Actuele vacatures:
Reachtruckchauffeur
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een reachtruckchauffeur.
Het betreft een fulltime functie in dagdienst voor langere tijd.
In deze functie verzamel je als reachtruckchauffeur alle producten voor de interne klant, je doet dit voor jouw directe collega’s. Je zet de pallets met goederen op de juiste plek zodat je collega’s foutloos het proces kunnen voortzetten. Verdere werkzaamheden zijn o.a.:
- Allround reachtruck werkzaamheden.
- Scannen van pallets.
- Controleren van de voorraad.
- Warehouse opruimen en netjes houden.
- Alle werkzaamheden voer je uit volgens de LEAN-methodiek.
- Je hebt logistieke ervaring en met name als reachtruckchauffeur.
- Je bent in bezit van een geldig reachtruck certificaat.
- Je bent proactief en eerlijk.
- Collegialiteit staat bij jou hoog in het vaandel.
- Je bent sociaal en in staat om bij te dragen aan een positieve sfeer.
- Je staat voor anderen klaar wanneer ze jou nodig hebben.
- Je kunt georganiseerd en gestructureerd werken en hebt daardoor geen probleem met de LEAN-methode.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Zaterdagkracht logistiek
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 8-40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar zaterdagkrachten voor diverse logistieke functies:
- Controleur inkomende goederen.
- Reachtruckchauffeur.
- Containerlosser.
Het is daarnaast mogelijk om doordeweeks 32 uur te werken, zodat je toch fulltime aan de slag kunt.
- Je bent een aanpakker en niet bang om je handen uit de mouwen te steken.
- Vroeg opstaan is voor jou geen probleem.
- Je bent communicatief vaardig en kan goed samenwerken.
- Je hebt eigen vervoer.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Accountmanager Ethnic
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- HBO
- Uitzendbaan vast
- Commercieel
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in de regio van Landgraaf zijn we op zoek naar een Account manager Ethnic.
Het betreft een structurele functie voor 40 uur in de week.
Elke werkdag als accountmanager bij onze opdrachtgever is steeds verschillend. Toch begint de dag altijd met de vraag welke toegevoegde waarde je kan bieden aan de relaties en hun klanten. Deze bevinden zich voornamelijk in Duitsland (Russische klandizie), maar je bent tevens verantwoordelijk voor onze klanten in Roemenië, Bulgarije, Estland, Letland, Litouwen en Griekenland.
Je belt, mailt en bezoekt bestaande en potentiële nieuwe klanten en je bespreekt het assortiment en marketing activiteiten. Tevens heb je dagelijks contact met de binnendienst om klantvragen, offertes en promoties af te stemmen. Samenwerken met mensen, de juiste vragen stellen en een goede voorbereiding zijn key voor het opbouwen en onderhouden van relaties.
Je bent verantwoordelijk voor o.a.:
- Jij beheert bestaande klanten en werkt hierbij aan omzetgroei.
- Genereren van omzet door het binnenhalen van new business.
- Accountmanagement taken bij bestaande en potentieel nieuwe klanten zoals: product begeleiding, verkoop, afgeven van verkoopprijzen en condities binnen de vastgestelde normen en opstellen van bezoekrapporten.
- Jij informeert en adviseert jouw klanten over nieuwe ontwikkelingen en producten.
- Jij bent verantwoordelijk voor je eigen verkoopplan, samen met de Field Sales Manager werk jij aan de targets van je eigen klanten.
- Opzetten en uitvoeren van jouw accountplan.
- Jij signaleert nieuwe ontwikkelingen en trends in de markt.
- Deelnemen aan beurzen.
- Jij hebt een commerciële opleiding afgerond en beschikt over HBO werk en -denkniveau.
- Relevante ervaring in een commerciële (buitendienst)functie in de FMCG.
- Ervaring in de Foodservice en affiniteit met de etnische (Aziatische) branche is mooi meegenomen.
- Goede kennis van de Duitse, Engelse en Russische taal is nodig om in deze job succesvol te zijn.
- Gunfactor, bouwen van relaties, nieuwe contacten leggen, vertrouwen creëren, naleven van kwaliteit en zorgdragen voor deskundigheid.
- Jij beschikt over uitstekende communicatieve en verkoopvaardigheden: luisteren, adviseren en overtuigen.
- Commercie is jouw ding, jij bent resultaatgericht, analytisch en vaardig in onderhandelen.
- Jij houdt van vrijheid in je job en vindt hierin je weg door zelfstandig te werk te gaan.
- Bereidheid tot reizen binnen de aangewezen landen, 80% van je tijd ben je op de weg te vinden.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Vrachtwagenmonteur
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzenden
- Techniek / Bouw
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in de regio van Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een vrachtwagenmonteur. Het betreft een structurele functie van 40 uur per week.
Als vrachtwagenmonteur ben je onderdeel van een klein en hecht team. Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud van het eigen vervoer van onze opdrachtgever. Je dag bestaat vooral uit ingeplande werkzaamheden aan het rijdend materieel, maar kan aanvullend uitgebreid worden met ad hoc werkzaamheden.
Voor je functie is het vooral belangrijk dat je handig en veelzijdig bent op het gebied van technische werkzaamheden. Tevens wordt er van je verwacht dat je meedenkt in de werkwijze en planning van projecten. Je rapporteert aan de Wagenparkbeheerder en maakt samen de weekplanning. Jij en jouw collega’s zijn echter de specialisten waarvan het inzicht voor de beste oplossing(en) verwacht wordt.
Voor de Wagenparkbeheerder ben jij de rechterhand. Je werkzaamheden zijn uitvoerend maar er vindt dagelijks overleg plaats waarin iedereen inspraak heeft. Zo hebben jij en je collega’s zelf invloed op de planning en de uitvoering van taken.
- Jij beschikt over relevante werkervaring als vrachtwagenmonteur (1e monteur EBAT met APK1 en tachograafkeuringen).
- Jij bent fulltime beschikbaar om te werken op de locatie van onze opdrachtgever (in de eigen garage).
- Jij bent in bezit van een geldig hef/reachtruckcertificaat of bent bereid deze te halen.
- Jij bent in bezit van een geldig rijbewijs B+CE en beschikt over eigen vervoer.
- Jij bent leergierig en staat ervoor open om nog te leren of opleidingen te volgen.
- Jij spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.
- Jij bent sterk in je timemanagement en weet je eigen werk zo optimaal mogelijk in te delen.
- Belangrijke kerncompetenties die jij meeneemt zijn luisteren, duidelijk communiceren en collegialiteit.
Salarisrange zit tussen de € 2.421 en € 3.460 bruto per maand (afhankelijk van kennis/ervaring/opleiding etc.).
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Sales Operation Coördinator Retail – Duitse taal
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- HBO
- Uitzendbaan vast
- Administratief
- 36-40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in de regio van Landgraaf zijn we op zoek naar een Sales Operations Coördinator Retail - Duitse taal.
Het betreft een structurele functie voor 36-40 uur in de week.
In deze rol ben jij het aanspreekpunt voor de klanten, jij bent de probleemoplosser als het aankomt op het vinden van oplossingen voor orders, vragen en/of klachten.
Je bent verantwoordelijk voor o.a.:
- Opvolgen en coördineren van orders van binnenkomst tot aflevering voor de Duitstalige klanten. Je werkt samen met Key Accountmanagers en met andere afdelingen zoals inkoop, magazijn en logistiek.
- Aanmaken van nieuwe klanten in SAP en opvolgen van sample orders.
- Opstellen en uitbrengen van offertes, dit doe jij samen met de accountmanager en in gezamenlijk overleg het aanbieden van nieuwe producten.
- Zorgdragen voor een verdere correcte administratieve afhandeling van klantdocumenten.
- Zorgdragen voor forecasting t.b.v. de Account Manager Buitendienst, uitwerken van bezoekverslagen, en omzet overzichten aanleveren.
- Aanvragen en klachten van klanten pak jij op en los je op.
- Jij beschikt over MBO+ /HBO werk en denkniveau opgedaan door werkervaring of bent net uit de schoolbanken en klaar voor je eerste uitdaging.
- Customer satisfaction kent voor jou geen geheimen. Daarnaast adviseer jij de klanten op basis van signalen uit de markt.
- Jij spreekt en schrijft goed Duits en daarnaast beheer je de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschift.
- Jij bent sterk in je timemanagement en weet je eigen werk zo optimaal mogelijk in te delen.
- Belangrijke kerncompetenties die jij meeneemt zijn: luisteren, duidelijk communiceren en collegialiteit.
- Het is een voordeel als jij kennis hebt van SAP.
Salarisrange zit tussen de € 2.500 en € 3.200 bruto per maand (afhankelijk van kennis/ervaring/opleiding etc.).
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Recruiter
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- HBO
- Uitzendbaan vast
- Administratief
- 32-40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een recruiter.
Het betreft een structurele functie voor 32-40 uur per week.
Wat houdt de functie in?
Je bent verantwoordelijk voor het organiseren, adviseren en faciliteren van het gehele recruitmentproces inclusief de onboarding binnen de organisatie. Je adviseert over de arbeidsmarkt en de kwalitatieve invulling van de openstaande vacatures om de interne doelstellingen van de organisatie te behalen.
Als Recruiter werk je binnen het team HR. Je gaat met drive en enthousiasme aan de slag om de juiste talenten te vinden voor een diversiteit aan functies. Daarnaast werk je aan onze Employer Branding en ga je verder met het optimaliseren van het recruitmentproces en de onboarding. Ook onderhoud je contact met onze vaste uitzendpartners en werk je veel met ze samen. Het gehele recruitmentproces is jouw domein. Nieuwe ontwikkelingen zijn van harte welkom (denk bijvoorbeeld aan het maken van video’s voor onze vacatures etc.).
Als recruiter ben je verantwoordelijk voor:
- Iedere dag enthousiasmeer je mensen voor een leuke, uitdagende baan bij onze opdrachtgever. Dus werven en selecteren van medewerkers voor onze vestiging in Landgraaf en soms zelfs voor buiten de landgrenzen.
- Verzorgen van een volledige sollicitatieronde (van werving tot aanname).
- Je overlegt met de vacaturehouders en waar nodig met HR over de personeelsbehoefte op korte- en middellange termijn.
- Je schrijft wervende vacatureteksten, bedenkt samen met marketing prikkelende social-mediacampagnes en adviseert de organisatie op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie.
- Samen met je collega’s van de afdeling Marketing werk je doorlopend aan de positionering en zichtbaarheid van de organisatie.
- Je durft out of the box te denken in manieren om onze toekomstige collega’s te bereiken.
- Je zoekt aansluiting bij universiteiten en hogescholen voor diverse doeleinden.
- Verder professionaliseren en digitaliseren van het recruitmentproces/systeem en de onboarding.
- Overleg/afstemming met W&S partners.
- HBO werk- en denkniveau met gedegen HR kennis.
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring, maar nog belangrijker vinden wij dat je een positieve en leergierige werkhouding hebt en beschikt over goede sociale vaardigheden.
- Je hebt een hands-on mentaliteit.
- Je bent innovatief en ambitieus.
- Je bent daadkrachtig en doelgericht.
- Je bent secuur, gestructureerd, zaken rond je graag af.
- Je bent creatief en proactief en denkt graag in oplossingen.
- Je stapt makkelijk op collega’s af en bent een teamplayer, korte lijnen werken immers fijn voor jou.
- Je hebt een open en flexibele houding.
- Je hebt goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal, de Duitse taal is absoluut een pre.
- Je bent een echte verbinder.
- Je bent gesprekspartner en business partner voor (interne) opdrachtgevers en zorgt ervoor dat vraag en aanbod naadloos op elkaar blijft aansluiten.
- Je wilt participeren in diverse HR projecten (naast Recruitment projecten) en over de grenzen van je eigen recruitmentverantwoordelijkheden gaan.
- Je durft out-of-the-box te denken.
Salarisrange tussen de € 3.000,- tot € 3.500,- bruto per maand op basis van fulltime dienstverband, instroomsalaris is afhankelijk van ervaring/kennis/opleidingsniveau etc.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- VMBO / MAVO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In rooster 07:00 - 15:30 / 10:30 - 19:00 ma t/m vr en zondag 14:00 - 22:30 uur
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we met spoed op zoek naar een logistiek medewerker. Het betreft een structurele fulltime functie in verschoven diensten. Je komt te werken in een ambitieus bedrijf waar je deel uit gaat maken van een enthousiast en gemotiveerd team.
Je bent verantwoordelijk voor:
- Verwerken van binnengekomen en uitgaande zendingen in de loods.
- Laden en lossen van vrachtwagens d.m.v. een heftruck.
- Wegen van vrachtplaten.
- Afbreken en opbouwen van vrachtplaten.
- Pallets op locatie zetten (d.m.v. barcode scanning).
- Controleren van in en uitgaande goederen.
- Zorgen voor correcte administratieve afhandeling.
- Pick-pack activiteiten.
- Opruimen en netjes houden van de loods.
- Toezien op naleving van de wettelijke arbo- en veiligheidsregels.
- Je hebt VMBO / MBO werk- en denkniveau.
- Je hebt heftruckervaring, een heftruckcertificaat is een pré.
- Je hebt een hands-on mentaliteit.
- Je hebt geen problemen met het werken op zondag.
- Je bent een teamplayer.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Commercieel medewerker backoffice binnendienst mainstream
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzendbaan vast
- Commercieel
- 36-40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een commercieel medewerker backoffice binnendienst mainstream.
Het betreft een structurele functie voor 36-40 uur per week.
In deze functie ben jij het aanspreekpunt voor de klanten. Jij bent de probleemoplosser als het aankomt op het vinden van oplossingen voor orders, vragen en/of klachten.
Je bent verantwoordelijk voor o.a.:
- Het opvolgen en coördineren van orders van binnenkomst tot aflevering voor de klanten. Je werkt samen met Key Accountmanagers en met andere afdelingen zoals inkoop, magazijn en logistiek.
- Het analyseren van de verkochte volumes t.o.v. de geforecaste volumes en dit wekelijks bespreken met de afdeling demandplanning en de accountmanagers.
- Aanmaken van nieuwe klanten in SAP en opvolgen van sample orders.
- Opstellen en uitbrengen van offertes. Dit doe jij samen met de accountmanager, en in gezamenlijk overleg bied je nieuwe producten aan.
- Zorgdragen voor een verdere correcte administratieve afhandeling van klantdocumenten.
- Het uitwerken van bezoekverslagen, omzet overzichten aanleveren, en het voorbereiden van prijslijsten in Excel.
- Een goede opvolging van aanvragen en klachten van klanten.
- Je beschikt over MBO+ /HBO werk en denkniveau of bent net uit de schoolbanken en klaar voor je eerste uitdaging.
- Customer satisfaction kent voor jou geen geheimen. Daarnaast adviseer jij de klanten op basis van signalen uit de markt.
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands in woord en geschrift, daarnaast spreek en schrijf je goed Engels.
- Een goede kennis van Excel is een pre.
- Je bent sterk in je timemanagement en weet je eigen werk zo optimaal mogelijk in te delen.
- Je neemt initiatief, kan goed luisteren, duidelijk communiceren en bent collegiaal.
- Het is een voordeel als jij kennis hebt van SAP.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Commercieel medewerker backoffice binnendienst retail
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzendbaan vast
- Commercieel
- 36-40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een commercieel medewerker backoffice binnendienst retail.
Het betreft een structurele functie voor 36-40 uur per week.
In deze functie ben jij het aanspreekpunt voor de klanten. Jij bent de probleemoplosser als het aankomt op het vinden van oplossingen voor orders, vragen en/of klachten.
Je bent verantwoordelijk voor o.a.:
- Het opvolgen en coördineren van orders van binnenkomst tot aflevering voor de Duitstalige klanten. Je werkt samen met Key Accountmanagers en met andere afdelingen zoals inkoop, magazijn en logistiek.
- Aanmaken van nieuwe klanten in SAP en opvolgen van sample orders.
- Opstellen en uitbrengen van offertes. Dit doe jij samen met de accountmanager en in gezamenlijk overleg bied je nieuwe producten aan.
- Zorgdragen voor een verdere correcte administratieve afhandeling van klantdocumenten.
- Zorgdragen voor forecasting t.b.v. de Account Manager Buitendienst, uitwerken van bezoekverslagen, en omzet overzichten aanleveren.
- Een goede opvolging van aanvragen en klachten van klanten.
- Je beschikt over MBO+ /HBO werk en denkniveau of bent net uit de schoolbanken en klaar voor je eerste uitdaging.
- Customer satisfaction kent voor jou geen geheimen. Daarnaast adviseer jij de klanten op basis van signalen uit de markt.
- Je spreekt en schrijft goed Duits en daarnaast beheers je de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Je bent sterk in je timemanagement en weet je eigen werk zo optimaal mogelijk in te delen.
- Je neemt initiatief, kan goed luisteren, duidelijk communiceren en bent collegiaal.
- Je hebt kennis van SAP.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Frontoffice medewerk(st)er parttime
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 18 of 27 uur per week, wisselend om de week
- Tussen 08:00 en 17:00 uur in overleg met opdrachtgever
Voor een gerenommeerde opdrachtgever in Landgraaf zijn wij met spoed op zoek naar een frontoffice medewerk(st)er op parttime basis waarbij de arbeidsduur om de week varieert tussen 18 of 27 uur. Het betreft een structurele functie.
De volgende taken behoren tot je takenpakket:
- Het bemensen van de telefooncentrale.
- Het geven van eerstelijns informatie.
- Het ontvangen en begeleiden van bezoekers.
- Zorgdragen voor de postverwerking.
- Het houden van toezicht op de ontvangstruimte.
- Het verrichten van ondersteunende administratieve werkzaamheden.
Heb jij ervaring in eenzelfde of een vergelijkbare functie en heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal (mondeling en schriftelijk), reageer dan snel op deze vacature bij deze sterk groeiende internationale onderneming.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Order-entry (backofficemedewerker)
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzendbaan vast
- Administratief
- 36-40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een order-entry (backoffice) medewerker.
Het betreft een structurele functie voor 36 - 40 uur in de week. Bij goed functioneren kan er een contract bij onze opdrachtgever volgen.
In deze functie ben jij een zeer belangrijke schakel in het orderproces. Je onderhoudt ook contact met andere interne afdelingen.
De werkzaamheden zijn o.a.:
- Het invoeren van orders in het SAP systeem.
- Binnengekomen EDI orders controleren en vrijgeven.
- Facturatie van de orders na afloop van het orderpickproces in het magazijn.
- Bestellen van labels in talen die niet op het product staan.
- Mancomeldingen doorgeven aan het commerciële backoffice team.
- Monsterbonnen invoeren.
- Retourorders invoeren.
- THT check doorvoeren op orders.
- Aankomstverklaringen opstellen.
- Je hebt bij voorkeur een afgeronde opleiding op administratief gebied.
- Goed Nederlands speken en lezen is een eis. Engels en Duits kunnen lezen is een pre.
- Je bent klantgericht en betrokken.
- Je kunt kritisch en zorgvuldig kijken naar mails en orders.
- Je kunt secuur werken.
- Je bent proactief.
- Je kunt goed met afspraken en procedures omgaan.
- Je bent niet bang om daar waar nodig contact op te nemen met andere interne afdelingen per telefoon of fysiek langs te gaan.
- Je kunt zelfstandig, goed geconcentreerd en zorgvuldig werken.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Containerlosser
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Houd je van een job waarin je fysiek lekker bezig kunt zijn en vind je het prettig om lekker vroeg klaar te zijn? Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn wij met spoed op zoek naar lossers voor zeecontainers. Het is een fulltime functie voor langere tijd. Je werkt van maandag t/m vrijdag van 06:00 - 15:00 uur. Ook voor onze zaterdagploeg zoeken wij nog altijd enthousiaste kandidaten.
Wat doe je precies? Als losser ben je bezig met het handmatig lossen van dozen en zakken uit zeecontainers. Deze worden vervolgens opgestapeld op pallets. De werkzaamheden worden afgewisseld met het samenstellen van pakketten, labelen en stickeren van goederen.
Bij goed functioneren volgt een contract bij onze opdrachtgever.
- Je bent een aanpakker en niet bang om de handen uit de mouwen te steken.
- Vroeg opstaan is voor jou geen probleem.
- Je hebt eigen vervoer.
Indien je interesse hebt maar twijfelt neem dan toch contact met ons op voor het inplannen van een vrijblijvende rondleiding.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Orderpicker
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een ervaren orderpicker.
In deze functie verzamel je de binnengekomen orders m.b.v. een elektrische pallettruck (EPT) en een handscanner. Samen zorg je ervoor dat de orders tijdig en juist verzonden worden naar de klanten.
Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst, met werktijden van maandag t/m woensdag van 07:00 - 16:00 uur, op donderdag van 09:00 - 18:00 uur en op vrijdag van 06:00 - 15:00 uur.
Bij goed functioneren kan er een contract bij onze opdrachtgever volgen.
- Je hebt bij voorkeur ervaring als orderpicker.
- Je hebt ervaring in het werken met een elektrische pallettruck (EPT) en handscanner.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Je hebt geen probleem met fysieke werkzaamheden.
- Je kunt nauwkeurig werken.
- Je hebt eigen vervoer.
Nieuwsgierig geworden en wil je meer weten over onze opdrachtgever? Neem contact op voor het inplannen van een vrijblijvende rondleiding!
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Intercedent(e) kantoor Maastricht Airport
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Vast bepaalde tijd
- Commercieel
- 30-40
- 08:30 -17:00 uur
Basic Interim is sinds haar oprichting in 2003 met succes actief op de Limburgse arbeidsmarkt. Momenteel zijn wij voor onze vestiging te Maastricht Airport op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde collega die ons team komt versterken in de rol van intercedent(e). Voor deze functie hebben we mogelijkheden voor zowel een parttime als fulltime dienstverband variërend van 30 tot 40 uur en zoeken we meerdere collega's.
Wat jij gaat doen:
- Werven, selecteren en aanbieden van kandidaten.
- Het werven van nieuwe opdrachten bij bestaande en nieuwe opdrachtgevers.
- Voortgangsgesprekken houden met flexkrachten en opdrachtgevers.
- Het voeren van intake- en startgesprekken.
- Administratieve werkzaamheden zoals contractafhandeling en urenverwerking.
Wat wij jou bieden:
- Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een betrouwbare en ambitieuze uitzendorganisatie met een ervaren en enthousiast team.
- Een bruto maandsalaris bij een fulltime dienstverband tussen € 2100,- en € 2600,- (afhankelijk van je ervaring).
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een pensioenregeling, eindejaarsbonus, reiskostenvergoeding en 25 vakantiedagen.
- Voor de functie noodzakelijke aanvullende trainingen.
- Een prettige no-nonsense werkomgeving met duidelijke targets.
- Éénmalige overstapbonus van € 1500,- bruto voor ervaren (minimaal 3 jaar) intercedenten die momenteel werkzaam zijn bij onze collega’s.
- Aantoonbare werkervaring binnen de commerciële arbeidsbemiddeling.
- Minimaal een afgeronde MBO opleiding niveau 4.
- Resultaatgericht en commercieel gedreven.
- Goede communicatieve vaardigheden.
- Een teamplayer met een flinke dosis humor.
- In het bezit van rijbewijs B.
Heb je interesse in de functie stuur dan je CV en een korte motivatiebrief naar frank@basicinterim.nl.
- Frank Schaepkens
- frank@basicinterim.nl
- 043-3655060
Financieel administratief medewerker
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- HBO
- Vast bepaalde tijd
- Administratief
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een financieel administratief medewerker. Als financieel administratief medewerker rapporteer je aan de financieel controller. In deze functie werk je samen met je collega’s van de afdeling finance. Je bent medeverantwoordelijk voor de crediteurenadministratie en ondersteunt controlling.
Jouw werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Valideren / boeken / distribueren van inkoopfacturen.
- Crediteurenstambeheer.
- Contacten onderhouden met diverse afdelingen over de afhandeling van inkoopfacturen.
- Het verwerken van diverse financiële mutaties.
- Bewaken van diverse financiële tussenrekeningen en stamgegevens.
- Ondersteuning bieden bij het opstellen van maand-, kwartaal- en jaarrapportages.
- Ondersteuning bieden bij het opstellen van diverse aangiften.
- Meedenken over optimalisatie van processen binnen de afdeling.
- Minimaal een HBO werk-denkniveau, in de richting van finance.
- Je bent cijfermatig en analytisch sterk.
- Je bent proactief, communicatief en collegiaal in de omgang.
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Duits en Engels is een pre.
- Je bent goed met het gehele officepakket en in het bijzonder met Excel en kennis van het systeem SAP is een grote pre.
- Je bent een echte teamplayer.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek administratief medewerker
Heerlen
- Basic Interim
- Heerlen
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 38
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Heerlen zijn we per direct op zoek naar een logistiek administratief medewerker.
Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst.
Wat jij gaat doen:
- Je kerntaak is het verzorgen van reguliere transporten naar onze klanten.
- Je benadert, plant en organiseert transport welke niet in de standaard levercyclus zijn opgenomen; dat kan global zijn.
- Je stelt documenten op voor im/export.
- Je kunt ad-hoc inspringen op actuele situaties wanneer de bestaande standaard daar om vraagt.
- Het verwerken van orders in systemen o.a. SAP.
- Het uitdraaien en verdelen van (order)lijsten.
- De ontvangst en afhandeling van documenten met chauffeurs.
- Het controleren en verwerken van documenten voor o.a. douane, k.v.k., klanten en/of intercompany verzendingen.
- Het registreren, verwerken en archiveren van documenten en certificaten.
- Jij bent het eerste aanspreekpunt voor chauffeurs van externe bedrijven.
- Je beschikt over een afgeronde MBO (+) opleiding, aangevuld met relevante werkervaring op transportplanning en contacten met vervoerders.
- Je bent punctueel en servicegericht.
- Incoterms zijn geen onbekend terrein.
- Je bent een nauwkeurige en praktische aanpakker en je kan goed in teamverband functioneren.
- Je bent assertief, kunt goed omgaan met vragen om zendingen creatief en sneller bij klanten in Europa te krijgen dan alleen via de bestaande dagelijks (standaard) kanalen.
- Je bent flexibel in werktijden.
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en je beheerst de Engelse taal voldoende.
- Ervaring met douane- en of logistieke documenten is een must.
- Je beheerst het MS Officepakket. Kennis van Info LN/SAP is een pre.
- Je rapporteert aan de Warehouse Manager.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Orderpicker diepvries
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- VMBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we op zoek naar een orderpicker voor in de diepvries.
Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst.
Jouw werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Orderpicken;
- Scannen van producten;
- Rijden op een EPT;
- Controleren van de voorraad;
- Diepvries opruimen en netjes houden.
- Logistieke (werk)ervaring en mooi meegenomen is een logistieke opleiding;
- Je bent open en eerlijk;
- Collegialiteit staat bij jou hoog in het vaandel;
- Je bent sociaal en in staat om bij te dragen aan een positieve sfeer;
- Je staat voor anderen klaar wanneer ze jou nodig hebben;
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief logistiek medewerker (M/V)
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 40
- Verschoven diensten
Voor een internationale logistieke dienstverlener in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een administratief logistiek medewerker (M/V). Voor deze vacature zoeken wij een gedreven, enthousiaste en leergierige kandidaat die op zoek is naar een volgende stap in zijn/haar carrière.
Het betreft een structurele fulltime functie in verschoven diensten (07:00 - 15:30 uur & 10:30 - 19:00 uur).
In deze functie ben je verantwoordelijk voor:
- De afhandeling van luchtvracht-, zeevracht- en wegtransportzendingen conform de afspraken met de klant.
- De coördinatie met het warehouse.
- Het ontvangen van vrachtwagenchauffeurs aan de balie.
- Facturatie.
- Het onderhouden van contacten met interne en externe klanten.
- Het controleren en verzorgen van douane activiteiten voor import / export / NCTS.
- Het opstellen van de dagelijkse operationele rapporten.
- Het zorgen voor een planning van het personeel (incl. uitzendkrachten).
- Je hebt bij voorkeur kennis van luchtvracht, zeevracht, wegtransport en logistiek.
- Je hebt geen probleem met een zondagdienst (14:00 - 22:30 uur) één keer per vier weken (voorafgaand aan de zondagdienst is de vrijdag vrij).
- Je kan zelfstandig werken en bent flexibel.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en je bent een teamplayer.
- Je bent resultaatgericht, probleemoplossend en kwaliteitsgericht.
- Je hebt een klantgerichte instelling.
- Je bent stressbestendig en kan snel schakelen om de problemen voor te zijn c.q. op te lossen.
- Je bent bekend met het MS Office pakket.
- Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
Wat biedt onze opdrachtgever?
- Een brutosalaris tussen € 2000 - € 2600 excl. toeslagen afhankelijk van ervaring.
- Een dynamische werkomgeving in een jong bedrijf.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Grondsteward(ess) B (M/V)
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 15-20
- Conform rooster tussen 03:30 - 23:30 uur
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een grondsteward(ess) B (M/V). Het betreft een leuke en uitdagende functie voor de periode mei t/m oktober (einde zomerseizoen) voor 15 tot 20 uur per week. De mogelijkheid bestaat dat deze periode verlengd kan worden.
Je werkt volgens een rooster met diensten tussen 03:30 uur en 23:30 uur.
Je bent verantwoordelijk voor het:
- Vastleggen van passagiersgegevens in het local departure controlesysteem.
- Controleren van reisdocumenten en het labelen van bagage.
- Stellen van vragen aan passagiers ter voorkoming van veiligheidsrisico’s.
- Infomeren van passagiers inzake aankomst- en vertrektijden, annuleringen, vertragingen, bagage e.d.
- Beantwoorden van vragen c.q. behulpzaam zijn bij oplossen van praktische problemen.
- Verstrekken van informatie over bagage e.d. en verwijzen van (transfer)passagiers.
- Scannen van instapkaarten bij de gate en het begeleiden van passagiers bij het in- en uitstappen.
- Opmaken van een bagagerapport (PIR) indien een passagier een koffer mist of bij beschadiging van een koffer.
- Je hebt ervaring in de dienstverlenende sector.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden.
- Je hebt een flexibele en klantgerichte instelling.
- Je bent beschikbaar voor een betaalde training.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord (beheersing van Duitse en Franse taal is een pre).
- Je bent in het bezit van eigen vervoer.
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Medewerker backoffice retail
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een backoffice medewerker retail.
Het betreft een structurele fulltime functie.
Als backoffice medewerker retail rapporteer je aan de Teamleader Retail binnendienst. In deze functie geef je ondersteuning aan de buitendienst en ben je de cruciale schakel tussen de organisatie en de klanten, waarmee je intensief contact hebt per e-mail en per telefoon. Je werkt nauw samen met je collega’s in de buitendienst, maar ook met diverse andere interne afdelingen. Je bent in deze functie een belangrijk aanspreekpunt voor onze klanten en je zorgt voor goede oplossingen voor al hun orders, vragen en/of klachten.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Jij volgt op en coördineert de orders van binnenkomst tot aflevering, samen met jouw klanten en met andere afdelingen zoals inkoop, verkoopbuitendienst, magazijn en logistiek.
- Aanmaken van nieuwe klanten in SAP en opvolgen van sample orders.
- Opstellen en uitbrengen van offertes, dit doe jij samen met de accountmanager en in gezamenlijk overleg het aanbieden van nieuwe producten.
- Jij zorgt voor een verdere correcte administratieve afhandeling van klantdocumenten.
- Zorgdragen voor forecasting t.b.v. de Accountmanager Buitendienst, uitwerken van bezoekverslagen, omzet overzichten aanleveren etc.
- Aanvragen en klachten van klanten pak jij op en los je op.
- Jij beschikt over MBO+ /HBO werk en denkniveau opgedaan door werkervaring of bent net uit de schoolbanken en klaar voor je eerste uitdaging.
- Customer satisfaction kent voor jou geen geheimen, daarnaast adviseer jij onze klanten op basis van signalen uit de markt.
- Jij spreekt en schrijft Nederlands en daarnaast zijn de Duitse en Engelse taal een pre.
- Jij bent sterk in je timemanagement en weet je eigen werk zo optimaal mogelijk in te delen.
- Belangrijke kerncompetenties die jij meeneemt: luisteren, duidelijk communiceren, collegialiteit.
- Het is een voordeel als jij kennis hebt van SAP.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
CE Vrachtwagenchauffeur
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- VMBO / MAVO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- Onregelmatige diensten
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een ervaren CE Vrachtwagenchauffeur.
Het betreft een fulltime functie voor langere tijd. Bij goed functioneren kan er een contract bij onze opdrachtgever volgen.
Hoe ziet een dag als chauffeur eruit?
Je begint in de ochtend met het checken van je wagen, je wilt namelijk veilig de weg op. Daarna controleer jij je lading want deze is al voor jou in de wagen geladen. Je neemt de route door en gaat dan de weg op. Als vrachtwagenchauffeur ben jij het visitekaartje en zorg je voor een positieve klantervaring.
Meestal heb je meerdaagse ritten en zodra je terug bent tank jij eerst de wagen af, maakt hem schoon en parkeert deze. Wanneer je als CE vrachtwagenchauffeur aan het werk bent dan ben jij met name onderweg naar landen als Duitsland en Oostenrijk, hier bevinden zich de voornaamste klanten. Jij bent het visitekaartje ‘on the road’ en bent er wekelijks om de klanten te voorzien van hun wekelijkse bestellingen.
- Je bent in het bezit van een CE rijbewijs met code 95.
- Je bent flexibel, klant- en servicegericht.
- Bij voorkeur spreek en begrijp je de Duitse taal.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Medewerker inpak
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Voor een opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar medewerkers voor de afdeling inpak. Het betreft een fulltime functie in dagdienst. De werktijden zijn van maandag t/m donderdag van 07:00 – 16:00 uur en vrijdag van 06:00 – 15:00 uur.
Werkzaamheden:
- In en -ompakken van producten.
- Sealen van producten.
- Stickeren van producten.
- Andere voorkomende werkzaamheden.
Voor deze functie zoeken we gemotiveerde kandidaten met ervaring in de productie of logistiek, heb je een hands-on mentaliteit en kan je zelfstandig werken.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Productiemedewerker (M/V)
Kerkrade
- Basic Interim
- Kerkrade
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- 3-ploegendienst
Voor een relatie in Kerkrade zijn we per direct op zoek naar productiemedewerkers M/V.
Het bedrijf produceert grondstoffen en halffabricaten voor de bakkerij-, ijs- en chocolade-industrie. Het betreft een structurele fulltime functie in 3-ploegendienst. Als productiemedewerker zet je de grondstoffen nauwkeurig klaar volgens recept, vul je de productiemachines, start en volg je het productieproces, vul je de verpakkingen met het eindproduct en zorg je voor het schoonmaken van de afdeling en machines na de productie.
Je wordt intensief begeleid op de werkvloer zodat je op verschillende afdelingen ingezet kunt worden.
• Je kunt accuraat en zelfstandig werken.
• Ervaring in de productie is een pre.
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
• Je bent gemotiveerd en geïnteresseerd in het bedrijf en de producten.
• Je bent bij voorkeur in het bezit van eigen vervoer.- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Monteur Ground Equipment (M/V)
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Techniek / Bouw
- 36
- 2-ploegendienst
Voor een opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een Monteur Ground Equipment (M/V).
Het betreft een fulltime functie in 2-ploegendienst bestaande uit ochtend- en middagdiensten.
De afdeling Equipment is verantwoordelijk voor het reguliere en correctieve onderhoud, het oplossen van storingen en het uitvoeren van inspecties aan het aanwezige equipment. Concreet betekent dit onderhoud aan al het rollend materieel nodig voor de afhandeling van vliegtuigen zoals high loaders, heftrucks alsmede brandweervoertuigen en materieel t.b.v. sneeuw- en ijsbestrijding. Hiernaast worden ook werkzaamheden verricht aan de diverse transportsystemen aanwezig in de diverse (cargo) loodsen voor het transport van de cargo.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Uitvoeren van mechanisch, pneumatisch en hydraulisch regulier en correctief onderhoud aan alle aanwezige equipment en transportsystemen.
- Herstellen van schades;
- Het verrichten van bank-, las-, en elektrowerkzaamheden.
- Uitvoeren van periodieke inspecties en keuringen.
- Storingen oplossen en diagnoses stellen.
- Je beschikt over een MBO diploma landbouwmechanisatie en/of motorvoertuigentechniek of gelijkwaardig.
- Je hebt ervaring met technieken op het gebeid van verbrandingsmotoren, elektrisch aangedreven materieel, pneumatiek, hydrauliek en constructiebankwerken en lassen.
- Je hebt ruime ervaring in vergelijkbaar werk.
- Een opleiding tot storingstechnicus is een pre.
- Je hebt geen probleem met het werken in 2-ploegendienst bestaande uit een ochtenddienst (06:00 - 14:00 uur) en middagdienst (14:00 - 23:00 uur).
- Je beschikt over een geldig rijbewijs B-C.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker
Venlo
- Basic Interim
- Venlo
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 08:00 - 17:00 uur
Voor een groeiende klant in Venlo zijn we per direct op zoek naar een logistiek medewerker. Het betreft een functie in dagdienst voor langere tijd.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het laden en lossen van containers, het opbouwen van zendingen en het ondersteunen van logistieke processen daar waar nodig is.
Voor deze functie zoeken we iemand die zelfstandig kan werken, flexibel en proactief handelt en waarde hecht aan orde en netheid.
Ervaring met het werken op een heftruck of EPT is geen vereiste. Verder heb je geen probleem met fysieke werkzaamheden.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Inpakker
Venlo
- Basic Interim
- Venlo
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- Flexibel
- 08:00 - 17:00
Basic Interim is per direct op zoek naar meerdere inpakkers voor onze opdrachtgever in Venlo.
Wie ben jij?
Jij bent een aanpakker en op korte termijn beschikbaar in dagdienst. Verder ben jij iemand die secuur kan werken en initiatief toont. Daarnaast heb jij geen problemen met lichte inpakwerkzaamheden. Denk hierbij aan lingerieproducten. Als jij hier affiniteit mee hebt, komen wij graag met jou in contact.
Wat ga je doen?
De werkzaamheden hangen sterk af van de orders. Jij bent verantwoordelijk voor de verwerking van bestellingen van lingerie.
Je kunt hierbij denken aan:
- Inpakken van goederen.
- Stickeren van bestellingen.
- Bestellingen verwerken in het systeem.
- Controleren van de kwaliteit van goederen.
- Aanvullen van voorraden.
- Scheiden en opruimen van afval.
- Jij spreekt vloeiend Nederlands en/of Engels.
- Jij beschikt over eigen vervoer.
- Jij kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
Wat mag jij verwachten?
- Fulltime- en parttimemogelijkheden.
- Reiskosten.
- Flexibele planning.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Controleur inkomende goederen
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 06:00 - 15:00 uur
Voor een relatie in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een controleur inkomende goederen. Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst.
In de functie van controleur inkomende goederen ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de kwaliteit en juistheid van goederen bij binnenkomst en zie je toe op de verwerking vanaf het lossen tot aan de opslag.
Werkzaamheden:
- Bij binnenkomst van de goederen per vrachtwagen of zeecontainer ben je diegene die de controles uitvoert en de geloste goederen vergelijkt met de bestelling en de daarbij horende gegevens zoals: inhoud, het volume, het gewicht, de barcode, de houdbaarheid, de etikettering en de algehele fysieke kwaliteit.
- Je ziet erop toe dat de goederen op een juiste manier worden gelost, gestapeld en gesorteerd, waardoor de voorraad correct in de voorraad opgenomen kan worden.
- Je instrueert de lossers aan de hand van de werkprocedure, zodat zij weten wat er met de betreffende vracht moet gebeuren.
- Je helpt mee in het verbeteren van de afdeling, zodat het bedrijf kan blijven groeien.
- Een afgeronde MBO opleiding bij voorkeur op logistiek gebied (niveau 4), aangevuld met 3-5 jaar relevante werkervaring, eveneens in een logistieke werkomgeving. Verder ben je nauwkeurig en heb je oog voor detail en ben je communicatief goed onderlegd.
- Je bent flexibel in de werktijden. Aangezien het kan voorkomen dat er vertraging opgelopen wordt gedurende de dag is het soms noodzakelijk dat het werk alsnog af moet na de geplande eindtijd.
- Je beschikt over eigen vervoer.
- Je hebt de mentaliteit om te streven naar een optimaal functionerende afdeling.
- Je bent communicatief vaardig en kan goed samenwerken.
- Je bent op zoek naar een functie voor langere termijn en bereid om hierin te investeren.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief logistiek medewerker
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 36
- Conform rooster
Voor een logistieke dienstverlener op Maastricht Airport zijn wij op zoek naar een administratief logistiek medewerker. Als administratief logistiek medewerker maak je deel uit van de afdeling Cargo Office, die verantwoordelijk is voor de in- en externe coördinatie van procedures en informatievoorziening m.b.t. de goederenstroom.
Het betreft een structurele functie van 36 uur per week. In deze functie werk je 80% op kantoor en 20% ben je aanwezig in de loods of op het platform voor controles of voor het afgeven van benodigde documentatie.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Je verzamelt, bewerkt en verstrekt gegevens van import- en exportdocumenten en douanedocumenten met betrekking tot de vracht en voert deze in het systeem in.
- Je voorziet de ontvangers van benodigde informatie (airwaybill, douanedocumenten, CMR, enz.).
- Je verzorgt de vracht- en douaneadministratie (ULD-administratie, opstellen van sorteerlijsten en controle van de vracht).
- Je controleert op gevaarlijke stoffen en vergelijkt de transportgegevens van de exportgoederen met douanedocumenten.
- Je meldt afwijkingen aan interne afdelingen en externe betrokkenen.
- Je bewaakt de securityrichtlijnen en EU-normen van verzendingen.
- Je hebt minimaal een Mbo-opleiding niveau 4 afgerond.
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal.
- Je bent bekend met het voeren van een logistieke administratie (WMS-systeem).
- Je hebt kennis van en ervaring met douane- en luchtvrachtdocumentatie.
- Je bent bereid om ochtend-, middag- en nachtdiensten te werken, doordeweeks en in het weekend (volcontinue basis).
- Je bent bereid om cursussen te volgen in het kader van gevaarlijke stoffen, douaneformaliteiten en security.
- Je kunt zeer goed zelfstandig en nauwkeurig werken.
- Je hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.
- Je beschikt over een rijbewijs B.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker (expeditie)
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 2-ploegendienst
Voor een relatie in Landgraaf is Basic Interim per direct op zoek naar een logistiek medewerker (expeditie). Het betreft een structurele fulltime baan in 2-ploegendienst, waarbij je eens per acht weken in het weekend werkt en eens per acht weken een nachtdienst werkt. In deze functie ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor alle voorkomende werkzaamheden.
De werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Het beladen van vrachtwagens volgens planning.
- Het controleren van de laadlijsten.
- Het verplaatsen van de vrachtwagens op het eigen bedrijfsterrein.
- Het aanzetten van de koeling van de vrachtwagens.
Er wordt gewerkt in een 2 ploegenrooster van 07:00 tot 16:00 uur en van 15:00 - 23:30 uur (maandag tot en met donderdag).
Op vrijdag is de middagdienst van 12:00 - 21:00 uur.
Je hebt ervaring in de fysieke distributie en je beschikt over een CE rijbewijs, code 95 is een pre. Je beschikt over eigen vervoer en bent bij voorkeur woonachtig in de omgeving Parkstad. Verder ben je in het bezit van veiligheidsschoenen en ben je gewend om op tempo te werken.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker Rampteam
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 36
- Conform rooster in ploegendienst
Ben je op zoek naar een dynamische werkplek?
Basic Interim is voor een relatie op Maastricht Airport per direct op zoek naar kandidaten voor het Rampteam. Je bent verantwoordelijk voor het laden en lossen van vracht- en passagiersvliegtuigen. Daarbij maak je gebruik van verschillende voertuigen waarvoor je wordt opgeleid.
Wat hebben wij je te bieden?
- Een fulltimebaan in 2 ploegen (36 uur).
- Het werken in een bijzondere omgeving.
- Aanvullende trainingen.
- Interne doorgroeimogelijkheden.
- Bij goed functioneren een contract bij onze opdrachtgever.
- Een bruto uurloon van € 11,33, ploegentoeslagen en reiskosten woon-werk.
Wat verwachten wij?
Als rampmedewerker ben je vooral verantwoordelijk voor de afhandeling van vliegtuigen op het platform. Je hebt een actieve houding en een hoge mate van flexibiliteit. Hoewel er veel gebruik wordt gemaakt van voertuigen en apparatuur moet je ook in staat zijn fysieke werkzaamheden te verrichten.
Vereisten:
- Je hebt aantoonbare logistieke ervaring.
- Je hebt heftruck ervaring (certificaat niet vereist).
- Je beschikt over een LBO/MBO werk- en denkniveau.
- Je bent flexibel en stressbestendig.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Je bent minimaal 18 jaar.
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B en eigen vervoer.
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
Solliciteren
Denk je de perfecte kandidaat te zijn voor het werk op een luchthaven? Solliciteer direct op deze functie en wij zullen zo spoedig mogelijk met je contact opnemen.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060