeditie)
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 2-ploegendienst
Voor een relatie in Landgraaf is Basic Interim per direct op zoek naar een logistiek medewerker (expeditie). Het betreft een structurele fulltime baan in 2-ploegendienst, waarbij je eens per acht weken in het weekend werkt en eens per acht weken een nachtdienst werkt. In deze functie ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor alle voorkomende werkzaamheden.
De werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Het beladen van vrachtwagens volgens planning.
- Het controleren van de laadlijsten.
- Het verplaatsen van de vrachtwagens op het eigen bedrijfsterrein.
- Het aanzetten van de koeling van de vrachtwagens.
Er wordt gewerkt in een 2 ploegenrooster van 07:00 tot 16:00 uur en van 15:00 - 23:30 uur (maandag tot en met vrijdag).
Je hebt ervaring in de fysieke distributie en je beschikt over een CE rijbewijs, code 95 is een pre. Je beschikt over eigen vervoer en bent bij voorkeur woonachtig in de omgeving Parkstad. Verder ben je in het bezit van veiligheidsschoenen en ben je gewend om op tempo te werken.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Assemblagemedewerker M/V
Regio Maastricht
- Basic Interim
- Regio Maastricht
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- 2 ploegendienst
Voor een relatie in de regio Maastricht zijn we per direct op zoek naar een assemblagemedewerker. Het betreft een fulltime functie voor langere tijd in diensten. Afhankelijk van de drukte zijn de werktijden van 05:50 - 14:20 uur en 09:00 - 17:30 uur (laagseizoen) of van 05:50 - 14:20 uur en 14:40 - 23:10 uur (hoogseizoen).
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het inpakken van diverse producten. Het betreft licht productiewerk.
Voor deze functie zijn we op zoek naar gemotiveerde kandidaten die bij voorkeur in het bezit zijn van eigen vervoer.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Inpakker
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- Tussen 06:00 - 00:00 uur
Voor een opdrachtgever in Landgraaf is Basic Interim per direct op zoek naar inpakkers (M/V). Het betreft een fulltime functie in 2-ploegendienst.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Kwaliteitscontrole: Nauwkeurige controle van binnenkomende artikelen op kwaliteit en defecten.
- Labelen en verpakken: Correct labelen, inpakken en verpakken van artikelen conform geldende procedures.
- Displays maken: Creëren van displays volgens specificaties voor optimale productpresentatie.
- Stickermachine aansturen: Efficiënt en verantwoord bedienen van de stickermachine.
- Orderpicking: Nauwkeurig en efficiënt picken van orders volgens picklijsten.
- Speciale handelingen: Uitvoeren van speciale handelingen met betrekking tot orders, zoals omstapelen en labelen.
- Flexibiliteit: Bereidheid om nieuwe taken te leren en flexibel in te springen waar nodig om bij te dragen aan de efficiënte werking van de afdeling.
- Je bent fulltime beschikbaar, 40 uur per week.
- Je bent bereid om in verschillende diensten te werken (tussen 6:00 en 00:00 uur).
- Je bent nauwkeurig en hebt oog voor detail.
- Je bent bereid bereid om fysiek werk te verrichten.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Je kan zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Luchthavenbeveiliger
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Beveiliging
- 24
- In wisseldiensten
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een luchthavenbeveiliger. Het betreft een parttimefunctie in een werkrooster met wisseldiensten.
Dit ga je doen:
- Een uitdagende baan en opleiding met goede persoonlijke begeleiding.
- Klaargestoomd worden als ware pro in Aviation Security.
- Samenwerken met ervaren collega’s die allemaal dezelfde passie delen.
- Controleren, fouilleren, visiteren, bewaken, toezichthouden en continu scherp zijn.
Dit vind je leuk:
- Verantwoordelijkheid nemen, ambities vervullen, continu alert zijn.
- Observeren, signaleren en aanpakken.
- Flexibel werken in wisseldiensten, maar wel met prettige werkroosters.
- Werken met loyale en leuke collega’s.
- Persoonlijke aandacht, bij ons ben je geen nummer.
- Werken bij een middelgroot bedrijf met een fijne bedrijfscultuur.
Zo zou jij jezelf omschrijven:
- Je hebt een diploma Beveiliger Niveau 2.
- Je bent representatief, communicatief vaardig en verantwoordelijk.
- Het signaleren van zaken en het goed rapporteren zie je als een uitdaging.
- Je hebt een actieve werkhouding, bent een harde werker en houdt van aanpakken.
- Werken met computers is je absoluut niet vreemd.
- Je beheerst de Nederlandse taal goed (het liefst ook Engels).
- Prioriteiten stellen is je op het lijf geschreven.
- In bezit van een rijbewijs (is een pre).
Dit krijg je van ons:
- Een startsalaris van €16,01 bruto per uur.
- Onregelmatigheidstoeslag bovenop je salaris.
- Reiskostenvergoeding en eindejaarsuitkering.
- Een boeiende en afwisselende functie met elke dag nieuwe uitdagingen.
- Een dynamische werkomgeving bij een groeiend bedrijf.
- Enthousiaste en professionele collega’s.
- De mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en trainingen (BAST training).
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Grondsteward(ess) teamleader
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Overig
- In overleg
- Tussen 03:15 uur en 23:30 uur
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een grondsteward(ess) teamleader.
Het betreft in eerste instantie een tijdelijke functie voor de periode vanaf eind maart t/m 31 oktober 2024.
Als grondsteward(ess) teamleader werk je op verschillende plekken met verschillende werkzaamheden. Jij hebt op jouw dienst een aansturende rol en begeleid en ondersteunt de collega's uit jouw team. Buiten de reguliere werkzaamheden als grondsteward(ess) beman jij ook de servicebalie en ben je verantwoordelijk voor het tijdig vertrekken van de vliegtuigen.
Werkzaamheden:
- Coördineren van het verloop van de passagiersafhandeling.
- Aansturen van het passageteam (oproepkrachten en stagiaires).
- Mede realiseren van een goede informatie-uitwisseling binnen de afdelingen Passage, Operations en Ramp.
- Het verrichten van administratieve taken (innen en registreren van overbagagegelden en beantwoorden van e-mails).
- Vastleggen passagiersgegevens in het local departure controlesystem.
- Opmaken van bagagerapporten (PIR) indien een passagier een koffer mist of een DPR bij beschadiging van een koffer.
- Voorbereiden en afsluiten van vluchten.
- Uitvoeren van operationele werkzaamheden (inchecken, controleren en labelen van bagage, informeren van passagiers bij vertraging en scannen van instapkaarten bij de gate).
- In- en uitstappen van uitgaande en binnenkomende vluchten en de coördinatie op het platform.
- Ticketing, rolstoelbegeleiding en alle andere voorkomende werkzaamheden om ervoor te zorgen dat het vliegtuig op tijd vertrekt.
- Je bent minimaal 5 dagen per week inzetbaar vanaf eind maart t/m 31 oktober 2024.
- Je bent flexibel om te werken in vroege en late diensten en in de weekenden (werktijden tussen 03:15 uur en 23:30 uur).
- Je beschikt over minimaal een afgeronde Mbo - 4 opleiding. Bij voorkeur de opleiding luchtvaartdienstverlening of een andere toeristische opleiding.
- Je hebt al enige ervaring opgedaan in de functie van grondsteward(ess) of andere vergelijkbare functie.
- Je beschikt over leidinggevende capaciteiten.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift (Duitse en Franse taal is een pre).
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, je bent stressbestendig en klantgericht.
- Je beschikt over een geldig rijbewijs B en bij voorkeur eigen vervoer.
Een Veiligheidsonderzoek Burgerluchtvaart maakt deel uit van de benoemingsprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Grondsteward(ess)
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Overig
- In overleg
- Tussen 03:15 uur en 23:30 uur
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een grondsteward(ess).
Het betreft in eerste instantie een tijdelijke functie voor de periode vanaf eind maart t/m 31 oktober 2024.
Als grondsteward(ess) werk je op verschillende plekken met verschillende werkzaamheden. De ene keer check jij passagiers in welke een citytrip naar Porto hebben geboekt, de andere keer controleer je de reisdocumenten en checkt de bagage in van passagiers welke op zomervakantie gaan naar de Turkse Riviera. Verder scan je boardingpassen en begeleid je passagiers tijdens het in-en uitstapen van vluchten.
Werkzaamheden:
- Vastleggen van passagiersgegevens in het check-in systeem.
- Labelen van bagage.
- Passagiers informeren inzake aankomst- en vertrektijden, annuleringen, vertragingen, bagage en het beantwoorden van vragen c.q. behulpzaam zijn bij oplossen van praktische problemen.
- Verstrekken van informatie over bagage en verwijzen van (transfer)passagiers.
- Scannen van instapkaarten bij de gate en het begeleiden van passagiers bij het in- en uitstappen.
- Begeleiden van passagiers tijdens het in- en uitstappen naar/van het vliegtuig.
- Het controleren van de juiste PWD (reizigers met beperkte mobiliteit) gegevens en het begeleiden van deze PWD passagiers.
- Het opmaken van een bagagerapport (PIR) indien een passagier een koffer mist of bij beschadiging van een koffer.
- Je bent minimaal 5 dagen per week inzetbaar vanaf eind maart t/m 31 oktober 2024.
- Je bent flexibel om te werken in vroege en late diensten en in de weekenden (werktijden tussen 03:15 uur en 23:30 uur).
- Je beschikt over minimaal een afgeronde Mbo opleiding niveau 3 of 4. Bij voorkeur de opleiding luchtvaartdienstverlening of een andere toeristische opleiding.
- Je bent minimaal 18 jaar oud.
- Enige ervaring in de luchtvaartbranche of luchtvaartdienstverlening is een pre.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord.
- Een goede beheersing van een andere vreemde taal is een pre.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden, een flexibele instelling en je bent klantgerichtheid.
- Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs B en bij voorkeur eigen vervoer.
Een Veiligheidsonderzoek Burgerluchtvaart maakt deel uit van de benoemingsprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Reachtruckchauffeur
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een reachtruckchauffeur.
Het betreft een fulltime functie in dagdienst voor langere tijd.
In deze functie verzamel je als reachtruckchauffeur alle producten voor de interne klant, je doet dit voor jouw directe collega’s. Je zet de pallets met goederen op de juiste plek zodat je collega’s foutloos het proces kunnen voortzetten. Verdere werkzaamheden zijn o.a.:
- Allround reachtruck werkzaamheden.
- Scannen van pallets.
- Controleren van de voorraad.
- Warehouse opruimen en netjes houden.
- Alle werkzaamheden voer je uit volgens de LEAN-methodiek.
- Je hebt logistieke ervaring en met name als reachtruckchauffeur.
- Je bent in bezit van een geldig reachtruck certificaat.
- Je bent proactief en eerlijk.
- Collegialiteit staat bij jou hoog in het vaandel.
- Je bent sociaal en in staat om bij te dragen aan een positieve sfeer.
- Je staat voor anderen klaar wanneer ze jou nodig hebben.
- Je kunt georganiseerd en gestructureerd werken en hebt daardoor geen probleem met de LEAN-methode.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Chauffeur bakwagen
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 20 - 24
- 08:30 - 17:00 uur
Voor onze opdrachtgever op Maastricht Airport zijn we per direct op zoek naar een chauffeur bakwagen.
Het betreft een parttime functie voor 20-24 uur per week. Werkdagen zijn bij voorkeur op dinsdag, donderdag en vrijdag van 08:30 – 17:00 uur.
Werkzaamheden:
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het tijdig afleveren van (medische) hoogwaardige goederen met behulp van een bakwagen. De klanten bevinden zich o.a. in de regio Limburg, Brabant en België.
Je komt bij klanten aan het loket en draagt zorgt voor de correcte bijbehorende administratieve afhandeling.
- Je bent in bezit van Rijbewijs B.
- Je hebt bij voorkeur ervaring als chauffeur.
- Je bent representatief en service gericht.
- Je kunt een VOG overleggen.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Machine operator
Kerkrade
- Basic Interim
- Kerkrade
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 36
- 3- ploegendienst
Voor onze opdrachtgever in Kerkrade zijn we per direct op zoek naar een operator.
Het betreft een functie in 3- ploegendienst.
In deze functie draag je met het team zorg voor kwalitatieve en kwantitatieve output van de productieafdeling.
Hoofdtaken:
- Het bedienen van de rewind of fanfold machine.
- Voorbereidende werkzaamheden voor productieproces.
- Verantwoordelijk voor de 1e controle en naleving van de kwaliteitseisen.
- Het afval “waste” tot een minimum beperken.
- Zorg dragen voor orde, netheid en veiligheid op de werkplek.
- Tijdig en adequaat melden van storingen en problemen.
- Je hebt een LBO Niveau verkregen door opleiding/werk.
- Je bent kwaliteitsbewust.
- Je bent stressbestendig.
- Je bent bereid om in ploegendienst te werken.
- Je beschikt bij voorkeur over eigen vervoer.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Containerlosser
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In 2-ploegendienst
Houd je van een job waarin je fysiek lekker bezig kunt zijn en vind je het prettig om lekker vroeg klaar te zijn? Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn wij met spoed op zoek naar lossers voor zeecontainers. Het is een fulltime functie voor langere tijd. Je werkt van maandag t/m vrijdag in een 2-ploegendienst.
Wat doe je precies? Als losser ben je bezig met het handmatig lossen van dozen en zakken uit zeecontainers. Deze worden vervolgens opgestapeld op pallets. De werkzaamheden worden afgewisseld met het samenstellen van pakketten, labelen en stickeren van goederen.
Bij goed functioneren volgt een contract bij onze opdrachtgever.
- Je bent een aanpakker en niet bang om de handen uit de mouwen te steken.
- Vroeg opstaan is voor jou geen probleem.
- Je hebt eigen vervoer.
Indien je interesse hebt maar twijfelt neem dan toch contact met ons op voor het inplannen van een vrijblijvende rondleiding.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Supervisor operations
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzendbaan vast
- Logistiek
- 40
- Tussen 06:00 - 24:00 uur
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een supervisor operations.
Het betreft een structurele fulltime functie, waarbij je bereid dient te zijn om in meerdere diensten te werken (06:00 - 24:00 uur).
In deze functie kom je te werken op de afdeling inbound. Als supervisor ben je verantwoordelijk voor het aansturen van een 15-20 medewerkers die elke dag zorgen voor een optimale balans tussen service, kwaliteit en kosten. Voor je team ben je het eerste aanspreekpunt in de organisatie. Tevens wordt er van je verwacht dat je de leiding neemt in continu verbeter initiatieven en dat je directe medewerkers door jou op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen binnen het bedrijf. Voor de operations manager ben je de sparringpartner op het gebied van beleid en proces verbeteringen. Daarnaast vertegenwoordig jij je team als er zaken over de gehele operatie worden besproken. Voor je collega supervisors ben je een bron van informatie waarbij ideeën, kansen of problemen worden besproken die meerdere teams raken. Tevens dien jij als back-up voor een of meerdere supervisors.
Jouw doel is:
- Het aansturen van je directe team zodat elke dag de KPI’s (op gebied van medewerker, kosten, service en kwaliteit) gehaald worden.
- Het (door)ontwikkelen van de individuele medewerker naar bedrijfs- en medewerkers behoefte.
- Zorgen voor een prettige sfeer en zorgdragen voor goede communicatie binnen je team.
- Hanteren van het bedrijfs- en personeelsbeleid.
Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn o.a.:
- Leiding geven: aansturen van 15-20 medewerkers en alle daarbij horende taken zoals planning, verzuimgesprekken, beoordelingen, aanspreken en informeren.
- Behalen KPI's: samen met de operations manager zorg je ervoor dat de targets realistisch en ambitieus worden neergezet.
- Continu verbeteren: je bent verantwoordelijk om verbetervoorstellen door te voeren en zelf, met je team, verbeteringen te identificeren.
- Operations ambassadeur: binnen de gehele organisatie draag jij de kernwaarden van het bedrijf uit, je voert constructief overleg en stelt de klant centraal in de dagelijkse beslissingen.
- Fulltime, on site beschikbaarheid.
- Je bent bereid om in meerdere diensten te werken (tussen 6.00 – 00.00 uur).
- Je hebt een afgeronde Mbo-opleiding en / of aantoonbaar denkniveau.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse of Engelse taal in woord en geschrift.
- Je hebt enkele jaren (1-3) leidinggevende ervaring in een logistieke omgeving.
- Ervaring binnen FMCG- levensmiddelenindustrie is een pre.
- Ervaring met LEAN is een pre.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Platformmedewerker luchthaven
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- Uitzendbaan vast
- Logistiek
- 38
- 06:00 - 23:30 uur
Basic Interim is voor een opdrachtgever op Maastricht Airport per direct op zoek naar kandidaten voor de functie van platformmedewerker. Je bent verantwoordelijk voor het laden en lossen van vliegtuigen met behulp van afhandelingsequipement.
Werkzaamheden:
- Het transporteren van vracht van de loods naar het platform en vice versa.
- Het in- en uitladen van bagage bij vertrekkende en aankomende passagiersvliegtuigen.
- Het transporteren van bagage van het vliegtuig naar de bagageruimte en vice versa.
- Het sorteren en lossen van bagage van vertrekkende en aankomende passagiers op de bagageband of op de karren.
- Assisteren bij het in- en uitstappen van minder valide passagiers.
- In voorkomende gevallen ondersteuning bieden aan de subafdeling Warehouse.
- Je begrijpt en spreekt goed Nederlands of Engels.
- Je kunt goed samenwerken.
- Jouw fysieke gesteldheid is optimaal aangezien de werkzaamheden fysieke kracht eisen.
- Je bent in staat om in ploegenverband te werken (tussen 06:00 en 23:30 uur).
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
- Je hebt eigen vervoer om naar het werk te komen.
- Je wilt trainingen volgen die te maken hebben met vliegtuigen afhandelen (theorie en praktijk).
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Shiftleader warehouse
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzendbaan vast
- Logistiek
- 38
- Volgens vastgesteld rooster
Voor onze opdrachtgever op Maastricht Airport zijn we per direct op zoek naar een shiftleader warehouse.
Het betreft een structurele functie voor gemiddeld 38 uur per week met een vastgesteld rooster, doordeweeks en in het weekend.
Veel voorkomende werkzaamheden zijn:
- Coördineren van de operationele afhandelingsactiviteiten in het warehouse, volgens de door de supervisor vastgestelde planning en prioriteitstelling.
- Ondersteuning bieden aan het team en meewerken bij drukte in de cargo loodsen.
- Veilig en tijdig afhandelen en behandelen van vracht met inachtneming van AEO/ISAGO gerelateerde regels, security richtlijnen en de instructies van luchtvaartmaatschappijen.
- Bewaken van de voortgang en kwaliteit van de uitvoering van de werkzaamheden en indien nodig bijsturen.
- Toezien op de naleving van procedures en voorschriften.
- Afstemmen van de voortgang van de werkzaamheden met de supervisor en het cargo office, afwijkingen signaleren en passende maatregelen nemen.
- Oplossen van knelpunten en organisatorische en bezetting technische problemen.
- Bij afwezigheid vervangen van de supervisor m.b.t. urgente zaken.
- Zorg dragen voor het (laten) inwerken/opleiden van nieuwe medewerkers en het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.
- Je beschikt over een afgeronde MBO-4 opleiding, bij voorkeur in de richting logistiek.
- Je beschikt over leidinggevende capaciteiten en minimaal 2 jaar werkervaring.
- Je hebt geen probleem met fysieke werkzaamheden.
- Je bent bereid om ochtend-, middag- en nachtdiensten te werken, doordeweeks en in het weekend (volgens een vastgesteld rooster).
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als geschrift.
- Je bent bereid om in- en externe functiegerichte opleidingen te volgen.
- Je bent in bezit van een rijbewijs B en eigen vervoer.
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief logistiek medewerker export
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 40
- 14:00 - 22:00 uur
Voor een relatie in Maastricht zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en nauwkeurige administratief logistiek medewerker export om het team te versterken. Jij bent verantwoordelijk voor het coördineren en uitvoeren van export gerelateerde taken om ervoor te zorgen dat alle internationale verzendingen efficiënt en volgens de geldende regelgeving worden afgehandeld.
Verantwoordelijkheden:
- Coördineren van exportdocumentatie en ervoor zorgen dat alle benodigde douane- en verzenddocumenten correct zijn ingevuld.
- Communiceren met internationale klanten en partners om de verzenddetails te verifiëren en eventuele problemen op te lossen.
- Volgen van de voortgang van internationale zendingen en proactief reageren op eventuele vertragingen of problemen.
- Samenwerken met interne afdelingen, zoals logistiek, om ervoor te zorgen dat alle exportactiviteiten soepel verlopen.
- Zorgen voor naleving van alle relevante exportregelgeving en -procedures.
- Minimaal MBO werk- en denkniveau.
- Ervaring in een vergelijkbare functie is een pre.
- Kennis van internationale verzendprocessen en douaneregels.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
- Nauwkeurig werken en oog voor detail zijn essentieel.
- In staat om zelfstandig te werken en onder druk te presteren.
- Je beheerst naast de Nederlandse taal ook de Engelse taal.
Wat bieden wij:
- Een uitdagende en afwisselende functie binnen een internationaal georiënteerde organisatie.
- Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
- Een dynamische werkomgeving met een gemotiveerd en enthousiast team.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Sales representative
Regio Born
- Basic Interim
- Regio Born
- MBO
- Vast
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Voor een opdrachtgever in de regio Born zijn we per direct op zoek naar een sales representative voor de afdeling Air & Ocean. Je gaat onderdeel uitmaken van een nieuw team binnen een net opgestarte afdeling.
Het betreft een structurele fulltime functie.
In deze functie ben je medeverantwoordelijk voor de commerciële ontwikkeling van de Air & Ocean vestiging in Born. Naast het genereren van "new business" ben je ook verantwoordelijk voor relatiebeheer van bestaande klanten.
Werkzaamheden:
- Je bent een centraal onderdeel van de onderneming en richt je op het werven van nieuwe klanten.
- Je bouwt relaties op met klanten, begrijpt hun supply chain en gebruikt het wereldwijde netwerk, technologie en middelen om een oplossing te vinden die aan hun behoeften voldoet.
- Je hebt een goed begrip van de kosten van supply chain oplossingen, introduceert concurrerende oplossingen en begrijpt marges.
- Je helpt bij het ontwerpen en uitvoeren van verkoopinitiatieven binnen de branche om de marktaandeel en de naam te vergroten.
- Kennis van lucht- en zeevervoer is een voordeel, maar niet noodzakelijk.
- Je bent gemotiveerd en energiek.
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en bent commercieel ingesteld.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Warehouse operator
Kerkrade
- Basic Interim
- Kerkrade
- LBO
- Uitzendbaan tijdelijk
- Logistiek
- 37.5
- 08:00 - 16:30 uur
Voor onze opdrachtgever in Kerkrade zijn we per direct op zoek naar een warehouse operator. Het betreft in eerste instantie een tijdelijk functie ter ziektevervanging voor de duur van 3 tot 6 maanden.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de juiste fysieke materiaalstromen en voor de correcte administratieve voorraadcontrole. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het laden, lossen en de opslag van materialen.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Ontvangst, visuele/administratieve controle en opslag van alle materialen.
- Administratieve afhandeling van inkomende en uitgaande materialen, inclusief afkeuringen en afval. Hierbij wordt gebruik gemaakt van het ERP-systeem.
- Het picken en distribueren van productieopdrachten, evenals service- en verkooporders.
- Veilig gebruik maken van intern transport zoals de heftruck, reachtruck en elektrische pallettruck.
- Laden en lossen van vrachtwagens, inclusief documentafhandeling.
- Berekenen van de benodigde ruimte in vergelijking met de beschikbare ruimte in de vrachtwagen.
- Problemen met verzending en ontvangst waarnemen en rapporteren.
- Creëren en onderhouden van een veilige en schone werkomgeving.
- Je hebt ervaring met het werken op een reachtruck.
- Je bent in het bezit van een geldig hef-en reachtruckcertificaat.
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
- Je bent proactief, resultaat- en servicegericht.
- Je werkt nauwkeurig.
- Je bent flexibel.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Allround operator
Sittard
- Basic Interim
- Sittard
- MBO
- Vast
- Industrie / Productie
- 40
- 2- ploegendienst
Voor onze opdrachtgever in Sittard zijn we per direct op zoek naar allround operators met ervaring in een productieomgeving, bij voorkeur in de chemische sector.
Het betreft een fulltime functie in 2-ploegendienst.
Als allround operator bij onze opdrachtgever krijg je een uitdagende rol binnen een dynamisch en innovatief bedrijf.
Werkzaamheden zijn o.a.:
- Het ontvangen en wegen van grondstoffen, nauwkeurig volgens planning.
- Het bereiden van pigmenten volgens voorgeschreven recepten, met strikte opvolging van procedures en instructies.
- Uitvoeren van grondige controles tijdens en na het bereidingsproces om te voldoen aan specificaties.
- Het behandelen van ingrediënten in overeenstemming met hoge kwaliteitsnormen en afspraken.
- Het bedienen en instellen van diverse machines.
- Procesbewaking en bijsturen waar nodig.
- Het verrichten van kwaliteitscontroles.
- Het oplossen van eventuele storingen.
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een productieomgeving (bij voorkeur in de chemie).
- Je hebt een zelfstandige werkhouding met een hoge mate van nauwkeurigheid.
- Je bent bereid om in 2-ploegendienst te werken.
- Je hebt een proactieve werkhouding.
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
- Je hebt een hands-on mentaliteit.
- Je bent bij voorkeur in het bezit van een hef- en reachtruckcertificaat.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Intercedent(e) kantoor Maastricht Airport
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Vast bepaalde tijd
- Commercieel
- 28-40
- 08:30 -17:00 uur
Basic Interim is sinds haar oprichting in 2003 met succes actief op de Limburgse arbeidsmarkt. Momenteel zijn wij voor onze vestiging te Maastricht Airport op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde collega's die ons team komen versterken in de rol van intercedent(e). Voor deze functie hebben we mogelijkheden voor zowel een parttime als fulltime dienstverband variërend van 28 tot 40 uur.
Wat jij gaat doen:
- Werven, selecteren en aanbieden van kandidaten.
- Het werven van nieuwe opdrachten bij bestaande en nieuwe opdrachtgevers.
- Voortgangsgesprekken houden met flexkrachten en opdrachtgevers.
- Het voeren van intake- en startgesprekken.
- Administratieve werkzaamheden zoals contractafhandeling en urenverwerking.
Wat wij jou bieden:
- Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een betrouwbare en ambitieuze uitzendorganisatie met een ervaren en enthousiast team.
- Een bruto maandsalaris bij een fulltime dienstverband tussen € 2400,- en € 2800,- (afhankelijk van je ervaring).
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een pensioenregeling, eindejaarsbonus, reiskostenvergoeding en 25 vakantiedagen.
- Voor de functie noodzakelijke aanvullende trainingen.
- Een prettige no-nonsense werkomgeving met duidelijke targets.
- Aantoonbare werkervaring binnen de commerciële arbeidsbemiddeling.
- Minimaal een afgeronde MBO opleiding niveau 4.
- Resultaatgericht en commercieel gedreven.
- Goede communicatieve vaardigheden.
- Een teamplayer met een flinke dosis humor.
- In het bezit van rijbewijs B.
- HR Basic Interim Group
- rec@basicinterim.nl
- 0433655060
Operator
Kerkrade
- Basic Interim
- Kerkrade
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 36
- 3 ploegendienst
Voor onze opdrachtgever in Kerkrade zijn we per direct op zoek naar operators.
Het betreft een tijdelijke functie voor 3 maanden in 3 ploegendienst.
In deze functie draag je samen met het team zorg voor de kwalitatieve en kwantitatieve output van de productie.
Werkzaamheden:
- Het bedienen van de rewind of fanfoldmachine.
- Voorbereidende werkzaamheden voor het productieproces.
- Zorg dragen voor orde, netheid en veiligheid op de werkplek.
- Tijdig en adequaat melden van storingen en problemen.
- Je beschikt over een LBO niveau verkregen door opleiding en/of werk.
- Je bent bereid om in 3 ploegendienst te werken.
- Je bent kwaliteitsbewust.
- Je bent stressbestendig.
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker
Regio Maastricht
- Basic Interim
- Regio Maastricht
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 05:50 - 14:20 uur en 09:00 - 17:30 uur
Voor onze opdrachtgever in de regio Maastricht zijn we per direct op zoek naar een logistiek medewerker. Het betreft een structurele fulltime functie met werktijden van 05:50 - 14:20 uur en 09:00 - 17:30 uur (laagseizoen) of van 05:50 - 14:20 uur en 14:40 - 23:10 uur (hoogseizoen).
Werkzaamheden:
- Het laden en lossen van inkomende en uitgaande goederen.
- Het opslaan van goederen in het magazijn, met behulp van een hef- of reachtruck.
- Het aanvullen van goederen bij de productieafdeling.
Voor deze functie zijn we op zoek naar gemotiveerde kandidaten met ervaring als hef- en reachtruckchauffeur. Tevens ben je in het bezit van een geldig hef- en reachtruck certificaat.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Productiemedewerker (M/V)
Kerkrade
- Basic Interim
- Kerkrade
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- 3-ploegendienst
Voor een relatie in Kerkrade zijn we per direct op zoek naar productiemedewerkers M/V.
Het bedrijf produceert grondstoffen en halffabricaten voor de bakkerij-, ijs- en chocolade-industrie. Het betreft een structurele fulltime functie in 3-ploegendienst. Als productiemedewerker zet je de grondstoffen nauwkeurig klaar volgens recept, vul je de productiemachines, start en volg je het productieproces, vul je de verpakkingen met het eindproduct en zorg je voor het schoonmaken van de afdeling en machines na de productie.
Je wordt intensief begeleid op de werkvloer zodat je op verschillende afdelingen ingezet kunt worden.
• Je kunt accuraat en zelfstandig werken.
• Ervaring in de productie is een pre.
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
• Je bent gemotiveerd en geïnteresseerd in het bedrijf en de producten.
• Je bent bij voorkeur in het bezit van eigen vervoer.- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Zaterdagkracht logistiek
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 8-40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar zaterdagkrachten voor diverse logistieke functies:
- Controleur inkomende goederen.
- Reachtruckchauffeur.
- Containerlosser.
Het is daarnaast mogelijk om doordeweeks 32 uur te werken, zodat je toch fulltime aan de slag kunt.
- Je bent een aanpakker en niet bang om je handen uit de mouwen te steken.
- Vroeg opstaan is voor jou geen probleem.
- Je bent communicatief vaardig en kan goed samenwerken.
- Je hebt eigen vervoer.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- VMBO / MAVO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In rooster 07:00 - 15:30 / 10:30 - 19:00 ma t/m vr en zondag 14:00 - 22:30 uur
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we met spoed op zoek naar een logistiek medewerker. Het betreft een structurele fulltime functie in verschoven diensten. Je komt te werken in een ambitieus bedrijf waar je deel uit gaat maken van een enthousiast en gemotiveerd team.
Je bent verantwoordelijk voor:
- Verwerken van binnengekomen en uitgaande zendingen in de loods.
- Laden en lossen van vrachtwagens d.m.v. een heftruck.
- Wegen van vrachtplaten.
- Afbreken en opbouwen van vrachtplaten.
- Pallets op locatie zetten (d.m.v. barcode scanning).
- Controleren van in en uitgaande goederen.
- Zorgen voor correcte administratieve afhandeling.
- Pick-pack activiteiten.
- Opruimen en netjes houden van de loods.
- Toezien op naleving van de wettelijke arbo- en veiligheidsregels.
- Je hebt VMBO / MBO werk- en denkniveau.
- Je hebt heftruckervaring, een heftruckcertificaat is een pré.
- Je hebt een hands-on mentaliteit.
- Je hebt geen problemen met het werken op zondag.
- Je bent een teamplayer.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Orderpicker diepvries
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- VMBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we op zoek naar een orderpicker voor in de diepvries.
Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst.
Jouw werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Orderpicken;
- Scannen van producten;
- Rijden op een EPT;
- Controleren van de voorraad;
- Diepvries opruimen en netjes houden.
- Logistieke (werk)ervaring en mooi meegenomen is een logistieke opleiding;
- Je bent open en eerlijk;
- Collegialiteit staat bij jou hoog in het vaandel;
- Je bent sociaal en in staat om bij te dragen aan een positieve sfeer;
- Je staat voor anderen klaar wanneer ze jou nodig hebben;
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060