Actuele vacatures:
Transportplanner
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Vast
- Logistiek
- 40
Heb jij ervaring als Transportplanner en ben je toe aan een nieuwe en zéér interessante uitdaging? Onze opdrachtgever in Maastricht is op zoek naar een Transportplanner! Binnen deze jonge en dynamische organisatie waar de combinatie van talent en ervaring geleid hebben tot een logistiek succesverhaal, kun jij je kans pakken om je carrière nog meer glans te geven!
Wat ga je doen:
- Leiden en uitbouwen van jouw eigen afdeling binnen een logistiek succesverhaal.
- Plannen van transporten.
- Inkopen van vracht en deze wegzetten in de markt.
- Beheren en uitbouwen van het netwerk aan expediteurs en vervoerders.
- Ruime ervaring als Transportplanner en bij voorkeur werkzaam geweest bij een internationaal transporteur.
- Minimaal MBO+ niveau bij voorkeur in de richting van logistiek.
- Een gedegen kennis van de markt en de actuele marktpijzen.
- Proactieve instelling met een verfijnd oog voor commerciële kansen.
- Flexibele mindset en positieve werkhouding.
- Communicatief sterk in de Nederlandse en Engelse taal.
Wat heeft onze opdrachtgever je te bieden:
- Een contract direct bij onze opdrachtgever.
- Brutosalaris bij een fulltime dienstverband tussen de € 4.000,- en € 5.000,- per maand afhankelijk van je ervaring.
- 25 vakantiedagen.
- Winstdelingsregeling;
- Reiskosten- en telefoonvergoeding.
- Dynamische werkomgeving met ruimte voor persoonlijke groei.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Supervisor operations
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzendbaan vast
- Logistiek
- 40
- Tussen 06:00 - 24:00 uur
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een supervisor operations.
Het betreft een structurele fulltime functie, waarbij je bereid dient te zijn om in meerdere diensten te werken (06:00 - 24:00 uur).
In deze functie kom je te werken op de afdeling expeditie. Je zorgt ervoor dat de vrachtwagens op tijd, in de juiste volgorde en kwalitatief goed beladen worden. Ook het lossen van de vrachtwagens, de eerste afhandeling van retourvrachten en emballage behoren tot de verantwoordelijkheden.
Verder zorg je voor structuur op de afdeling zodat operationeel alle processen correct verlopen. Daarnaast beweeg je mee met de constante veranderingen binnen het bedrijf. Zo integreer je bijvoorbeeld de gehele operationele emballageprocessen in je afdeling en werk je samen met de interne klant aan continuous improvement. Deze veranderingen weet je over te brengen naar jouw team. Daarnaast ben jij de sparringpartner voor de manager fysieke distributie en samen dragen jullie zorg voor de extra service van de interne klanten en collega’s.
Jouw doel is:
- Het aansturen van je directe team zodat elke dag de KPI’s (op gebied van medewerker, kosten, service en kwaliteit) gehaald worden.
- Het (door)ontwikkelen van de individuele medewerker naar bedrijfs- en medewerkers behoefte.
- Zorgen voor een prettige sfeer en zorgdragen voor goede communicatie binnen je team.
- Hanteren van het bedrijfs- en personeelsbeleid.
Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn o.a.:
- Leiding geven: aansturen van 15-20 medewerkers en alle daarbij horende taken zoals planning, verzuimgesprekken, beoordelingen, aanspreken en informeren.
- Behalen KPI's: samen met de operations manager zorg je ervoor dat de targets realistisch en ambitieus worden neergezet.
- Continu verbeteren: je bent verantwoordelijk om verbetervoorstellen door te voeren en zelf, met je team, verbeteringen te identificeren.
- Operations ambassadeur: binnen de gehele organisatie draag jij de kernwaarden van het bedrijf uit, je voert constructief overleg en stelt de klant centraal in de dagelijkse beslissingen.
- Fulltime, on site beschikbaarheid.
- Je bent bereid om in meerdere diensten te werken (tussen 6.00 – 00.00 uur).
- Je hebt een afgeronde Mbo-opleiding en / of aantoonbaar denkniveau.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse of Engelse taal in woord en geschrift.
- Je hebt enkele jaren (1-3) leidinggevende ervaring in een logistieke omgeving.
- Ervaring binnen FMCG- levensmiddelenindustrie is een pre.
- Ervaring met LEAN is een pre.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker (expeditie)
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 2-ploegendienst
Voor een relatie in Landgraaf is Basic Interim per direct op zoek naar een logistiek medewerker (expeditie). Het betreft een structurele fulltime baan in 2-ploegendienst, waarbij je eens per acht weken in het weekend werkt en eens per acht weken een nachtdienst werkt. In deze functie ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor alle voorkomende werkzaamheden.
De werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Het beladen van vrachtwagens volgens planning.
- Het controleren van de laadlijsten.
- Het verplaatsen van de vrachtwagens op het eigen bedrijfsterrein.
- Het aanzetten van de koeling van de vrachtwagens.
Er wordt gewerkt in een 2 ploegenrooster van 07:00 tot 16:00 uur en van 15:00 - 23:30 uur (maandag tot en met donderdag).
Op vrijdag is de middagdienst van 12:00 - 21:00 uur.
Je hebt ervaring in de fysieke distributie en je beschikt over een CE rijbewijs, code 95 is een pre. Je beschikt over eigen vervoer en bent bij voorkeur woonachtig in de omgeving Parkstad. Verder ben je in het bezit van veiligheidsschoenen en ben je gewend om op tempo te werken.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Monteur/APK-keurmeester
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Techniek / Bouw
- 40
- 08:30 - 17:30 uur
Voor een relatie in Maastricht zijn we op zoek naar een Monteur/APK-Keurmeester.
Als monteur kom je terecht in een internationaal transportbedrijf met meer dan 50 jaar ervaring. Zij beschikken over een vloot van 130 vrachtwagens en 250 opleggers, aanhangwagens en tankwagens. Binnen de vestiging in Maastricht beschikken zij over 45 vrachtwagens en 60 opleggers en aanhangwagens, en zijn zij gespecialiseerd in transport van en naar Zwitserland en Duitsland.
Zij beschikken over een modern wagenpark met vooruitstrevende computerprogramma’s die gekoppeld zijn aan de boordcomputers van de wagens. Bovendien is hun werkplaats ook gecertificeerd voor APK-keuringen en tacho-ijkingen.
Wat houdt de functie in?
Als monteur ben je de schakel voor het beheer van het wagenpark. Je maakt deel uit van een team dat verantwoordelijk is voor het onderhoud en herstel van het wagenpark in Maastricht. Er wordt verwacht dat je de onderhoudsbeurten en herstelwerkzaamheden aan de voertuigen kwaliteitsvol kan uitvoeren.
Profiel:
Onze opdrachtgever zoekt een dynamische en leergierig persoon met grote zin voor verantwoordelijkheid en initiatief. Je bent in staat om snel te schakelen en slaagt er steeds in je opdrachten tot een goed einde te brengen. Je bent in staat om het wagenpark met merken als Scania, DAF en Mercedes met behulp van moderne uitleesapparatuur te onderhouden.
Je krijgt de kans om jezelf verder te scholen naar APK-keurmeester.
- Je bent een echte teamplayer.
- Goede communicatieve vaardigheden met collega’s en chauffeurs.
- Leergierig en affiniteit met technieken van vrachtwagens en opleggers.
- Vaardigheden om met computer en tablet te kunnen werken.
- Je beschikt over een rijbewijs CE of bent bereidt deze te behalen.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Operator
Kerkrade
- Basic Interim
- Kerkrade
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 36
- 3 ploegendienst
Voor onze opdrachtgever in Kerkrade zijn we per direct op zoek naar operators.
Het betreft een tijdelijke functie voor 3 maanden in 3 ploegendienst.
In deze functie draag je samen met het team zorg voor de kwalitatieve en kwantitatieve output van de productie.
Werkzaamheden:
- Het bedienen van de rewind of fanfoldmachine.
- Voorbereidende werkzaamheden voor het productieproces.
- Zorg dragen voor orde, netheid en veiligheid op de werkplek.
- Tijdig en adequaat melden van storingen en problemen.
- Je beschikt over een LBO niveau verkregen door opleiding en/of werk.
- Je bent bereid om in 3 ploegendienst te werken.
- Je bent kwaliteitsbewust.
- Je bent stressbestendig.
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Reachtruckchauffeur
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een reachtruckchauffeur.
Het betreft een fulltime functie in dagdienst voor langere tijd.
In deze functie verzamel je als reachtruckchauffeur alle producten voor de interne klant, je doet dit voor jouw directe collega’s. Je zet de pallets met goederen op de juiste plek zodat je collega’s foutloos het proces kunnen voortzetten. Verdere werkzaamheden zijn o.a.:
- Allround reachtruck werkzaamheden.
- Scannen van pallets.
- Controleren van de voorraad.
- Warehouse opruimen en netjes houden.
- Alle werkzaamheden voer je uit volgens de LEAN-methodiek.
- Je hebt logistieke ervaring en met name als reachtruckchauffeur.
- Je bent in bezit van een geldig reachtruck certificaat.
- Je bent proactief en eerlijk.
- Collegialiteit staat bij jou hoog in het vaandel.
- Je bent sociaal en in staat om bij te dragen aan een positieve sfeer.
- Je staat voor anderen klaar wanneer ze jou nodig hebben.
- Je kunt georganiseerd en gestructureerd werken en hebt daardoor geen probleem met de LEAN-methode.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Supply chain specialist
Kerkrade
- Basic Interim
- Kerkrade
- HBO
- Uitzendbaan vast
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
We are looking for a supply chain specialist for a company in Kerkrade.
It is a fulltime position for a longer period of time.
As a supply chain specialist your focus will be on following up the supply chain related processes within the automation business, and propose and execute improvement proposals. Besides this you are responsible for correct quantitative and qualitative physical materials flow to and from manufacturing, suppliers, customers and other warehouses.
You are someone that knows how to act and coordinate when problems or challenges interrupt the production planning. In addition, you have a passion for process improvement, and are naturally good at bringing people together to enhance business performance. Lastly, you have multiple years of experience with production planning in SAP.
In this role you will directly report to the logistic manager.
Essential duties & responsibilities:
- Following up the supply chain related processes within the automation business, and propose and execute improvement proposals.
- Maintain Master Production Schedule automation machine production.
- Support operations with regard to planning issues.
- Execute process order changes.
- Manage shortages, order changes and rush orders within the planning.
- Discuss production planning versus production realization with all involved departments.
- Identify possible disruption in the whole planning process and take the proper action to resolve or prevent the disruptions.
- Create reports for operations management with regard to paper and/or machine production planning and realization.
- Stakeholder management regarding improvement proposals.
- Bachelor Degree, preferably in logistics or supply chain.
- A minimum of 5 years of working experience.
- 2 years of experience in Supply Chain Management in an international environment.
- You have experience with SAP.
- You have analytical and technical skills (MS-Office), and are able to analyse raw data and translate this into concrete actions and reports.
- Lean Six Sigma or other similar management practices is a plus.
- Excellent command of the English and Dutch language.
- You are adaptive to change; you are able to prioritize within multiple day-to-day activities and projects.
- You have good communication and stakeholder management skills.
- You understand and actively contribute to the business goals.
- You think end to end when dealing with challenges and opportunities.
- You identify opportunities for self-development.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Medewerker douane
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een medewerker douane.
Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het regelgevingsproces met betrekking tot alle import- en exportformaliteiten van zowel de inkomende als de uitgaande goederenstroom. Je bent een belangrijk aanspreekpunt voor het gehele bedrijf met betrekking tot de kennis van de regelgeving en voor alle inkoop gerelateerde zaken. Je bent tevens aanspreekpunt voor alle externe partijen voor wat betreft douane en import/exportzaken.
Werkzaamheden zijn o.a.:
- Je beheert, optimaliseert en controleert de documenten stroom en regelgeving/wetgeving van het import- export- en douaneproces.
- Je beheert en onderhoudt AGP/IVV gerelateerde handelingen/processen.
- Je bent back-up en vraagbaak voor de collega’s.
- Je zorgt dat de aangiften voldoen aan de dan geldende recht- en douane wetgeving.
- Je zorgt dat je continu op de hoogte bent van de laatste wetswijzigingen met betrekking tot het im- en exporteren van goederen.
- Jij bent mede verantwoordelijk voor het douane technisch beoordelen van producten volgens de HS nomenclatuur.
- MBO 4 werk- en denk niveau en ervaring op im- en exportgebied is een pre.
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, Duits is een pre.
- Ervaring en/of interesse in douane gerelateerde werkzaamheden.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Grondsteward(ess) enkel nachtdiensten
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Overig
- In overleg
- Tussen 03:15 en 07:00 uur
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een grondsteward(ess).
Het betreft in eerste instantie een tijdelijke functie voor de periode van 1 juli t/m 31 oktober 2023.
Als grondsteward(ess) werk je op verschillende plekken met verschillende werkzaamheden. De ene keer check jij passagiers in welke een citytrip naar London hebben geboekt, de andere keer controleer je de reisdocumenten en checkt de bagage in van passagiers welke op zomervakantie gaan naar de Canarische Eilanden. Verder scan je boardingpassen en begeleid je passagiers tijdens het in-en uitstapen van vluchten.
Werkzaamheden:
- Vastleggen van passagiersgegevens in het check-in systeem.
- Labelen van bagage.
- Passagiers informeren inzake aankomst- en vertrektijden, annuleringen, vertragingen, bagage en het beantwoorden van vragen c.q. behulpzaam zijn bij oplossen van praktische problemen.
- Verstrekken van informatie over bagage en verwijzen van (transfer)passagiers.
- Scannen van instapkaarten bij de gate en het begeleiden van passagiers bij het in- en uitstappen.
- Begeleiden van passagiers tijdens het in- en uitstappen naar/van het vliegtuig.
- Het controleren van de juiste PWD (reizigers met beperkte mobiliteit) gegevens en het begeleiden van deze PWD passagiers.
- Het opmaken van een bagagerapport (PIR) indien een passagier een koffer mist of bij beschadiging van een koffer.
- Je bent minimaal 4 nachten per week beschikbaar vanaf 1 Juli t/m 31 oktober 2023.
- Je bent op deze nachten beschikbaar om te werken tussen 03:15 en 07:00 uur.
- Enige ervaring in het werken in nachtdiensten in een pre.
- Je beschikt over minimaal een afgeronde Mbo opleiding niveau 3 of 4. Bij voorkeur de opleiding luchtvaartdienstverlening of een andere toeristische opleiding.
- Je bent minimaal 18 jaar oud.
- Enige ervaring in de luchtvaartbranche of luchtvaartdienstverlening is een pre.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord.
- Een goede beheersing van een andere vreemde taal is een pre.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden, een flexibele instelling en je bent klantgerichtheid.
- Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs B en bij voorkeur eigen vervoer.
Een Veiligheidsonderzoek Burgerluchtvaart maakt deel uit van de benoemingsprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Grondsteward(ess) teamleader
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Overig
- In overleg
- Tussen 03:15 uur en 23:30 uur
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een grondsteward(ess) teamleader.
Het betreft in eerste instantie een tijdelijke functie voor de periode van 1 juli t/m 31 oktober 2023.
Als grondsteward(ess) teamleader werk je op verschillende plekken met verschillende werkzaamheden. Jij hebt op jouw dienst een aansturende rol en begeleid en ondersteunt de collega's uit jouw team. Buiten de reguliere werkzaamheden als grondsteward(ess) beman jij ook de servicebalie en ben je verantwoordelijk voor het tijdig vertrekken van de vliegtuigen.
Werkzaamheden:
- Coördineren van het verloop van de passagiersafhandeling.
- Aansturen van het passageteam (oproepkrachten en stagiaires).
- Mede realiseren van een goede informatie-uitwisseling binnen de afdelingen Passage, Operations en Ramp.
- Het verrichten van administratieve taken (innen en registreren van overbagagegelden en beantwoorden van e-mails).
- Vastleggen passagiersgegevens in het local departure controlesystem.
- Opmaken van bagagerapporten (PIR) indien een passagier een koffer mist of een DPR bij beschadiging van een koffer.
- Voorbereiden en afsluiten van vluchten.
- Uitvoeren van operationele werkzaamheden (inchecken, controleren en labelen van bagage, informeren van passagiers bij vertraging en scannen van instapkaarten bij de gate).
- In- en uitstappen van uitgaande en binnenkomende vluchten en de coördinatie op het platform.
- Ticketing, rolstoelbegeleiding en alle andere voorkomende werkzaamheden om ervoor te zorgen dat het vliegtuig op tijd vertrekt.
- Je bent in de periode tot 1 juli een aantal diensten per week inzetbaar voor het inwerktraject (dagen in overleg).
- Je bent minimaal 5 dagen per week inzetbaar vanaf 1 Juli t/m 31 oktober 2023.
- Je bent flexibel om te werken in vroege en late diensten en in de weekenden (werktijden tussen 03:15 uur en 23:30 uur).
- Je beschikt over minimaal een afgeronde Mbo - 4 opleiding. Bij voorkeur de opleiding luchtvaartdienstverlening of een andere toeristische opleiding.
- Je hebt al enige ervaring opgedaan in de functie van grondsteward(ess) of andere vergelijkbare functie.
- Je beschikt over leidinggevende capaciteiten.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift (Duitse en Franse taal is een pre).
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, je bent stressbestendig en klantgericht.
- Je beschikt over een geldig rijbewijs B en bij voorkeur eigen vervoer.
Een Veiligheidsonderzoek Burgerluchtvaart maakt deel uit van de benoemingsprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Grondsteward(ess)
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Overig
- In overleg
- Tussen 03:15 uur en 23:30 uur
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een grondsteward(ess).
Het betreft in eerste instantie een tijdelijke functie voor de periode van 1 juli t/m 31 oktober 2023.
Als grondsteward(ess) werk je op verschillende plekken met verschillende werkzaamheden. De ene keer check jij passagiers in welke een citytrip naar London hebben geboekt, de andere keer controleer je de reisdocumenten en checkt de bagage in van passagiers welke op zomervakantie gaan naar de Canarische Eilanden. Verder scan je boardingpassen en begeleid je passagiers tijdens het in-en uitstapen van vluchten.
Werkzaamheden:
- Vastleggen van passagiersgegevens in het check-in systeem.
- Labelen van bagage.
- Passagiers informeren inzake aankomst- en vertrektijden, annuleringen, vertragingen, bagage en het beantwoorden van vragen c.q. behulpzaam zijn bij oplossen van praktische problemen.
- Verstrekken van informatie over bagage en verwijzen van (transfer)passagiers.
- Scannen van instapkaarten bij de gate en het begeleiden van passagiers bij het in- en uitstappen.
- Begeleiden van passagiers tijdens het in- en uitstappen naar/van het vliegtuig.
- Het controleren van de juiste PWD (reizigers met beperkte mobiliteit) gegevens en het begeleiden van deze PWD passagiers.
- Het opmaken van een bagagerapport (PIR) indien een passagier een koffer mist of bij beschadiging van een koffer.
- Je bent minimaal 5 dagen per week inzetbaar vanaf 1 Juli t/m 31 oktober 2023.
- Je bent flexibel om te werken in vroege en late diensten en in de weekenden (werktijden tussen 03:15 uur en 23:30 uur).
- Je beschikt over minimaal een afgeronde Mbo opleiding niveau 3 of 4. Bij voorkeur de opleiding luchtvaartdienstverlening of een andere toeristische opleiding.
- Je bent minimaal 18 jaar oud.
- Enige ervaring in de luchtvaartbranche of luchtvaartdienstverlening is een pre.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord.
- Een goede beheersing van een andere vreemde taal is een pre.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden, een flexibele instelling en je bent klantgerichtheid.
- Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs B en bij voorkeur eigen vervoer.
Een Veiligheidsonderzoek Burgerluchtvaart maakt deel uit van de benoemingsprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Commercieel verkoper binnendienst Nederlandse en Duitse markt
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- HBO
- Uitzendbaan vast
- Commercieel
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst voor de Nederlandse en Duitse markt.
Het betreft een structurele fulltime functie van 40 uur per week.
Werkzaamheden:
- Je bent verantwoordelijk voor de omzet van je klantenportfolio en het uitvoeren en behalen van targets.
- Je belt regelmatig klanten (orders, extra verkoop, aanbiedingen nieuwe producten promoten en verkopen).
- Je zorgt voor het opvolgen en coördineren van de orders tot aan de levering in samenwerking met de klanten en met de andere afdelingen (verkoopbuitendienst, magazijn, logistiek).
- Je maakt offertes.
- Je zorgt voor het opvolgen van de betalingen (samen met debiteurenbeheer).
- Je behandelt aanvragen en klachten zowel schriftelijk als telefonisch.
- Je spreekt en schrijft goed Duits en Nederlands (native niveau). Een extra talenkennis (b.v. Engels/Frans/Aziatische talen) is een pre.
- Je beschikt over een Mbo+ / Hbo werk- en denkniveau.
- Je hebt aantoonbare ervaring in een commerciële/sales functie als customer service medewerker/verkoopmedewerker binnendienst.
- Je bent resultaat en targetgericht en stressbestendig.
- Je gaat een uitdaging niet uit de weg en ziet kansen liggen en grijpt deze aan.
- Je hebt ervaring met agendabeheer en MS Office. Ervaring met SAP is een pre.
- Je kunt klant- en resultaatgericht denken en handelen.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Operationeel inkoper
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- HBO
- Uitzendbaan vast
- Administratief
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct opzoek naar een operationeel inkoper.
Het betreft een fulltime functie van 40 uur per week.
Als operationeel inkoper ga je je bezig houden met het bestelproces en de 100% beschikbaarheid van de producten. Je bent verantwoordelijk voor het voorraadniveau, plaatst inkooporders, bewaakt levertijden en draagt zorg voor voorraadbeheer. In deze functie ben je gesprekspartner voor zowel interne klanten als leveranciers en werk je nauw samen met de tactische inkopers.
Werkzaamheden:
- Je bent gesprekspartner voor zowel collega’s van de commerciële afdelingen als onze leveranciers. Daarnaast werk je nauw samen met de commerciële inkopers en demand planners.
- Je zet de bestelbehoefte om naar een inkooporder en communiceer je deze richting de leverancier.
- Je controleert de orderbevestigingen.
- Je bent proactief met betrekking tot het managen van de supply chain ter voorkoming van problemen met betrekking tot leveringen.
- Je zorgt voor een snelle en efficiënte binnenkomst van de goederen samen met de afdelingen inkoop back-office, transport, inbound en logistic operations.
- Je draagt zorg voor representatieve communicatie met leveranciers.
- Je werkt actief aan het afbouwen van eventuele surplus voorraad in samenwerking met demand planning en/of sales.
- Je analyseert de gegevens over het effectief gebruik van goederen/voorraad en locaties, verbetervoorstellen doen over locatie beheer en/of voorraadbeheer.
- Ook hou jij je bezig met het beantwoorden van leveranciersvragen, orderbevestigingen en interne vragen.
- Je heb een afgeronde Mbo-4/Hbo opleiding (richting economie / logistiek). Een NEVI MIL en/of NEVI 1 diploma is een pre.
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring opgedaan als operationeel inkoper op het gebied van voorraadplanning en bestelprocessen, bij voorkeur in de foodbranche.
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is een eis. Daarnaast is de beheersing van de Duitse, Franse, Arabische, Chinese (Mandarijn) en/of een andere Aziatische taal een welkome aanvulling.
- Je hebt kennis van SAP, Excel en Slimstock.
- Je hebt uitstekend cijfermatig inzicht en bent accuraat, betrokken en onderhandelingsvaardig. Ook ben je stressbestendig en heb je een probleemoplossend vermogen.
- Je bent in staat zowel zelfstandig als in teamverband te werken en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
- Klantgerichtheid en flexibiliteit staan bij jou hoog in het vaandel.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Demand planner
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- HBO
- Uitzendbaan vast
- Administratief
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een demand planner.
Het betreft een fulltime functie voor 40 uur per week.
Als demand planner draag je zorg voor analyse van de actuele verkopen, promotionele activiteiten, trendontwikkelingen, innovaties, product introducties en het analyseren en uitwerken van scenario's voor supply chain en operations.
Werkzaamheden:
- Je beheert in Slim4 de toegewezen artikelreeks.
- Je hebt afstemming met de afdelingen ethnic, mainstream en inkoop om de meest betrouwbare forecast vast te stellen.
- Je bent key-user van Slim4 (beheer, simulaties, optimalisatie).
- Je verzorgen KPI’s en risico analyses om de beschikbaarheid te verhogen en de voorraad(risico’s) te verlagen.
- Het managen van het demand proces.
- Het opstellen en onderhouden van de forecast per product in Slim4.
- Het communiceren van relevante informatie met betrekking tot de sales forecast naar de verschillende stakeholders.
- Beheer documentatie functionele inrichting van Slim4 en bijbehorende business processen.
- Continu verbeteren van de demand planning processen binnen en buiten Slim4.
- Initiëren, uitwerken, testen en implementeren van nieuwe functionaliteiten.
- Verzorgen van opleidingsmateriaal en het geven van trainingen.
- Vraagbaak voor overige (key)users van Slim4 en bijbehorende BI omgeving.
- Demand planning in Slim4 van een toegewezen artikelreeks.
- Het coördineren van communicatie tussen sales, supply chain planning en operations.
- Je beschikt over een Hbo werk- en denk niveau met enkele jaren relevante werkervaring.
- Je werkt gedisciplineerd en nauwkeurig en bent een “self - starter”.
- Je bent kritisch en analytisch onderlegd.
- Je excelleert in het omzetten van data in analyses en kunt deze ook overbrengen aan je publiek.
- Overzicht houden in een dynamische, soms hectische omgeving, is voor jou geen probleem.
- Klantgerichtheid en flexibiliteit staan bij jou hoog in het vaandel, zonder daarbij de feiten uit het oog te verliezen.
- Je kunt goed met druk en tegenslagen omgaan.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker
Regio Maastricht
- Basic Interim
- Regio Maastricht
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 05:50 - 14:20 uur en 09:00 - 17:30 uur
Voor onze opdrachtgever in de regio Maastricht zijn we per direct op zoek naar een logistiek medewerker. Het betreft een structurele fulltime functie met werktijden van 05:50 - 14:20 uur en 09:00 - 17:30 uur (laagseizoen) of van 05:50 - 14:20 uur en 14:40 - 23:10 uur (hoogseizoen).
Werkzaamheden:
- Het laden en lossen van inkomende en uitgaande goederen.
- Het opslaan van goederen in het magazijn, met behulp van een hef- of reachtruck.
- Het aanvullen van goederen bij de productieafdeling.
Voor deze functie zijn we op zoek naar gemotiveerde kandidaten met ervaring als hef- en reachtruckchauffeur. Tevens ben je in het bezit van een geldig hef- en reachtruck certificaat.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
HR Business Partner
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- HBO
- Vast
- Directie / Management
- 32-40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een HR Business Partner.
Het betreft een structurele functie voor 32- 40 uur per week.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het mede opzetten, uitvoeren en bewaken van de corporate HR strategie en de daaraan gelieerde procedures en processen, uitgewerkt met een concreet HR plan en de daaraan gekoppelde doelstellingen in lijn met de algemene bedrijfsstrategie.
Je bent sparringpartner en klankbord voor managers, leidinggevenden en medewerkers en je geeft gevraagd en/of ongevraagd advies.
Je hebt een actieve sturende rol in personeelsontwikkeling en organisatieontwikkeling en je adviseert de business (die aan jou is toegekend), over de wet- en regelgeving. Dit is een zeer gevarieerde HR rol, waar je zowel operationeel, als op tactisch en strategisch niveau aan de slag gaat. Samen met je collega HR Business Partner zorg je dat alles draait en daar waar nodig bijdraagt aan verbetering in bijvoorbeeld processen, procedures en de (HR) systemen.
Ook ga je aan de slag met diverse HR projecten, zoals onboarding en talentmanagement.
Je bent verantwoordelijk voor o.a.:
- Je stelt de HR-strategie op en voert deze uit, middels bijbehorende HR-plan.
- Je verzorgt de werving & selectie voor een vooraf gedefinieerde aandachtsgebied.
- Je bent verantwoordelijk voor het ziekteverzuim & re-integratie management voor jouw aandachtsgebied.
- Je bent sparring partner en klankbord voor managers, leidinggevenden en medewerkers, gevraagd en ongevraagd.
- Je hebt een actieve en sturende rol in de personeels- en organisatieontwikkeling.
- Je adviseert de organisatie o.b.v. een ruime kennis van relevante wet- en regelgeving.
- Je gaat aan de slag met het on-boarden van nieuwe medewerkers.
- Je gaat aan de slag met talentmanagement.
- Je verzorgt de trainingen & opleidingen op basis van zowel functie gerelateerde competentie ontwikkeling als persoonlijke loopbaan ontwikkelplannen.
- Selecteren en aanbieden van trainingsprogramma’s aan medewerkers.
- Het optimaliseren van HR procedures en processen (continu verbeteren) is een onderdeel van jouw functie.
- Je bent mede verantwoordelijk voor de HR systemen (Afas, Astrow, Baarda, Prodoss) en de daaraan gekoppelde data.
- Je biedt ondersteuning aan leidinggevenden in de beoordelingscycli.
- Je geeft actieve sturing op gedrag van medewerkers, daar waar nodig.
- Je bent bezig met de duurzame inzetbaarheid van de medewerkers en vitaliteit van de organisatie.
- Je draagt actief bij aan het signaleren van knelpunten of opvallende zaken binnen het HR werkgebied, intern en extern.
- Je hebt contact met externe partijen zoals uitzendbureaus, arbodiensten, bedrijfsarts, recruitmentbureaus, UWV, etc.
- Je participeert in projecten ter ontwikkeling van nieuwe HR-tooling.
- Je hebt een afgeronde Hbo opleiding op het gebied van HRM.
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare HR functie.
- Je hebt uitstekende algemene communicatieve vaardigheden.
- Je beheerst de Nederlandse, Engelse en Duitse taal in woord en geschrift.
- Je hebt ervaring met MS office.
- Je bent een echte aanpakker. Je pakt zaken zelf op én rondt ze af.
- Je hebt een goede kennis van arbeidsrecht, wet- en regelgeving.
- Je bent een stevige gesprekspartner voor leidinggevenden die kan omgaan met weerstand.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Inpakker M/V
Regio Maastricht
- Basic Interim
- Regio Maastricht
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- 2 ploegendienst
Voor een relatie in de regio Maastricht zijn we per direct op zoek naar een inpakker voor de inpakafdeling. Het betreft een fulltime functie voor langere tijd in diensten. Afhankelijk van de drukte zijn de werktijden van 05:50 - 14:20 uur en 09:00 - 17:30 uur (laagseizoen) of van 05:50 - 14:20 uur en 14:40 - 23:10 uur (hoogseizoen).
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het inpakken van diverse producten. Het betreft licht productiewerk.
Voor deze functie zijn we op zoek naar gemotiveerde kandidaten die bij voorkeur in het bezit zijn van eigen vervoer.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Luchthavenbeveiliger
Schiphol
- Basic Interim
- Schiphol
- MBO
- Uitzenden
- Beveiliging
- 36
- In wisseldiensten
Voor onze opdrachtgever op Schiphol zijn we per direct op zoek naar een luchthavenbeveiliger. Het betreft een fulltime functie in een werkrooster met wisseldiensten.
Dit ga je doen:
- Een uitdagende baan en opleiding met goede persoonlijke begeleiding.
- Klaargestoomd worden als ware pro in Aviation Security.
- Samenwerken met ervaren collega’s die allemaal dezelfde passie delen.
- Controleren, fouilleren, visiteren, bewaken, toezichthouden en continu scherp zijn.
Dit vind je leuk:
- Verantwoordelijkheid nemen, ambities vervullen, continu alert zijn.
- Observeren, signaleren en aanpakken.
- Flexibel werken in wisseldiensten, maar wel met prettige werkroosters.
- Werken met loyale en leuke collega’s.
- Persoonlijke aandacht, bij ons ben je geen nummer.
- Werken bij een middelgroot bedrijf met een fijne bedrijfscultuur.
Zo zou jij jezelf omschrijven:
- Je hebt een diploma Beveiliger Niveau 2.
- Je bent representatief, communicatief vaardig en verantwoordelijk.
- Het signaleren van zaken en het goed rapporteren zie je als een uitdaging.
- Je hebt een actieve werkhouding, bent een harde werker en houdt van aanpakken.
- Werken met computers is je absoluut niet vreemd.
- Je beheerst de Nederlandse taal goed (het liefst ook Engels).
- Prioriteiten stellen is je op het lijf geschreven.
- In bezit van een rijbewijs (is een pre).
Dit krijg je van ons:
- Een startsalaris tussen de €14,- en €17,- bruto per uur, afhankelijk van ervaring.
- Een contract met urengarantie en uitzicht op een vast dienstverband.
- Onregelmatigheidstoeslag bovenop je salaris.
- Reiskostenvergoeding en eindejaarsuitkering.
- Een boeiende en afwisselende functie met elke dag nieuwe uitdagingen.
- Een dynamische werkomgeving bij een groeiend bedrijf.
- Enthousiaste en professionele collega’s.
- De mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en trainingen (BAST training).
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Senior commercieel medewerker backoffice binnendienst retail
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzendbaan vast
- Commercieel
- 36-40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een senior commercieel medewerker backoffice binnendienst retail Duitse markt.
Het betreft een fulltime functie van 36-40 uur per week.
In deze functie ben je in staat om als aanspreekpunt tussen de klanten en accountmanagers zorg te dragen voor een juiste en passende oplossing voor alle vragen en/of klachten.
Je bent verantwoordelijk voor o.a.:
- Het opvolgen en coördineren van de orders van binnenkomst tot aflevering voor de Duitstalige klanten. Je werkt samen met key accountmanagers en met andere afdelingen zoals inkoop, magazijn en logistiek. Zeker bij ‘actie-orders’, ben je proactief en zorg je dat jouw klant zijn bestelling op tijd ontvangt.
- Aanmaken van nieuwe klanten in SAP en opvolgen van sample orders.
- Opstellen en uitbrengen van offertes, dit doe jij samen met de accountmanager en in gezamenlijk overleg het aanbieden van nieuwe producten.
- Jij zorgt voor een verdere correcte administratieve afhandeling van klantdocumenten.
- Zorgdragen voor forecasting t.b.v. de account manager buitendienst, uitwerken van bezoekverslagen, en omzet overzichten aanleveren.
- Aanvragen en klachten van klanten pak jij op en los je op.
- Jij beschikt over mbo+ /hbo werk en denkniveau opgedaan door werkervaring.
- Customer satisfaction kent voor jou geen geheimen, daarnaast adviseer jij de klanten op basis van signalen uit de markt.
- Jij spreekt en schrijft vloeiend Duits en daarnaast beheers je de Nederlandse en Engelse taal ook in woord en geschrift.
- Jij bent sterk in je timemanagement en weet je eigen werk zo optimaal mogelijk in te delen.
- Belangrijke kerncompetenties die jij meeneemt zijn luisteren, duidelijk communiceren en collegialiteit.
- Kennis van SAP is een pre.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Luchthavenbeveiliger
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Beveiliging
- 36
- In wisseldiensten
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een luchthavenbeveiliger. Het betreft een fulltime functie in een werkrooster met wisseldiensten.
Dit ga je doen:
- Een uitdagende baan en opleiding met goede persoonlijke begeleiding.
- Klaargestoomd worden als ware pro in Aviation Security.
- Samenwerken met ervaren collega’s die allemaal dezelfde passie delen.
- Controleren, fouilleren, visiteren, bewaken, toezichthouden en continu scherp zijn.
Dit vind je leuk:
- Verantwoordelijkheid nemen, ambities vervullen, continu alert zijn.
- Observeren, signaleren en aanpakken.
- Flexibel werken in wisseldiensten, maar wel met prettige werkroosters.
- Werken met loyale en leuke collega’s.
- Persoonlijke aandacht, bij ons ben je geen nummer.
- Werken bij een middelgroot bedrijf met een fijne bedrijfscultuur.
Zo zou jij jezelf omschrijven:
- Je hebt een diploma Beveiliger Niveau 2.
- Je bent representatief, communicatief vaardig en verantwoordelijk.
- Het signaleren van zaken en het goed rapporteren zie je als een uitdaging.
- Je hebt een actieve werkhouding, bent een harde werker en houdt van aanpakken.
- Werken met computers is je absoluut niet vreemd.
- Je beheerst de Nederlandse taal goed (het liefst ook Engels).
- Prioriteiten stellen is je op het lijf geschreven.
- In bezit van een rijbewijs (is een pre).
Dit krijg je van ons:
- Een startsalaris tussen de €14,- en €17,- bruto per uur, afhankelijk van ervaring.
- Een contract met urengarantie en uitzicht op een vast dienstverband.
- Onregelmatigheidstoeslag bovenop je salaris.
- Reiskostenvergoeding en eindejaarsuitkering.
- Een boeiende en afwisselende functie met elke dag nieuwe uitdagingen.
- Een dynamische werkomgeving bij een groeiend bedrijf.
- Enthousiaste en professionele collega’s.
- De mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en trainingen (BAST training).
Een veiligheidsonderzoek burgerluchtvaart (VGB) maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief medewerker projectbureau technische dienst
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzendbaan vast
- Administratief
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een administratief medewerker projectbureau technische dienst.
Het betreft een structurele fulltime functie.
In de functie van administratief medewerker verricht je alle voorkomende administratieve werkzaamheden met betrekking tot de bedrijfs- en projectadministratie van de technische dienst. Je verzorgt de inkomende telefonische en schriftelijke communicatie met klanten. Het verwerken, analyseren en toetsen van gegevens behoort ook tot je taken. Je verzorgt rapportages en klachtenregistratie, waarbij gebruik gemaakt wordt van een ERP systeem. Tijdens werkoverleggen zorg jij voor verslaglegging. Daarnaast beheer je ook de agenda's van de accountmanagers.
- Mbo 4 werk- en denkniveau.
- Je hebt kennis van bedrijfsautomatiseringssystemen en MS Office.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- Je kunt gestructureerd en nauwkeurig werken.
- Je bent stressbestendig en proactief.
- Je bent leergierig en denkt mee over verbeteringen.
- Je bent integer, sociaal en communicatief vaardig.
- Je bent klantgericht.
- Je bent een teamplayer, maar je kunt ook goed zelfstandig werken.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Key accountmanager retail Nederlandse markt
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- HBO
- Vast
- Commercieel
- 36-40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een key accountmanager retail voor de Nederlandse markt.
Het betreft een fulltime functie voor 36-40 uur.
In deze functie bel, mail en bezoek je bestaande en potentiële nieuwe klanten en bespreek je het assortiment en marketing activiteiten. Hierbij adviseer je gericht naar wat past bij diverse type klanten zoals retail, foodboxen, pure players en online supermarkten. Daarbij heb je dagelijks contact met de binnendienst om klantvragen, offertes en promoties af te stemmen en af te handelen. Samenwerken met mensen, de juiste vragen stellen en een goede voorbereiding zijn key voor het opbouwen en onderhouden van relaties. In deze functie ben je 80% van je tijd onderweg.
Je bent verantwoordelijk voor o.a.:
- Het initiëren, ontwikkelen, onderhouden en uitbouwen van contacten met bestaande en potentiële key-accounts in de retail sector, om te komen tot duurzame relaties en stijging van omzet en marge.
- Het zorgdragen voor het ontwikkelen van nieuwe omzet door middel van het bewerken van bestaande en nieuwe afnemers(-segmenten) en het introduceren van bestaande en nieuwe producten.
- Het binnen de ondernemingsdoelstellingen bepalen van de verkoopactiviteiten, zoals het opstellen van een jaarplan met verkoopdoelstellingen, prognoses, commercieel beleid, promotiebeleid en het geven van vorm en inhoud aan de key-accounts.
- Bezoeken van potentiële en bestaande key-accounts. Jaargesprekken voeren, prijzen, condities en promoties uitonderhandelen.
- Het intern vertalen van de wensen van de klant om zodoende gezamenlijk tot het gewenste resultaat te komen.
- Deelnemen aan en het bezoeken van beurzen.
- Ook heb je als accountmanager buitendienst intern contact met verkoop binnendienst om de toegewezen accounts, contracten en doelstellingen (targetrealisatie en klanttevredenheid) tot stand te laten komen.
- Hbo werk- en denkniveau en bij voorkeur een afgeronde commerciële hbo-opleiding.
- Je hebt 2 tot 4 jaar werkervaring met het managen van key accounts op hoofdkantoorniveau binnen een FMCG bedrijf.
- Je hebt gedegen kennis van het commerciële proces en relevante verkoopervaring in de FMCG levensmiddelen markt.
- Professionele beheersing in woord en geschrift in het Engels is een must, Duits taal een pre.
- Je bent klantgericht, betrokken en communicatief sterk.
- Resultaatgerichtheid en sterke onderhandelingsvaardigheden.
- Conceptueel en strategisch georiënteerd kunnen denken en acteren.
- Je bent een overtuigende tegenspeler voor afnemers en interne afdelingen.
- Je werkt zelfstandig, bent standvastig en stressbestendig.
- Je bent analytisch en cijfermatig aangelegd, hierdoor kan je goed overweg met data.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Productiemedewerker (M/V)
Kerkrade
- Basic Interim
- Kerkrade
- LBO
- Uitzenden
- Industrie / Productie
- 40
- 3-ploegendienst
Voor een relatie in Kerkrade zijn we per direct op zoek naar productiemedewerkers M/V.
Het bedrijf produceert grondstoffen en halffabricaten voor de bakkerij-, ijs- en chocolade-industrie. Het betreft een structurele fulltime functie in 3-ploegendienst. Als productiemedewerker zet je de grondstoffen nauwkeurig klaar volgens recept, vul je de productiemachines, start en volg je het productieproces, vul je de verpakkingen met het eindproduct en zorg je voor het schoonmaken van de afdeling en machines na de productie.
Je wordt intensief begeleid op de werkvloer zodat je op verschillende afdelingen ingezet kunt worden.
• Je kunt accuraat en zelfstandig werken.
• Ervaring in de productie is een pre.
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
• Je bent gemotiveerd en geïnteresseerd in het bedrijf en de producten.
• Je bent bij voorkeur in het bezit van eigen vervoer.- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Zaterdagkracht logistiek
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 8-40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar zaterdagkrachten voor diverse logistieke functies:
- Controleur inkomende goederen.
- Reachtruckchauffeur.
- Containerlosser.
Het is daarnaast mogelijk om doordeweeks 32 uur te werken, zodat je toch fulltime aan de slag kunt.
- Je bent een aanpakker en niet bang om je handen uit de mouwen te steken.
- Vroeg opstaan is voor jou geen probleem.
- Je bent communicatief vaardig en kan goed samenwerken.
- Je hebt eigen vervoer.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Accountmanager Ethnic
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- HBO
- Uitzendbaan vast
- Commercieel
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in de regio van Landgraaf zijn we op zoek naar een Account manager Ethnic.
Het betreft een structurele functie voor 40 uur in de week.
Elke werkdag als accountmanager bij onze opdrachtgever is steeds verschillend. Toch begint de dag altijd met de vraag welke toegevoegde waarde je kan bieden aan de relaties en hun klanten. Deze bevinden zich voornamelijk in Duitsland (Russische klandizie), maar je bent tevens verantwoordelijk voor onze klanten in Roemenië, Bulgarije, Estland, Letland, Litouwen en Griekenland.
Je belt, mailt en bezoekt bestaande en potentiële nieuwe klanten en je bespreekt het assortiment en marketing activiteiten. Tevens heb je dagelijks contact met de binnendienst om klantvragen, offertes en promoties af te stemmen. Samenwerken met mensen, de juiste vragen stellen en een goede voorbereiding zijn key voor het opbouwen en onderhouden van relaties.
Je bent verantwoordelijk voor o.a.:
- Jij beheert bestaande klanten en werkt hierbij aan omzetgroei.
- Genereren van omzet door het binnenhalen van new business.
- Accountmanagement taken bij bestaande en potentieel nieuwe klanten zoals: product begeleiding, verkoop, afgeven van verkoopprijzen en condities binnen de vastgestelde normen en opstellen van bezoekrapporten.
- Jij informeert en adviseert jouw klanten over nieuwe ontwikkelingen en producten.
- Jij bent verantwoordelijk voor je eigen verkoopplan, samen met de Field Sales Manager werk jij aan de targets van je eigen klanten.
- Opzetten en uitvoeren van jouw accountplan.
- Jij signaleert nieuwe ontwikkelingen en trends in de markt.
- Deelnemen aan beurzen.
- Jij hebt een commerciële opleiding afgerond en beschikt over HBO werk en -denkniveau.
- Relevante ervaring in een commerciële (buitendienst)functie in de FMCG.
- Ervaring in de Foodservice en affiniteit met de etnische (Aziatische) branche is mooi meegenomen.
- Goede kennis van de Duitse, Engelse en Russische taal is nodig om in deze job succesvol te zijn.
- Gunfactor, bouwen van relaties, nieuwe contacten leggen, vertrouwen creëren, naleven van kwaliteit en zorgdragen voor deskundigheid.
- Jij beschikt over uitstekende communicatieve en verkoopvaardigheden: luisteren, adviseren en overtuigen.
- Commercie is jouw ding, jij bent resultaatgericht, analytisch en vaardig in onderhandelen.
- Jij houdt van vrijheid in je job en vindt hierin je weg door zelfstandig te werk te gaan.
- Bereidheid tot reizen binnen de aangewezen landen, 80% van je tijd ben je op de weg te vinden.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Vrachtwagenmonteur
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzenden
- Techniek / Bouw
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in de regio van Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een vrachtwagenmonteur. Het betreft een structurele functie van 40 uur per week.
Als vrachtwagenmonteur ben je onderdeel van een klein en hecht team. Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud van het eigen vervoer van onze opdrachtgever. Je dag bestaat vooral uit ingeplande werkzaamheden aan het rijdend materieel, maar kan aanvullend uitgebreid worden met ad hoc werkzaamheden.
Voor je functie is het vooral belangrijk dat je handig en veelzijdig bent op het gebied van technische werkzaamheden. Tevens wordt er van je verwacht dat je meedenkt in de werkwijze en planning van projecten. Je rapporteert aan de Wagenparkbeheerder en maakt samen de weekplanning. Jij en jouw collega’s zijn echter de specialisten waarvan het inzicht voor de beste oplossing(en) verwacht wordt.
Voor de Wagenparkbeheerder ben jij de rechterhand. Je werkzaamheden zijn uitvoerend maar er vindt dagelijks overleg plaats waarin iedereen inspraak heeft. Zo hebben jij en je collega’s zelf invloed op de planning en de uitvoering van taken.
- Jij beschikt over relevante werkervaring als vrachtwagenmonteur (1e monteur EBAT met APK1 en tachograafkeuringen).
- Jij bent fulltime beschikbaar om te werken op de locatie van onze opdrachtgever (in de eigen garage).
- Jij bent in bezit van een geldig hef/reachtruckcertificaat of bent bereid deze te halen.
- Jij bent in bezit van een geldig rijbewijs B+CE en beschikt over eigen vervoer.
- Jij bent leergierig en staat ervoor open om nog te leren of opleidingen te volgen.
- Jij spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.
- Jij bent sterk in je timemanagement en weet je eigen werk zo optimaal mogelijk in te delen.
- Belangrijke kerncompetenties die jij meeneemt zijn luisteren, duidelijk communiceren en collegialiteit.
Salarisrange zit tussen de € 2.421 en € 3.460 bruto per maand (afhankelijk van kennis/ervaring/opleiding etc.).
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Sales Operation Coördinator Retail – Duitse taal
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- HBO
- Uitzendbaan vast
- Administratief
- 36-40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in de regio van Landgraaf zijn we op zoek naar een Sales Operations Coördinator Retail - Duitse taal.
Het betreft een structurele functie voor 36-40 uur in de week.
In deze rol ben jij het aanspreekpunt voor de klanten, jij bent de probleemoplosser als het aankomt op het vinden van oplossingen voor orders, vragen en/of klachten.
Je bent verantwoordelijk voor o.a.:
- Opvolgen en coördineren van orders van binnenkomst tot aflevering voor de Duitstalige klanten. Je werkt samen met Key Accountmanagers en met andere afdelingen zoals inkoop, magazijn en logistiek.
- Aanmaken van nieuwe klanten in SAP en opvolgen van sample orders.
- Opstellen en uitbrengen van offertes, dit doe jij samen met de accountmanager en in gezamenlijk overleg het aanbieden van nieuwe producten.
- Zorgdragen voor een verdere correcte administratieve afhandeling van klantdocumenten.
- Zorgdragen voor forecasting t.b.v. de Account Manager Buitendienst, uitwerken van bezoekverslagen, en omzet overzichten aanleveren.
- Aanvragen en klachten van klanten pak jij op en los je op.
- Jij beschikt over MBO+ /HBO werk en denkniveau opgedaan door werkervaring of bent net uit de schoolbanken en klaar voor je eerste uitdaging.
- Customer satisfaction kent voor jou geen geheimen. Daarnaast adviseer jij de klanten op basis van signalen uit de markt.
- Jij spreekt en schrijft goed Duits en daarnaast beheer je de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschift.
- Jij bent sterk in je timemanagement en weet je eigen werk zo optimaal mogelijk in te delen.
- Belangrijke kerncompetenties die jij meeneemt zijn: luisteren, duidelijk communiceren en collegialiteit.
- Het is een voordeel als jij kennis hebt van SAP.
Salarisrange zit tussen de € 2.500 en € 3.200 bruto per maand (afhankelijk van kennis/ervaring/opleiding etc.).
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- VMBO / MAVO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In rooster 07:00 - 15:30 / 10:30 - 19:00 ma t/m vr en zondag 14:00 - 22:30 uur
Voor onze opdrachtgever in Maastricht zijn we met spoed op zoek naar een logistiek medewerker. Het betreft een structurele fulltime functie in verschoven diensten. Je komt te werken in een ambitieus bedrijf waar je deel uit gaat maken van een enthousiast en gemotiveerd team.
Je bent verantwoordelijk voor:
- Verwerken van binnengekomen en uitgaande zendingen in de loods.
- Laden en lossen van vrachtwagens d.m.v. een heftruck.
- Wegen van vrachtplaten.
- Afbreken en opbouwen van vrachtplaten.
- Pallets op locatie zetten (d.m.v. barcode scanning).
- Controleren van in en uitgaande goederen.
- Zorgen voor correcte administratieve afhandeling.
- Pick-pack activiteiten.
- Opruimen en netjes houden van de loods.
- Toezien op naleving van de wettelijke arbo- en veiligheidsregels.
- Je hebt VMBO / MBO werk- en denkniveau.
- Je hebt heftruckervaring, een heftruckcertificaat is een pré.
- Je hebt een hands-on mentaliteit.
- Je hebt geen problemen met het werken op zondag.
- Je bent een teamplayer.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Commercieel medewerker backoffice binnendienst retail
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzendbaan vast
- Commercieel
- 36-40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een commercieel medewerker backoffice binnendienst retail.
Het betreft een structurele functie voor 36-40 uur per week.
In deze functie ben jij het aanspreekpunt voor de klanten. Jij bent de probleemoplosser als het aankomt op het vinden van oplossingen voor orders, vragen en/of klachten.
Je bent verantwoordelijk voor o.a.:
- Het opvolgen en coördineren van orders van binnenkomst tot aflevering voor de Duitstalige klanten. Je werkt samen met Key Accountmanagers en met andere afdelingen zoals inkoop, magazijn en logistiek.
- Aanmaken van nieuwe klanten in SAP en opvolgen van sample orders.
- Opstellen en uitbrengen van offertes. Dit doe jij samen met de accountmanager en in gezamenlijk overleg bied je nieuwe producten aan.
- Zorgdragen voor een verdere correcte administratieve afhandeling van klantdocumenten.
- Zorgdragen voor forecasting t.b.v. de Account Manager Buitendienst, uitwerken van bezoekverslagen, en omzet overzichten aanleveren.
- Een goede opvolging van aanvragen en klachten van klanten.
- Je beschikt over MBO+ /HBO werk en denkniveau of bent net uit de schoolbanken en klaar voor je eerste uitdaging.
- Customer satisfaction kent voor jou geen geheimen. Daarnaast adviseer jij de klanten op basis van signalen uit de markt.
- Je spreekt en schrijft goed Duits en daarnaast beheers je de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Je bent sterk in je timemanagement en weet je eigen werk zo optimaal mogelijk in te delen.
- Je neemt initiatief, kan goed luisteren, duidelijk communiceren en bent collegiaal.
- Je hebt kennis van SAP.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Frontoffice medewerk(st)er parttime
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 18 of 27 uur per week, wisselend om de week
- Tussen 08:00 en 17:00 uur in overleg met opdrachtgever
Voor een gerenommeerde opdrachtgever in Landgraaf zijn wij met spoed op zoek naar een frontoffice medewerk(st)er op parttime basis waarbij de arbeidsduur om de week varieert tussen 18 of 27 uur. Het betreft een structurele functie.
De volgende taken behoren tot je takenpakket:
- Het bemensen van de telefooncentrale.
- Het geven van eerstelijns informatie.
- Het ontvangen en begeleiden van bezoekers.
- Zorgdragen voor de postverwerking.
- Het houden van toezicht op de ontvangstruimte.
- Het verrichten van ondersteunende administratieve werkzaamheden.
Heb jij ervaring in eenzelfde of een vergelijkbare functie en heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal (mondeling en schriftelijk), reageer dan snel op deze vacature bij deze sterk groeiende internationale onderneming.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Containerlosser
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Houd je van een job waarin je fysiek lekker bezig kunt zijn en vind je het prettig om lekker vroeg klaar te zijn? Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn wij met spoed op zoek naar lossers voor zeecontainers. Het is een fulltime functie voor langere tijd. Je werkt van maandag t/m vrijdag van 06:00 - 15:00 uur. Ook voor onze zaterdagploeg zoeken wij nog altijd enthousiaste kandidaten.
Wat doe je precies? Als losser ben je bezig met het handmatig lossen van dozen en zakken uit zeecontainers. Deze worden vervolgens opgestapeld op pallets. De werkzaamheden worden afgewisseld met het samenstellen van pakketten, labelen en stickeren van goederen.
Bij goed functioneren volgt een contract bij onze opdrachtgever.
- Je bent een aanpakker en niet bang om de handen uit de mouwen te steken.
- Vroeg opstaan is voor jou geen probleem.
- Je hebt eigen vervoer.
Indien je interesse hebt maar twijfelt neem dan toch contact met ons op voor het inplannen van een vrijblijvende rondleiding.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Orderpicker
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een ervaren orderpicker.
In deze functie verzamel je de binnengekomen orders m.b.v. een elektrische pallettruck (EPT) en een handscanner. Samen zorg je ervoor dat de orders tijdig en juist verzonden worden naar de klanten.
Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst, met werktijden van maandag t/m woensdag van 07:00 - 16:00 uur, op donderdag van 09:00 - 18:00 uur en op vrijdag van 06:00 - 15:00 uur.
Bij goed functioneren kan er een contract bij onze opdrachtgever volgen.
- Je hebt bij voorkeur ervaring als orderpicker.
- Je hebt ervaring in het werken met een elektrische pallettruck (EPT) en handscanner.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Je hebt geen probleem met fysieke werkzaamheden.
- Je kunt nauwkeurig werken.
- Je hebt eigen vervoer.
Nieuwsgierig geworden en wil je meer weten over onze opdrachtgever? Neem contact op voor het inplannen van een vrijblijvende rondleiding!
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek administratief medewerker
Heerlen
- Basic Interim
- Heerlen
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 38
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Heerlen zijn we per direct op zoek naar een logistiek administratief medewerker.
Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst.
Wat jij gaat doen:
- Je kerntaak is het verzorgen van reguliere transporten naar onze klanten.
- Je benadert, plant en organiseert transport welke niet in de standaard levercyclus zijn opgenomen; dat kan global zijn.
- Je stelt documenten op voor im/export.
- Je kunt ad-hoc inspringen op actuele situaties wanneer de bestaande standaard daar om vraagt.
- Het verwerken van orders in systemen o.a. SAP.
- Het uitdraaien en verdelen van (order)lijsten.
- De ontvangst en afhandeling van documenten met chauffeurs.
- Het controleren en verwerken van documenten voor o.a. douane, k.v.k., klanten en/of intercompany verzendingen.
- Het registreren, verwerken en archiveren van documenten en certificaten.
- Jij bent het eerste aanspreekpunt voor chauffeurs van externe bedrijven.
- Je beschikt over een afgeronde MBO (+) opleiding, aangevuld met relevante werkervaring op transportplanning en contacten met vervoerders.
- Je bent punctueel en servicegericht.
- Incoterms zijn geen onbekend terrein.
- Je bent een nauwkeurige en praktische aanpakker en je kan goed in teamverband functioneren.
- Je bent assertief, kunt goed omgaan met vragen om zendingen creatief en sneller bij klanten in Europa te krijgen dan alleen via de bestaande dagelijks (standaard) kanalen.
- Je bent flexibel in werktijden.
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en je beheerst de Engelse taal voldoende.
- Ervaring met douane- en of logistieke documenten is een must.
- Je beheerst het MS Officepakket. Kennis van Info LN/SAP is een pre.
- Je rapporteert aan de Warehouse Manager.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Orderpicker diepvries
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- VMBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we op zoek naar een orderpicker voor in de diepvries.
Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst.
Jouw werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Orderpicken;
- Scannen van producten;
- Rijden op een EPT;
- Controleren van de voorraad;
- Diepvries opruimen en netjes houden.
- Logistieke (werk)ervaring en mooi meegenomen is een logistieke opleiding;
- Je bent open en eerlijk;
- Collegialiteit staat bij jou hoog in het vaandel;
- Je bent sociaal en in staat om bij te dragen aan een positieve sfeer;
- Je staat voor anderen klaar wanneer ze jou nodig hebben;
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Administratief logistiek medewerker (M/V)
Maastricht
- Basic Interim
- Maastricht
- MBO
- Uitzenden
- Administratief
- 40
- Verschoven diensten
Voor een internationale logistieke dienstverlener in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een administratief logistiek medewerker (M/V). Voor deze vacature zoeken wij een gedreven, enthousiaste en leergierige kandidaat die op zoek is naar een volgende stap in zijn/haar carrière.
Het betreft een structurele fulltime functie in verschoven diensten (07:00 - 15:30 uur & 10:30 - 19:00 uur).
In deze functie ben je verantwoordelijk voor:
- De afhandeling van luchtvracht-, zeevracht- en wegtransportzendingen conform de afspraken met de klant.
- De coördinatie met het warehouse.
- Het ontvangen van vrachtwagenchauffeurs aan de balie.
- Facturatie.
- Het onderhouden van contacten met interne en externe klanten.
- Het controleren en verzorgen van douane activiteiten voor import / export / NCTS.
- Het opstellen van de dagelijkse operationele rapporten.
- Het zorgen voor een planning van het personeel (incl. uitzendkrachten).
- Je hebt bij voorkeur kennis van luchtvracht, zeevracht, wegtransport en logistiek.
- Je hebt geen probleem met een zondagdienst (14:00 - 22:30 uur) één keer per vier weken (voorafgaand aan de zondagdienst is de vrijdag vrij).
- Je kan zelfstandig werken en bent flexibel.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en je bent een teamplayer.
- Je bent resultaatgericht, probleemoplossend en kwaliteitsgericht.
- Je hebt een klantgerichte instelling.
- Je bent stressbestendig en kan snel schakelen om de problemen voor te zijn c.q. op te lossen.
- Je bent bekend met het MS Office pakket.
- Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
Wat biedt onze opdrachtgever?
- Een brutosalaris tussen € 2000 - € 2600 excl. toeslagen afhankelijk van ervaring.
- Een dynamische werkomgeving in een jong bedrijf.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
CE Vrachtwagenchauffeur
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- VMBO / MAVO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- Onregelmatige diensten
Voor onze opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een ervaren CE Vrachtwagenchauffeur.
Het betreft een fulltime functie voor langere tijd. Bij goed functioneren kan er een contract bij onze opdrachtgever volgen.
Hoe ziet een dag als chauffeur eruit?
Je begint in de ochtend met het checken van je wagen, je wilt namelijk veilig de weg op. Daarna controleer jij je lading want deze is al voor jou in de wagen geladen. Je neemt de route door en gaat dan de weg op. Als vrachtwagenchauffeur ben jij het visitekaartje en zorg je voor een positieve klantervaring.
Meestal heb je meerdaagse ritten en zodra je terug bent tank jij eerst de wagen af, maakt hem schoon en parkeert deze. Wanneer je als CE vrachtwagenchauffeur aan het werk bent dan ben jij met name onderweg naar landen als Duitsland en Oostenrijk, hier bevinden zich de voornaamste klanten. Jij bent het visitekaartje ‘on the road’ en bent er wekelijks om de klanten te voorzien van hun wekelijkse bestellingen.
- Je bent in het bezit van een CE rijbewijs met code 95.
- Je bent flexibel, klant- en servicegericht.
- Bij voorkeur spreek en begrijp je de Duitse taal.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Medewerker inpak
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- In dagdienst
Voor een opdrachtgever in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar medewerkers voor de afdeling inpak. Het betreft een fulltime functie in dagdienst. De werktijden zijn van maandag t/m donderdag van 07:00 – 16:00 uur en vrijdag van 06:00 – 15:00 uur.
Werkzaamheden:
- In en -ompakken van producten.
- Sealen van producten.
- Stickeren van producten.
- Andere voorkomende werkzaamheden.
Voor deze functie zoeken we gemotiveerde kandidaten met ervaring in de productie of logistiek, heb je een hands-on mentaliteit en kan je zelfstandig werken.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Monteur Ground Equipment (M/V)
Maastricht Airport
- Basic Interim
- Maastricht Airport
- MBO
- Uitzenden
- Techniek / Bouw
- 36
- 2-ploegendienst
Voor een opdrachtgever in Maastricht zijn we per direct op zoek naar een Monteur Ground Equipment (M/V).
Het betreft een fulltime functie in 2-ploegendienst bestaande uit ochtend- en middagdiensten.
De afdeling Equipment is verantwoordelijk voor het reguliere en correctieve onderhoud, het oplossen van storingen en het uitvoeren van inspecties aan het aanwezige equipment. Concreet betekent dit onderhoud aan al het rollend materieel nodig voor de afhandeling van vliegtuigen zoals high loaders, heftrucks alsmede brandweervoertuigen en materieel t.b.v. sneeuw- en ijsbestrijding. Hiernaast worden ook werkzaamheden verricht aan de diverse transportsystemen aanwezig in de diverse (cargo) loodsen voor het transport van de cargo.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Uitvoeren van mechanisch, pneumatisch en hydraulisch regulier en correctief onderhoud aan alle aanwezige equipment en transportsystemen.
- Herstellen van schades;
- Het verrichten van bank-, las-, en elektrowerkzaamheden.
- Uitvoeren van periodieke inspecties en keuringen.
- Storingen oplossen en diagnoses stellen.
- Je beschikt over een MBO diploma landbouwmechanisatie en/of motorvoertuigentechniek of gelijkwaardig.
- Je hebt ervaring met technieken op het gebeid van verbrandingsmotoren, elektrisch aangedreven materieel, pneumatiek, hydrauliek en constructiebankwerken en lassen.
- Je hebt ruime ervaring in vergelijkbaar werk.
- Een opleiding tot storingstechnicus is een pre.
- Je hebt geen probleem met het werken in 2-ploegendienst bestaande uit een ochtenddienst (06:00 - 14:00 uur) en middagdienst (14:00 - 23:00 uur).
- Je beschikt over een geldig rijbewijs B-C.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Logistiek medewerker
Venlo
- Basic Interim
- Venlo
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 08:00 - 17:00 uur
Voor een groeiende klant in Venlo zijn we per direct op zoek naar een logistiek medewerker. Het betreft een functie in dagdienst voor langere tijd.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het laden en lossen van containers, het opbouwen van zendingen en het ondersteunen van logistieke processen daar waar nodig is.
Voor deze functie zoeken we iemand die zelfstandig kan werken, flexibel en proactief handelt en waarde hecht aan orde en netheid.
Ervaring met het werken op een heftruck of EPT is geen vereiste. Verder heb je geen probleem met fysieke werkzaamheden.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Inpakker
Venlo
- Basic Interim
- Venlo
- LBO
- Uitzenden
- Logistiek
- Flexibel
- 08:00 - 17:00
Basic Interim is per direct op zoek naar meerdere inpakkers voor onze opdrachtgever in Venlo.
Wie ben jij?
Jij bent een aanpakker en op korte termijn beschikbaar in dagdienst. Verder ben jij iemand die secuur kan werken en initiatief toont. Daarnaast heb jij geen problemen met lichte inpakwerkzaamheden. Denk hierbij aan lingerieproducten. Als jij hier affiniteit mee hebt, komen wij graag met jou in contact.
Wat ga je doen?
De werkzaamheden hangen sterk af van de orders. Jij bent verantwoordelijk voor de verwerking van bestellingen van lingerie.
Je kunt hierbij denken aan:
- Inpakken van goederen.
- Stickeren van bestellingen.
- Bestellingen verwerken in het systeem.
- Controleren van de kwaliteit van goederen.
- Aanvullen van voorraden.
- Scheiden en opruimen van afval.
- Jij spreekt vloeiend Nederlands en/of Engels.
- Jij beschikt over eigen vervoer.
- Jij kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
Wat mag jij verwachten?
- Fulltime- en parttimemogelijkheden.
- Reiskosten.
- Flexibele planning.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060
Controleur inkomende goederen
Landgraaf
- Basic Interim
- Landgraaf
- MBO
- Uitzenden
- Logistiek
- 40
- 06:00 - 15:00 uur
Voor een relatie in Landgraaf zijn we per direct op zoek naar een controleur inkomende goederen. Het betreft een structurele fulltime functie in dagdienst.
In de functie van controleur inkomende goederen ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de kwaliteit en juistheid van goederen bij binnenkomst en zie je toe op de verwerking vanaf het lossen tot aan de opslag.
Werkzaamheden:
- Bij binnenkomst van de goederen per vrachtwagen of zeecontainer ben je diegene die de controles uitvoert en de geloste goederen vergelijkt met de bestelling en de daarbij horende gegevens zoals: inhoud, het volume, het gewicht, de barcode, de houdbaarheid, de etikettering en de algehele fysieke kwaliteit.
- Je ziet erop toe dat de goederen op een juiste manier worden gelost, gestapeld en gesorteerd, waardoor de voorraad correct in de voorraad opgenomen kan worden.
- Je instrueert de lossers aan de hand van de werkprocedure, zodat zij weten wat er met de betreffende vracht moet gebeuren.
- Je helpt mee in het verbeteren van de afdeling, zodat het bedrijf kan blijven groeien.
- Een afgeronde MBO opleiding bij voorkeur op logistiek gebied (niveau 4), aangevuld met 3-5 jaar relevante werkervaring, eveneens in een logistieke werkomgeving. Verder ben je nauwkeurig en heb je oog voor detail en ben je communicatief goed onderlegd.
- Je bent flexibel in de werktijden. Aangezien het kan voorkomen dat er vertraging opgelopen wordt gedurende de dag is het soms noodzakelijk dat het werk alsnog af moet na de geplande eindtijd.
- Je beschikt over eigen vervoer.
- Je hebt de mentaliteit om te streven naar een optimaal functionerende afdeling.
- Je bent communicatief vaardig en kan goed samenwerken.
- Je bent op zoek naar een functie voor langere termijn en bereid om hierin te investeren.
- Maartje Smedts - Gulikers / Jason Schaepkens
- rec@basicinterim.nl
- 043-3655060